[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is dood


    Volgens microsoft heeft de videokaart van de 360 zichzelf opgeblazen dat zeiden ze bij microsoft want er is niks mis met mijn av cable en toch krijg ik foutmelding E 74 en een lichtje knippert recht onderin nou het langen wachten begint
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  2. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn nou vaak de grootste redenen waarom je 360 doodgaat en naar repair centre moet? oververhitting, maakt krassen, en wat nog meer?
    of alleen oververhitting?
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Als je nu naar Microsoft belt mag je hem morgen nog via UPS opsturen. Mijn Xbox 360 ging namelijk ook nog aan na de drie rode lampjes.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt niet goed, dat er zoveel xboxen kapot gaat. Daar moet iets eraan gedaan worden, op tv (radar) klachten zeggen.
     
  5. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    die van mij is vandaag ook opgehaald. had hem al sinds februari ofzo en dacht dat ik de dans zou ontsnappen, maar nee dus. die van mij kan geen controllers (naast de originele wireless die ik erbij kreeg) connecten. had er drie geprobeerd (moest zelfs een opsturen naar duitsland om nieuwe te krijgen, maar dat werkte dus ook niet).

    vandaag weg en zal over een paar week wel een nieuwe krijgen...

    EDIT: bedenk me net dat er best nog wel eens een spel in de xbox360 kan zitten... (gta: san andreas volgens mij..) die ben ik dan kwijt? weet iemand dit?
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  6. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een debiele vraag maar: als je die service desk belt van M$ en je krijgt uiteindelijk die stickers / labels opgestuurd, dan moet je die op de doos plakken. is dat de doos van je xbox 360? debiele vraag misschien, maar mijn moeder wil geen lege dozen in huis, dus die doos heb ik niet meer.. betekent dat einde verhaal voor mij?

    de mijne is 6 januari 2007 overleden. ik had hem op 4 januari 2006 gekocht.. kan iemand mij bijscholen?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan hem ook in een andere doos opsturen :)
     
  8. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    En jawel,

    Box nummer 2 is ook kaduk. Haperen daar begon het mee. Gisteren liep een spel vast en sindsdien geen geluid meer over de TV, maar wel over de dolby surround :eek:
    Afijn... ik had al een brief de deur uit dat ze deze mochten komen omruilen omdat ik weiger een oud opgeknapt lijk ingeruild te krijgen voor mijn 360 die er nog puntgaaf uitziet. Ik ga niet meer in discussie met de helpdesk, dus gewoon een brief naar MS in A'dam en wachten op de reactie... _0/
     
  9. adamvansanten

    adamvansanten Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox heeft nu ook de brui eraan gegeven. Mooie ring of death... Leuk dat je ook eerst een week ofzo moet wachten voor ze hem uberhaupt komen ophalen, van mij zouden ze hem meteen de volgende dag mogen ophalen. Het is dus zo dat het maximaal 15 werkdagen duurt? en niet 15 werkdagen? Dat is dan wel weer een voordeel, had net allemaal nieuwe spelletjes die ik graag wilde spelen :mad:. Nou ja, ik zie het wel...
     
  10. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week wachten voor op te halen is ook niet correct, van het moment dat je de label op de mail hebt kan je UPS bellen, en s'anderdaags staan die mannen bij jou. Dus duurt +- 2 a 3 dagen ....
    Succes
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens heb je een stortvloed.

    In november waren er ook enorm veel (waaronder ik) die opeens een kapotte 360 hadden. Nu de afgelopen dagen herhaalt het zich weer... erg onbetrouwbaar!
     
  12. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je er wel bij vermelden dat ie dan een printer moet hebben want de label moet op de doos ..over de post duurt t wel een week
     
  13. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand meschien hoelang dat repairen duurt.
     
  14. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4

    iemand een idee?
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha, wat een grap.
    Ze zeide dat ik er eerst een toegestuurd zou krijgen.
    Mooi niet dus.

    Nu dus gewoon weer opsturen en weer zo'n 15 dagen wachten.

    p.s
    Moet zeggen dat de snelheid waarmee je geholpen word bij de xbox klantenservice aanzienlijk is verhoogd. Wacht nu max 10 min hier. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    logisch toch als het via mail komt? Maar idd je moet de mail afdrukken ;)
     
  17. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nu is die van mij ook dood. die rode lampen heb geprobeerd om de oude scart te doen maar niks. nu krijg ik stickers opgestuurd moek in een doos doen. en dan komt een upt bedrijf hem ophalen.
    POEPZOOI
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, fijn, die van mij dus vanmorgen ook overleden, gebeld etc.

    Maar, is het erg noodzakelijk om die HD mee te sturen? Heb niet echt zin om alle savegames kwijt te zijn.
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de hd alleen mee sture als je een premium heb. als je een core heb hoeft het niet
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, dikke vinger voor die mensen, ik ga eerst die hd wel backuppen op m'n pc dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina