NHL 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door SnackNL, 11 jul 2006.

1. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt en hoe maak je een assist

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    meen je dat serieus??? assist = pass voorafgaand op goal. en dat dus drie maal met dezelfde speler, voor de achievement

/edit: ik zie dat je ook NHL2k6 hebt gespeeld, vind het daarom erg vreemd dat je weinig van de hockeytermen/regels kent...

Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  3. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ja zat na te denken en wist toen al dat het een pass was

maar toch bedankt miez

nhl 2k6 heb ik nie gespeeld maar me broertje dus

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Shutout is als de tegenpartij niet scoort in een game, shorthanded goal is als je met een man minder speelt tijdens een penalty en je scoort dan.

5. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een ijshockey spel wil kopen moet ik dan nhl 07 van EA kopen of NHl 2k7 Heb verder niet echt veel ervaring met ijhockey games maar lijkt me wel een keer leuk om te spelen!!!?

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  6. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb enkel NHL 07 en ik moet zeggen dat het een fantastisch spel is. Het ziet er heel goed uit (beter als 2k7) en speelt ook zeer lekker eens de skill stick onder de knie. Het vergt wel wat oefening om met die skill stick te kunnen omgaan, maar het loont de moeite.

7. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt genoeg denk ik, wil je oude gameplay of iets nieuws, ik heb zelf ook NHL 07 en het bevalt me prima zoals altijd. zeker dit jaar met het opbouwen van aanvallen dat werkt nu gewoon erg goed. En het scoren met de skill stick geeft soms echt een voldoening.

8. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    NHL zag ik liggen en zat toch te twijfelen of ik deze game meeneem het ijshockey heb ik op de een of andere manier toch altijd wel leuk gevonden mischien pak ik hem in een gekke bui eens :)

9. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gegocht pf vind het wel moeilijk zeg, zeker even wennen met die skill stick!

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand tips om deze achievements te halen

Playoff MVP

Have a player on your team win the Conn Smythe Trophy as Most Valuable Player during the playoffs

11. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    echte tips bestaan hier niet voor, je moet gewoon zorgen dat één van je spelers veel punten scoort (goals en/of assists) of je goalie een zeer lage gaa heeft. Uiteraard moet je ook de Stanley Cup winnen of minstens de finale halen om een kans te maken

12. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    HEB WAT GEVONDE OP xbox360achievements.org

nl dit

MVP 75
    Have a player on your team win Most Valuable Player during a season in Dynasty Mode™
    It often goes to a guy who leads the team in points by a wide margin. Example: Player A gets 100 points and Player B gets 60-70 points. The only way I got it was using Washington and Ovechkin had 108 points while my 2nd leading point getter was in the mid 60s. It can be done with having a stacked team but the chances you won't get the MVP goes up.

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel weer toe aan een nieuwe game en ben bij deze game terecht gekomen! Weet iemand een winkel waar deze goedko(o)p(er) is... ben vandaag de stad in geweest maar ze hadden m nergens...

14. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu een week en ik vind die skill stick nog steeds een kutsysteem...

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wl relaxt

16. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet meer anders willen, alleen wel wat meer moves.

17. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een kwestie van tijd. Je zal het wel onder de knie krijgen.

18. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk gevonden waar ik me gamertag in kon vullen... Als iemand zin heeft in een potje NHL van de week of in het weekend, dan hoor ik dat wel/zie ik dat op Live :)

En blijkbaar mankeert er wat aan me klauwen, want die skill stick wilt nog steeds niet lukken...

Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  19. basovich

basovich Guest

is deze game echt de 30 euro waard bij zuiderpark?

ik zie ook in de openingspost dat hij maar voor 1 speler is, is dat ook?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2007
  20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan gewoon met z'n vieren spelen, behalve shoot-outs (maar dat is logisch). Deze game is zeker 30 euro waard. Als je eenmaal aan de skillstick gewend bent, speelt het zeer intuïtief!

Deel Deze Pagina