[Probleem] draadloos internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door basovich, 31 jan 2007.

1. basovich

basovich Guest

hey,

Ik heb net mijn PC (weer) opnieuw laten instaleren, alles eraf gegooid enzo. Maar nu heb ik een probleempje:
    Als ik gewoon mijn antenne aansluit op de pc vind hij geen draadlose ontvangsten (ik kan ze namelijk ook niet zoeken!) hier in huis. Ligt dit aan mijn instellingen of moet ik gewoon nog iets instaleren??

Mijn dank is groot!!;)

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2007
  2. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb je je draadloos modem / router toch wel weer opnieuw geinstalleerd of staat die niet op die PC?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Van mijn Linksys pci-kaart moest ik eerst de drivers + Linksys Monitor installeren.
    Anders krijg ik dat kreng niet in XP aan de praat.

Het gekke is dat de Linksys perfect onder Vista Beta 2 werkt , heb hier helemaal niets hoeven te installeren.

4. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Windows Vista bevat standaard heel wat meer drivers dan XP vandaar.

5. basovich

basovich Guest

snap er de ballen niet van :9!!

Ik zit nu op de laptop en die heeft prima verbinding via de router (draadloos), hetzelfde geld voor mijn X360 die het ook prima doet (wired).
    Maar nu moet ik dus draadlose verbinding zoeken met mijn PC boven op mijn kamer (draadloos) alleen staat er maar 1 icoontje van verbinding en dat is die van LAN-verbinding, als ik hier nu (op mijn laptop) kijk zie ik er 2:
    en LAN-verbinding, maar daar staat ee groot kruis doorheen (begrijpelijk want er zit geen kabel in).

Maar jullie zeggen dat ik de driver moet instaleren, maar is daar een cd voor ofzo of kan dat gewoon op de pc??

Deel Deze Pagina