[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die vent die ik de hele tijd aan de telefoon ahd raade me aan om de HD niet mee te sturen.

    Hangt er ook vanaf met wie je praat aan de teefoon denk ik.


    Vandaag is er ook een nieuwe aangekomen voor mij, en deze doet het gelukkig :p (tot nu toe) maar als ik de 360 aan doe dan wil dat ie direkt op Live plopt dat deet m'n oude xbox 360 wel maar bij deze moet ik hem eerst aanklikken :p (bij profiles) maakt ook niet zoveel uit ofzo maar ik vond dat vorige altijd wel handig.

    Weet iemand hoe ik dat terug krijg?
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb zojuist we weer 1 terug gekregen, erg snel, maar daar houdt het goede nieuws ook op.

    1. Hij is een maandje of 8 ouder
    2. Heeft een zeer luidruchtige disc drive (hitachi denk ik, voorheen was ie veel stiller)
    3. Hij zit werkelijk helemaal vol met stof, ik haalde er mijn vinger even langs bij de disc tray, en mijn vinger was helemaal zwart, en dat is dan het stukje waar ik net met mijn vinger langs kan.
    4. Hij heeft nu al een paar keer aangegeven dat de AV kabel niet goed zit aangesloten (Ring of Light helemaal rood). Maar hij zit er helemaal in. Als ik hem een klein duwtje geef doet ie het weer een minuut of 10.

    zucht, waardeloos dit.
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Selecteer je gamer profiel en kies voor de optie "Enable auto sign-in" en hij doet het weer automatisch.
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt man! :thumbs:
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarschijnlijk krijg je die samen met je Xbox 360 gewoon terug. Wel stom dat je er gewoon een game in laat zitten, uiteraard.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2007
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet verplicht, heb ook een Premium en heb deze opgestuurd zonder HD.
    Maar als de fout aan de HD ligt dan ben je wel gezien want dan kan je deze weer opsturen. Maar met de foutcode kan je al iets uitmaken.
    succes
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Incorrect =( ;)
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de hdd meesturen als ze dat vragen.
     
  9. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vragen ze altijd als het een premium is, ik heb het niet gedaan en zat mensen hier op het forum ook.
    Het enige dat er kan zijn is dat hij de 3 leds geeft door een fout van de HD dan ben je wel gescheten, anders No problem @ all ;)
     
  10. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    tot mijn stomme verbazing hebben ze mijn xbox 360 opgehaalt.

    NOu het ging zo :
    Gisteren belde ik microsoft dat mijn 360 een E 74 error aangaf nog nooit gezien helemaal opeens en het lag niet aan de av cable maar aan die videokaart die er in zit.Doorgebrand of "opgeblazen" maar goed ze zeggen over 5 dagen krijg je de labels thuis gestuurd via de post en moet je zelf contact opnemen met ups
    Nou net om 17:00 staat er een man van ups voor de deur
    met de labels en komt hij mij 360 ophalen had geen doosmaar gelukkig had hij er wel een dus 360 met voeding opgestuurt binnen 24 uur dat hij kapot ging :) tot nu toe toppie service !
    als ze mijn een tweede handse opsturen en hij gaat kapot ja dan ga ik flink klagen
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  11. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    damnn ik heb nu al 2keer een nieuwe opgestuurd gekregen en alle 2 gaan gewoon niet aan terwijl lichtje wel brand bij koeler
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijne het gaat begeven doe ik er een brief bij in 3 talen dat ik een nieuwe eis van 2007 :D
    Misschien krijg in dan ook wel een nieuwe van 2007 :+
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou, lekker verhaal. :{
    In ieder geval genoeg redenen om direct contact op te nemen en een te eisen die gelijkwaardig is. Dit gaat nergens over volgens mij. :x
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb zelf mijn HDD niet meegestuurd. Hier werd overigens ook niet naar gevraagt bij mij. Lijkt me ook vrij onlogisch omdat hij bij mij geen disks kon lezen.
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja. December 2005 haalde ik de 360. Hij ging stuk en ik kreeg ergens in mei/juni 2006 een nieuwe. Die nieuwe is nu namelijk (bijna) weer dood.....
    Ga morgen wel bellen. Wilde vragen hoe het zit met de garantie (dacht een jaar), maar als het zo is als in de startpost staat, kan ik misschien weer een andere krijgen...
     
  16. rick850

    rick850 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond heeft mijn 360 ook "de pijp aan Maarten gegeven"!!:emo:
    Niks geen rode ringen, maar een hoop herrie van het dvd-loopwerk en geen cd's/dvd's en games meer kunnen lezen en afspelen.
    Zit mij nu af te vragen of ik hem moet laten repareren, of dat ik hem terug breng naar de verkoper en het aankoopbedrag terug eis. ( 360 is van december 2006 ).
    Als ik zo alle voorgaande berichten lees kan ik concluderen dat Microsoft eigenlijk een wanproduct op de markt heeft gebracht dat eigenlijk nog niet productierijp, lees betrouwbaar genoeg is. Dankzij een ruim budget dat zij achter de hand hebben kunnen zij de consoles draaiend houden, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.
    Daarnaast is het inderdaad van de zotte dat je na inlevering van je kapotte "nieuwe" console, een ouder gebruikt exemplaar retour kan verwachten...
     
  17. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk kan je alleen iets bereiken als je dit verhaal collectief bij de consumentenautoriteit ombudsman aanmeldt. Daar hebben ze het criterium dat er voldoende mensen gedupeerd moeten zijn. En het consumentvertrouwen danig beschadigd; ik zeg :) en :) ja....

    Ik kreeg gisteren trouwens te horen bij de helpdek dat ik nog 1 keer een stukke moet hebben om een nieuwe opgestuurd te krijgen voordat ik mijn oude moet opsturen. WTF!?!?!? Er is dus al een standaardprocedure voor mensen die 3 keer een defecte 360 opsturen. Echt te slecht!!!!! :mad:

    Het is namelijk PAS mijn 2e........ whahahahahahah :lol:
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren heeft mijn 360 er na een jaar (Januarie 2006 gekocht) de brui aan gegeven.Opeens stopte het spel en kraakte het beeld heel luidruchtig.

    Ook kwamen er allemaal vierante blokjes in beeld.
    Na het opnieuw opstarten kreeg ik 3 rode lampjes.
    Rechtsboven was de enigste die niet rood werd.

    Na het checken van die foutmeldcode's,kwam ik erachter dat ik code 0102 heb.Een unknown faillaire.

    Best vreemd want soms werkt hij gewoon netjes,en een andere keer start hij nieteens op.

    Tijd om net als velen hier Ms tebellen,en teproberen een nieuwe tebemachtigen.

    Angelo

    Edit: Zie ziet het er dus soms uit:
    Foto van ergens elders uit deze topic gejat:

    [​IMG]

    Edit2:

    Zojuist gebeld met Ms en volgens hun ligt het niet aan mijn 360,maar aan dat enorme voedingskastje wat erbij zit.
    Ze sturen dus een nieuwe op.
    Ik ben benieuwd!

    Edit3

    Tja volgens vele sites duid code 0102 om een intern probleem,
    en heeft niks met het voedingblok temaken.
    Leuk dat ze mij dus een nieuwe adapter sturen,
    maar het zal denk ik toch geen verbetering zijn.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  19. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Net is m'n xbox kaduuk gegaan.. (3 rode leds) gelijk MS gebeld en ze hebben alles genoteerd en zouden nu een label mailen.. hoop dat het niet zo lang duurt als bij sommige mensen hier! baal er wel van, net een weekje lekker vrij gaat je xbox kapot :mad:
     
  20. VersuZ112

    VersuZ112 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kapotte xbox

    Mijn xbox360 is er twee weken geleden mijn gestopt. Dit wordt alweer mijn vierde xbox360=(

    Dvd's en spellen liepen vast maar ik kreeg geen rode lampjes.

    W8 inmiddels al twee weken op mijn (nieuwe) xbox360 ik hoefde mijn oude niet eerst op te sturen dus ik dacht dat ik snel een andere zou hebben, maar helaas.

    Heeft iemand een idee, wie ik lastig kan vallen met dit probleem behalve de xbox360 service lijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina