Found a big jump and caught some air! You can get this in the first British mission, where you first drive a jeep. At one point you will have to avoid a tank, and there is a field with a ramp positioned on a fence. Line yourself up and get plenty of speed up then jump it. You should get the achievement when you land. Dat is al wat uitleg voor je! In dat level Night drop rijd je 2 keer in een jeep. Op het einde van dat level is ook op een treinspoor een soort van ramp waar je de stunt kunt maken. Maar probeer het eens gewoon op Easy dan heb je niet veel last van vijanden en kun je het op je gemak doen.
Thanks, het is gelukt. alleen ik kwam niet echt van de grond af en kreeg het ineens Nu nog rifle man en assault trooper in singleplayer
heb vanmiddag maar even Live points gekocht, maar de maps duren echt uren met downloaden demo's en andere content download altijd snel, maar de mappack van cod3 niet
al bijna 2 weken maar niemand kon ze downloaden of spelen en gister hebben ze een update uitgebracht dat je ze wel kan downloaden
Downloaden duurde erg lang maar ze zijn binnen. Mooi afgewerkte maps maar over het algemeen wel klein. Na de laatste update lijken er wel weer een aantal andere bugs in te zitten, joinen van gewone games lukt niet altijd en veel vastlopers. Maar kun je de maps eenmaal spelen is het wel de moeite waard.
Mja grote maps, maar na die update krijg ik nog regelmatig dat ik 'can not connect to all users' en dat hij geen sessions kan vinden. Pfff... toch iets essentieels fout nog in hun multiplayerstructuur.
Kan je ook net zoals in cod2 zeg maar 2 echte mensen(ik en een vriend) tegen 2 door de xbox 360 gemaakte mensjes ???? zo ja graag uitleg Grtzzz Jesse
Niks last hier van join probs of conn. Direct een volle room,meestal op war 18/18,echt boffe. Ben van level 10-->15 gegaan in 1uurtje>/half
zelden, zelden, ik heb redelijk wat ranked en player matches gedaan, en moet zeggen noob level bij player is veel hoger. Ranked is meer teamplay, tenminste bij mij altijd. Player zuigt te veel echte noobs, niet uitdagend genoeg de meeste tijd. Maargoed dat is mijn mening.
Klopt, ik vind ranked ook leuker + dan vecht je ook nog eens met een doel. Wel is het zo als je teamplay suckt bij player boeit het niet veel maar met ranked ben je dan al bijna gedoemt om te verliezen. Wel is het weer minder dat als je echt wil meedoen in die ladders je het moet blijven spelen. Zo stond ik 2 weken geleden in de top 200 of zo maar nu durf ik niet meer te kijken