[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gewoon thuis met een kameraad gehaald?

    En je moet natuurlijk wel joinen :p
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik al want als je joind speel je als Dom en als je hoist ben je Marcus.

    Potverdomme kan ik dus helemaal opnieuw act 3-5 doen:mad:

    Dan doe ik ze wel op casual joinen:p
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel, om de I Can't Quit You Dom achievement te halen moet je alle levels halen op dezelfde moeilijkheidsgraad. Wanneer je dus Act 1 en 2 op Hardcore hebt gedaan heeft het geen zin om Act 3, 4 en 5 op Casual te doen tenzij je 1 en 2 ook op Casual doet. Best lastig vond ik omdat ik nooit bij dezelfde persoon meespeelde en vaak stukken meerdere keren moest spelen (ik was bijvoorbeeld bij 2-3 gebleven maar kon dan alleen games vinden die begonnen bij 2-1 of iets dergelijks).
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie alleen maar vrienden op XBOXLIVE ofzo?

    Geen 'echte'?


    :p
     
  5. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel online spelen met GOW, maar dan zal het me eerste online shooter zijn dus ik ben er behoooorlijk slecht in, zijn er noob servers want ik denk niet dat mensen blij met me zijn als ik in een gewone server kom aankloten...:lol:
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon eerst player match doen, daar zijn genoeg noobs. Er zijn natuurlijk ook zat goeie players daar, maar die zouden niet moeten klagen. Als ze betere spelers willen moeten ze maar ranked doen!
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte vrienden waarmee ik speel op Xbox Live, telt dat ook?
     
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de cant quit you dom achieve eindleijk binnen!

    Duurde nog verdomd lang. Had alles op casual gejoined en had ik m NOG NIET!

    Bleek dat ik chapter 4.1 nog niet had lol

    Nu heb ik 950 gamerscore:)
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    doe je goed.. ik moet alleen chapter 4 en 5 nog even doen voor de cant quit you dom achievement... maar de maat waarmee ik et altijd speel is bijna nooit online...:mad:
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik krijg mijn Revive-achievement maar niet, ookal heb ik in Execution 52 revives en in Warzone 51.

    Maarja, ik pwnde laatst fftjes man, gewoon 2 rondes achter elkaar het hele team, 4 dus, gekilled.
    2 shotgun, 1 headshot en 1tje met de sniper dood gemept :).
    En toen nog een ronde hetzelfde ongeveer :).
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    vreemde shit, ik kan niet fatsoenlijk hosten, want niemand joind, echt helemaal niemand, een uur gewacht, ben toen maar gaan leren. zo haal ik die achievement nooit..:mad:
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het dat ik de chainsaw achievement niet krijg als ik: 57 bij warzone, 3 bij assasination, 40 bij execution heb? :confused:
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga proberen de i can't quit you dom, maar dan kan je gewoon in delen die achievement halen bijv. dat je begint en eindigt bij act 1-3 en dat je dan de volgende dan weer daar verder gaat.
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Niet waar. UT3 draait het niet zo veel om teamwork. Bij UT draait het ook niet zo zeer om rushe zodat je de beste wapens hebt. En bij UT kun je met ieder wape owne. En ik vind GoW iets te traag, eerst linkertrigger inhouden en dan pas schieten(tenzij je dichtbij staat)
    Ik ben die tactical shooters gewoon zat.
     
  15. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik Gears of War voor 't eerst speelde, ergerde ik me daar erg aan. Nu ik het dagelijks speel, ben ik er aan gewend. Maar het zou van mij ook wat directer mogen. Gewoon een richtkruis in beeld en knallen maar, dat vind ik 't beste.
     
  16. Shizzel

    Shizzel Guest

    Mjah, als je gewoon vaak speelt leer je het wel. Je hoeft ook niet zo erg vaak te mikken, want echt cover-to-cover is er eigenlijk haast niet.
    Of je hebt 2 shotgunners tegen je, of een heel team. Misschien 1tje die wil snipen, maarja, die kill jijzelf natuurlijk met de shotgun of chainsaw in de rug ;).
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets speciaals wat je moet hebben voor de chainsaw want ik heb gewoon 100+ kills en nog heb ik hem niet :mad:
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    geen idee :confused: ik kreeg hem gewoon
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nee gewoon chainsawen die handel!! Raar!!
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Als je al die Chainsaw kills in een Ranked Match hebt gemaakt zou je die Achievement moeten krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina