Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    demo valt me helaas vies tegen.. hoop dat het echte spel beter word!

2. Zapata360

Zapata360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo anders echt wel tof, maar ik had verder nog geen verwachtingen van het spel.

3. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Ik was ook positief verrast door de demo. Ik denk dat ik het wel ga kopen, maar ben toch een beetje bang dat er echt niets te doen is behalve orbs vinden en bosses killen.

Ik hoop op side missies, mini games, andere objecten vinden (wapens, add-ons voor je agency cars)..zoiets.

Want alleen die 2 dingen doen (orbs+bosses) is echt weinig.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    probeer coop, is het waard :thumbs:
    en naast die twee punten heb je ook minigames, auto races, jump races enz

Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    co-op is het enige wat ik heb gedaan:) is idd heel leuk. Samen een mega gebouw opklimmen en je maat dan met een roundhouse kick in zn face eraf trappen:)

'ey godver, wat doe je?'\o/

races en jumps vind ik echter te mager als minigame. Ik hoop echt op meer. Niettemin koop ik de game wel:thumbs:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je moet niet vergeten dat GTA aardig wat delen nodig had voordat er meer voertuigen kwamen dan alleen maar auto's. Saints row is het eerste deel en GTA had pas vanaf vice motoren etc. dus voor een eerste deeltje vind ik hem erg goed, voorlopig kan je bij gta nog steeds niet zo geck auto's pimpen en de graphics bewonderen en nog wat andere dingen. Multiplayer is wel aardig verholpen met die patch maar speel zelf vooral custom games en heb daar nooit last van lag. Verwacht dat Saints Row 2 (ga er wel vanuit dat die komt) veel meer zal bevatten aan vehicles.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Djemn 8). Om dat soort dingen in co-op te doen _O_ \o/

9. Green

Green Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stopt met downloaden als je op 35% zit. Komt er in 1x te staan Cant download this item please try agian. en dan wacht je een dag doet ie hetzelfde bij 35 en wacht je nog ff doet ie het weer en de 1e x als je hem hebt doet ie het niet

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    deleten van je schijf dus echt naar je hd gaan en dan halve demo deleten vervolgens je cash leeg beuken en dan opnieuw starten, werkte bij mij. Had zelfde probleem.

cash clearen doe je als volgt: ga naar je system blade -> memory -> druk op Y bij je HD -> druk vervolgens X,X,LB,RB,X,X -> druk op ok.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dan wis je toch ook al je updates?

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nope je cash das tijdelijk geheugen!

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ow ok, je had namelijk ook zo'n "code" en dan wisde je ook al je updates (dacht ik) samen met de cache.

14. Green

Green Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat word er dan allemaal gewist alleen je demos of alleen je halve demo van crackdown?

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen die demo van crackdown en je cache (waar die ondervalt), hij is nog niet helemaal gedownload en staat dus nog ergens anders en valt dan onder de tijdelijke bestanden en nog niet onder demo's zeg maar. (heb het zo goed tog? heb namelijk de ballen verstand van computers :))

16. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je niet zo vergelijken, toen de eerste delen van GTA wereden gemaakt was de gameindustrie nog niet zo heel onwikkeld. En kijk maar een naar de xbox en de playstation 2: de xbox was ook de eerste gameconsole van MS, maar toch had ie meer kracht als playstation 2.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  17. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    toen de eerste delen van GTA werden gemaakt was jij nog niet zo heel ontwikkeld. Iedereen op mijn basisschool speelde het, en andere games... en daar werd dan over gepraat/opgeschept.

En je kan ze allemaal heel goed met elkaar vergelijken want GTA, SR en CD zijn allemaal free-roaming spellen, en games binnen 1 genre zijn makkelijk te vergelijken.

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

19. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn misschien wel allemaal hetzelfde genre, maar de generatie van de games is verschillend. Daarom kun je geen GTA 1 met SR vergelijken.

20. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel natuurlijk niet de 2D versies

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina