GTR

Discussie in 'Algemeen' gestart door sega freak, 29 apr 2006.

1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dit spel precies in elkaar, aangezien het een sim is zal het wel iets anders werken dan pgr2 oid. :+ het zoiets als MotoGP dat je per seizoen alle races achterelkaar rijdt? En hoe loopt de moeilijkheidsgraad op? En zit er ook iets in dat het een ook een spel maakt, zegmaar auto's etc. unlocken ofzo?

En alle auto's zijn in principe hetzelfde (of in ieder geval competitief) lijkt me, of zit er ook verschil tussen de wagens en teams?

En hoeveel laps zijn de races dan, en hoe worden deze gemiddeld online gespeeld? Ik heb bij spelletjes namelijk de attention span van een visstick, dwz. vijf rondjes en dan ga ik verremmen en crashen :+

Kun je natuurlijk allemaal nog niet weten voor de 360 versie, maar hoe gaat het op de pc in zn werk?

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dan pas, ik dacht al eerder. :):

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een mix van GTR1 en deel 28)
    Zou supervet zijn, aangezien alleen deel 2 al 34 circuits en over de 100 wagens heeft:D
    Damn, ik heb heir misschien nog wel meer zin in als FM2*) Maar dat komt miss ook omdat er tot nu toe nog geen goede racespellen zijn...PGR stelde mij teleur.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kiest een auto, en daarmee rijdt je een heel seizoen! Er zit als het goed is genoeg verschil tussen de auto's, een Ferrari is immers geen Aston Martin.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, klinkt behoorlijk droog allemaal 8) Je moet er van houden natuurlijk en racen vind ik altijd vet, zeker met dit soort wagens... Maar als het ook echt zo super moeilijk is en de races 45+ min. duren dan weet ik niet of dit een spel voor mij is :)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is nu eenmaal een realistische race-game. Maar of de races daadwerkelijk 45+ minuten duren, dat betwijfel ik.
    Misschien kunnen de mensen die 'm op de PC hebben hier meer over vertellen?

7. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een race zal net zo lang duren als in het echt. Dus b.v. bij een race van 100 rondjes, duurt de race in GTR ook 100 rondjes. Tenminste zalang de race distance op 100% staat, zet je de race distance op 10%, dan duurt de race nog maar 10 rondjes.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Was in Formula One '95 ook al zo, maar toch. :+

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Was in Grand Prix 2 zelfs al! :+

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    He he, volgens mij het eerste, oudste spel dat we hebben, en nog steeds hebben. :b:

12. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze de 30e ook een fatsoenlijk stuur uitbrengen? of G25 support........

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    daar is niets over bekend .

14. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    G25 support zou wel leuk zijn :)

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    En dat houd in ?

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De G25 is de opvolger van de Apple Mac G5, maar dan 5x zo snel.

Toch?

:+ Nee geintje, is een heel bruut stuur van Logitech met zeer realistische versnellingspook, pedalen etc. De creme de la creme voor de Sim-race fanaat.

17. JeePee

JeePee Guest

Check hoe ziek dat stuur reageert op een crash. Nou that's Force Feedback!

18. JeePee

JeePee Guest

* Kick

Ik ben benieuwd hoevaak deze game een week na de release over Xbazaar aan het zwerven is. Ik denk dat er een groot hoeveelheid mensen is die deze game kopen alleen maar omdat het een racegame is, maar er dan al vrij snel achter komen dat het toch beter is 150 meter voor een bocht te remmen dan er volgas driften door heen te gaan :+ Ik ben bang dat het de eerste week online één groot beuk festijn gaat zijn :9

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    zo beter, goedkoop GTR op de kop tikken dan :D

Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Jah indd, als je deze game koopt dan zou je toch moeten gaan na denken of je nu een arcade leuker vind of een sim. Ik zou in plaats van bijv NFS of Burnout toch voor GTR 2 of FM2 gaan. :);)

Deel Deze Pagina