Sony PSP - Deel 1

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hey vraagje:

is het nu nog waard om een psp te kopen? is al weer een tijd geleden dat deze uitkwam. En zit er serieus over te denken binnekort een psp te kopen... Maar ik ben bang dat de kwaliteit al een stuk achterloopt op huidig spel generatie.

just asking... ;)

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aantal weken geleden een PSP aangeschaft. De kwaliteit van de graphics is welliswaar niet hetzelfde als op de xbox360 :) , maar man als je ziet wat zo'n klein ding op je beeldscherm kan toveren word je er helemaal verliefd op, geloof me. Ik ben nu Killzone: Liberation aan het spelen. Het is echt een relaxte game. Er komen binnekort mooie spellen op de PSP uit:
    - Metal Gear Solid: Portable Ops (psp only)
    - Tomb Raider: Anniversary
    - Driver 76 (psp only)
    - GRAW 2
    etc.
    De officiele playstation site biedt je ook vele downloads, o.a. demo's (die binnenkort worden uitgebreid).
    Ook kun je ermee liedjes beluisteren, maar dat wist je al denk ik. En wat betreft de films op je PSP. Je kan jouw zelf gemaakte/gedwonloade films naar je psp sturen door de meegeleverde USB kabel. De kwaliteit van de UMD films ziet er geweldig uit, bijna HD-kwaliteit te noemen.
    Als je overweegt om een PSP aan te schaffen, koop dan de Giga-pack. Heb je gelijk een compleete PSP.

ps: Hoezo is Halo bier waard :) . Ik ben meer dan een bier waard.

3. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    :+ clown, maar bedankt voor de info, heb van de week namelijk bij de mm even Colin Mcrea gespeeld en het zag er echt ongelooflijk goed uit. Daarom begon ik te twijfelen of ik misschien een psp moet gaan aanschaffen.

4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks moet.

Speel nog eens wat vaker op ze PSP en kijk of je het wat vindt. Daarna kan je beslissen??

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Eventueel haal je hem tweedehands, heb je voor 200 euro vaak een PSP met geheugenkaart en enkele spellen/films.
    Mocht je het na enkele maanden niks vinden, dan kun je het zo weer verkopen zonder dat het je handen vol geld kost. :+

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    2de hands is het heel moeilijk om zo'n apparaat in nieuwstaat te krijgen, aangezien het scherm nogal gevoelig voor krassen is heb ik gemerkt. ach als ik er een koop doe ik het goed. Dus gewoon nieuw. Maar ik zie nog wel het lijkt me iig wel wat, ook heeft een iemand uit mijn vrienden groep zo'n ding dus ben dan niet de enige in de buurt...

enige keer dat ik erop heb gespeeld is op de PS2 beurs, toen hadden ze een prototype die rondging, toen zag de psp er ook wat anders uit. ach ik zou het alleen voor Colin MCrea en de GTA serie doen.

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Socom, Dragon Ball Z, Syphon Filter (denk ik), Metal Gear Solid en Final Fantasy niet ;)

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    idd, maar Syphon filter is toch niet op de PSP? die serie was toch gestopt op de ps1 destijds?

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    vet, mijn favoriete serie!! _O_ nog een + puntje

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tip. Als je een PSP koopt en er legale dingen mee gaat doe. Kijk dan even op www.budgetgaming.nl voor de laagste prijs :)

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Krassen hoeven geen probleem te zijn, sommige die aangeboden worden zijn slechts enkele weken of maanden oud en weinig gebruikt.
    Bovendien zijn ze regelmatig te vinden met alles erbij; bon, boekjes, doos, etc.
    Maar inderdaad is budgetgaming.nl een erg handige site, scheelt vaak zo een tientje. :)

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    naah, geld is geen prob dus als ik er een koop, koop ik een nieuwe. en idd budgetgames is zeer goedkoop, zoals de naam al deed vermoeden :+

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    PSP nieuws: Er is nu ook een Medal of Honor demo uit voor de PSP.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vet dankje, meteen even downloaden! :)
    PSP site van Sony zelf?

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Medal of Honor: Heroes - Demo

1. Download the demo ZIP file.
    2. Extract the contents of the ZIP file.
    3. Connect your PSP to your computer using a USB cable.
    4. Go to the PSP/GAME folder.
    5. Copy ULED90008 folder into directory.

17. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2007
  18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjullie :+
    Heb al zitten zoeken, maar kon niks vinden. :eek:

Edit: net even gedaan, had gehoopt op multiplayer of singleplayer missie.
    Besturing vind ik erg naadje, lijkt op Quake III Arena voor de Dreamcast, kon er toen ook nooit echt aan wennen.
    Geluid en graphics vind ik wel lekker, mooi MOH sfeertje. :) Vast lachen in multiplayer.

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een video uit van de nieuwe DBZ game. Het ziet er echt niet uit, niets vernieuwends.

20. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn zelfs 2 nieuwe filmpjes uit Darkon + info ;) :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina