Wedstrijdschema GoW en uitslagen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 30 jan 2007.

  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Joene wilt het graag anders zien :) dus er gaat wat veranderen.

    @joene wat ik was vergeten te zeggen is dat het eigenlijk alleen de eerste ronde deze tijden waren. In de volgende rondes wilde ik graag spelen op de tijden die jij ook in gedachte had. Maby het toernooi 1 week opschuiven?

    De maps zijn niet gekozen maar geloot. Van alle 11 maps (ravendown deed niet mee) zijn deze 3 er uit getrokken.
     
  2. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien wij één clan zijn en dus heel erg vaak met elkaar samen spelen. Kennen wij elkaar door en door. En twee van deze drie teams willen graag een grotere kans om door te komen. Als deze poule zal blijven ken ik de uitslag al bijna helemaal. Het is een klein moeite om gewoon twee teams in een andere poule te zetten en ons daardoor meer speel plezier te geven. Ik denk niet dat het handig is voor de schema's als opeens vijf teams zich terug trekken.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het toernooi draait op fun en als dat je argument is wil ik het graag aanpassen. Ik wacht nog even op joene want hij wilde de tijden veranderen (wegstrepen enzo) dus ik verander liever alles in 1 keer.
    Wat hetbeste is (denk ik) is om het een week te verschuiven.
     
  4. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd denk ik ook nog een week verschuiven en dan zorgen dat alles goed is geregeld met joene. Anders krijg je zondag allemaal misverstanden als er mensen het topic niet meer bekijken of iets dergelijks;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik hoop ook dat de tijden nog aangepast gaan/kunnen worden. Ben er zondag ook niet waardoor DRC (team 4) met twee vervangers moet spelen.
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    *juicht en springt

    Ja, verschuif het een week \o/
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    @ owner: het loten is ok, goede manier (dacht dat je gewoon drie maps gekozen had, excuus daarvoor).

    Ik geloof je als je zegt dat onderling afspreken niet werkt, dus een tijd vaststellen werkt ook

    Máár.. als je 3 wedstrijden achter elkaar speelt, ben je wel in 1 keer 2 uur kwijt, en dat kan ik bijvoorbeeld aanstaande zondag al niet missen. Aan de reacties hierboven te lezen willen veel spelers het een week opschuiven, dat is een optie. Ik slaap daar nog even een nachtje over, en als men dan hier wil reageren of ze het liever dit weekend van start zien gaan of volgend weekend.. dan zou dat fijn zijn :+

    Oh ja, ik was je nog vergeten te bedanken voor de moeite het schema in elkaar te zetten.. bij deze: bedankt :thumbs:
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    oeh ik wist al +/- een weekje dat AK47 moest spelen zaterdag/zondag (iets in die richtlijn) hoe komt het dat jullie daar zo laat pas achterkomen?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ??

    Je kan het nog geen week weten, het is pas 2 dagen bekend |:-
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik zou gewoon de mensen in het weekend laten spelen, vrijdag avond kan ik namelijk de hele avond maar op zondag middag moet ik vb voetballen.
    DRC gasten wanneer kunnen jullie spelen?
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet Raven down niet mee???
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zo focking kleine kut map?
     
  13. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan past het in ieder geval in een half uur, en bovendien is dat ook niet een map zonder tactieken.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  14. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen kleine kutmap, ik vind het zelfs de beste map van de game.
    Ik vind het bullshit dat die niet meedoet. En bijv. Rooftops wel wat ik nou een kutmap vind.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zie graag wedstrijden in de avond. Zaterdag en zondag om 20.00 uur ofzo..
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ook, veel mensen hebben denk ik sport 's middags.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, of die moeten naar familie, die tijd aan hun huiswerk etc..
     
  18. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mijn poule gezien?

    Dutch Virus Clan
    Kill Snitchers
    Dutch Death Bringers

    Bij elkaar in 1 poule....
    Als je hem toch wilt opschuiven naar volgende week kun je de teams ook eerst husselen voordat je de poules maakt owner.
    Zoals we al besproken hadden.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop ik heb de mappen op papiertjes geschreven en er toen 3 getrokken. Was best grappig om te doen :9 Maar had het achteraf moeten filmen 8)

    Ok ik zeg een week opschuiven die handel :D naar 11 februari
    Dan spelen we op normale tijden (vanf een uur of 7 tot een uur of 10)
    Dan kan ik de pouls aan passen Dat doe ik willekeurig er moet wel een soort van Systeem in zitten want anders gaan mensen weer klagen dat ik mezelf in een makkelijke poul zet ofzo. (Dat is eigenlijk de reden dat ik het gewoon op volgorde had gedaan. ;) )
    En dan is iedereen tevreden ? hoop ik :D
    Misschien is het makkelijk als ieder team 1 leider krijgt (lees 1 aanspreek persoon) (lees de host?) Dan kunnen teams makkelijker met elkaar communiceren. Het is maar een ideetje. ^^
     
  20. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je idd kunnen doen. 1 persoon dikgedrukt afbeelden in de team lijst.
    En als je het een week opschuift en de poules aanpast ben ik een tevreden man ;)
     

Deel Deze Pagina