Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Hahaha ik heb de TW700 ook niet in werking gezien, maar als die main dude (J.A.H. Doorhof) van htforum.nl het een goed apparaat vindt, dan geloof ik dat meteen. Bovendien heb ik wel de TW600 gezien en die zag er al echt goed uit. ;)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, precies. Over die TW700 lees je ook niets dan positieve reviews (inclusief een shakende Jorrit :9), dus dan moet je er gewoon voor gaan. Zo was het ook met mijn TX100 ongeveer een jaar geleden, plus dat er ook nog een heeel aantrekkelijk prijskaartje aan hing :)
     
  3. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ......en ik kreeg daar een pak op mijn broek met pes6:confused:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ occisor

    hoeveel kost nou zo'n beamer en een scherm?

    en post is een foto van je opstelling/kamer:cool:
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Volgende keer dat ik je online zie, krijg je een revanche! :b:
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    De Epson TW700 was rond de 1250 dacht ik? Iig iets in die regio. Maar goed, dat kan je zelf ook wel even opzoeken ;)

    'Echte' schermen zijn vrij duur. Je hebt ook veel soorten, oprolbare, elektrisch oprolbare, spanschermen, schermen in een lijst, los doek, zodat je zelf kan bouwen. Te veel prijsvariatie om een prijs te noemen. Om iets te zeggen, ik heb een los High Contrast doek gekocht van 240x125 en dat was 125 euro. Daar heb ik zelf een frame omheen gebouwd ed. Wat Occisor heeft gedaan is een rolgordijn gekocht van Ikea. Dat is een prima scherm om op te projecteren, alleen haal je met een 'echt' scherm nog meer uit je beamer. Maar natuurlijk veeel goedkoper, en oprolbaar ;)

    Er staan al wat pics van hem een stukje terug in de thread he, in de startpost staat ook nog genoeg info om te lezen met wat pics. Er komen een dezer dagen nog wel nieuwe pics online van Occisor.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  7. boatfreak

    boatfreak Guest

    Ik zit er ook sterk aan te denken een beamer te kopen... Maar ja het is zo duur he :mad: iig ga ik vast sparen denk ik )

    Wat is ongeveer de goedkoopste instap om toch mooi te kunne gamen op een groot scherm?
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoopste instap is een mooi tweedehandsje he ;) Lekker speurders en marktplaats afstruinen...en daarna kijken of je reviews kan vinden van het apparaat, om te kijken of het wat is. Op het htforum.nl stond een paar dagen geleden een Hitachi PJ-TX100 (ja, zelfde als mij) voor 300 Euro! Hij had er alleen wel al rond de 1500 uur op zitten, dus binnen aanzienlijke tijd een nieuwe lamp. Maar goed, dat zijn natuurlijk leuke instap bedragen.
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs als je gelijk een nieuwe lamp erbij moest kopen was dat nog een buitenkansje geweest. Met die lamp zou je nog makkelijk 1 jaar kunnen doen. Als ik het geld ervoor had was ik direct in de auto gesprongen en dat ding gaan ophalen, was echt een buitenkansje.

    Tweedehandsbeamers vind je er veel, vooral als je niet per se HD hoeft.

    Trek er een euro of 800 voor uit en je hebt prima spul :)

    Sjoerd
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Das echt een koopje, maar op marktplaats etc staat echt helemaal niks. Zoek altijd op die hitachi of epson, maar staat nooit wat op eigenlijk.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mike hieronder zegt

    Speciaal voor jou:

    [​IMG]

    Scherm

    [​IMG]

    Jorrit @ artistieke-poging-shot

    [​IMG]

    Nog een pic van toen ik het scherm nog niet had, maar de indeling is hetzelfde...

    [​IMG]

    Side shot van een van mijn speakers O-)


    Klopt allemaal wat er staat, alleen is het 1260 geweest + nog eens 35 voor een makkelijkere garantie bij de shop zelf.

    Het scherm dat ik nu heb bevalt me tot nu toe echt uitstekend, het is iig 1 goedkoop...2 oprolbaar en 3 10 keer beter dan een muur. Ik weet zelf ook dat een pro scherm veel meer uit de beamer zal halen dan dat het tupplur gordijntje nu doet, dat pro scherm komt er nog wel, maar nu nog even niet ...O-)

    Trouwens kut dat die pics niet lekker willen werken, ik heb deze middag 80 plaatjes geschoten en er is er echt maar 1 goed gelukt, en die staat dan ook binnenkort hier in het topic.. maar ik wilde er wat meer tegelijk doen van verschillende games..

    Probeer te kijken op htforum.nl en dan omlaag scrollen naar De Markt, want sjoerd en ik zijn het er iig over eens dat er de komende tijd meer hd beamers te vinden zullen zijn, aangezien de 1080p beamers een beetje beginnen te komen. En het htforum heeft ZAT early adaptors, en die willen dan het 720p beamertje kwijt..
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Morgen komt mijn high contrast grey spanscherm, maar mijn beamer is er nog niet. Dit is niet goed voor mijn hart. 8)
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    waaar besteld?
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Het scherm bij beamerscherm.nl en de beamer bij Hardware Discount.
     
  15. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ;) ik wens je al veel succes ;)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Niiice Taaab :D

    Ben heel benieuwd naar je scherm.

    *hoopt op pics...:)*
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ok, vandaag gehoord dat mijn beamer vrijdag komt...maar wat nou zo jammer is, is dat ik zaterdag een week naar Madrid ga. Nou ja jammer, de timing is een beetje jammer.

    Ik ga hier zeker pics van maken. Ik wil jullie deze prachtige (cheap ass) HT niet onthouden natuurlijk ;)
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    kwas laatst in de video chat met dynamike en... ode aan zijn kamer _O_ wat een ontzettend dope scherm. zonde dak daar geen geld voor heb. behalve als HT beamer betekent, dan mag Taab vertellen waar hij zijn cheap ass HT heeft gehaald (cheap ass is voor een beamer minder dan 600). En dan ook nog 720p. :cool:

    en @ Occisor: dat scherm van die plaatjes... is dat gewoon een verduisteringsgeval?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, tupplur rolgordijn, 2 bij 2 meter.... 30 euro..
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Je zou even op het HTforum.nl moeten rondkijken. Daar zie je ook de prive HT's van leden daar. Die hebben pas dure spullen. Mijn beamer is niet goedkoop en mijn scherm ook niet, maar in vergelijking met hun is het echt cheap ass. Ik heb ook geen dure geluidssysteem en zo. Voor mezelf vind ik het echt meer dat perfect, maar dat is wat ik met cheap ass bedoel. Eigenlijk is het nog belachelijk veel geld. Ik vind het het meer dan waard. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina