Geen idee sinds wanneer ze er zijn. Ik kwam m gewoon tegen op kieskeurig, en via die weg op redcoon.nl voor 379 euro. De 23 inch was zo'n 150 euro duurder, en dat vond ik die paar inches niet waard. Bovendien wilde ik gewoon een klein dingetje, aangezien ik hem alleen voor tv kijken van niet al te grote afstand gebruik.
Wat betreft de 500:1 contrast ratio die in de specs staat, let nou toch niet altjid zo op de specs joh. Ga de tv's in het echt bekijken en je zal ziet dat een tv met 500:1 net zo veel contrast zal hebben als bijvoorbeeld een ander merk dat 2000:1 aangeeft. Ik had dat natuurlijk voordat ik hem kocht even bij verschillende winkels naar dit scherm gekeken, en bij BCC mocht ik zelfs gewoon even met de instellingen spelen. En hij had idd minder contrast als de 5000:1 modelletjes, maar echt niet dat je denkt damn, dat beeld is veel lelijker dan die andere. Zeker nadat ik thuis de instellingen had getweaked, ben ik ruim tevreden over het contrast wat dit schermpje geeft. Ik zal nog wel een foto posten van het beeld.
Laatst bewerkt: 31 jan 2007