Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Je beschuldigt anderen terwijl je eigen redenatie niet veel logischer is. Eigenlijk vertel je hier iedereen dat ze de volledige versie maar moet kopen (da's weer 30+ Euro uit de pocket) om te kijken of de game toch wel leuk blijkt te zijn. Sorry hoor, maar daar hebben we toch reviews en demo's voor?

Het blijkt echter al langer dat veel Xbox demo's een sterk verdraaid beeld weergeven van de kwaliteit van de eindproducten. Het lijkt me daarom inderdaad het beste dat veel mensen eerst even de reviews afwachten. Maar zoals velen al hebben opgemerkt: er is relatief weinig veranderd t.o.v. de vorige GRAW. Vond je die helemaal geweldig, dan is dit zeker het aanschaffen waard. Vond je GRAW echter teleurstellend, dan zal GRAW 2 daar weinig aan doen veranderen. GRAW 2 lijkt een soort expansion pack voor GRAW te zijn; je kunt eigenlijk ook niet meer verwachten van een release die binnen een jaar na het origineel valt.

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb em gisteren niet kunnen downloaden , maar vandaag wel, dus ik probeerde het net, maar waarom gaat dat downloaden zo achterlijk langzaam? Dit is nog erger dan met de Crackdown demo vorige week......

3. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW vond ik dus niks en GRAW2 zal daar (misschien) weinig verandering in brengen. Alleen als de HUD wat minder druk is geworden in de real versie, dan kan ik ongestoord aan het avontuur in Mexico beginnen. Maar 't is inderdaad verstandig om de reviews af te wachten, helemaal die van IGN. :)

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Er zit dus hopelijk dan toch wel nog een vette multiplayer bij het spel? Want die vond ik wel wreed, en de singleplayer van GRAW 1 vind ik nog steeds een van de vetste die ik heb gespeeld, vooral op Hard is ie lekker surviven. Maar aangezien ik crackdown al heb besteld probeer ik GRAW2 dan wel een maandje later via marktplaats te vinden

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444

Helemaal die van IGN? Ik wacht liever op die van Eurogamer of Gamespot eigenlijk. :{

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

daar hebben we reviews voor inderdaad .......... ik zou alleen graag zien dat iedereen die hem nu vind tegenvallen eerst dat afwachten voor ze een definitief oordeel geven..........nu lijkt het op ij overkomen tenminste dat iedere negatieve reactie niet meer kan veranderen en dat vind ik zelf niet terecht......

verder is iedereen vrij om te kopen wat ie wilt.........heb geen aandelen Ubisoft dus i don't care........

ik ga hem in ieder geval wel halen want zoals IGN al beschreef , de demo geeft een verdraaid beeld van de werkelijke mogelijkheden van de game....

7. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ben 't vaak met IGN eens, dus vandaar. Maar vaak ga ik alle reviews af op zoekmachines, zodat ik zeker weet wat iedereen er van vind. :)

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas weer meer van hetzelfde... Vind het niet de moeite om nog een keer zoiets te spelen. Dan praat ik over de sp. Die van 1 vond ik wel ok. Maar dus niet leuk genoeg om het nog een keer te doen met een iets andere omgeving/verhaal.

Verder ga ik er vanuit dat ze de mp gameplay net zo slecht blijft als in deeltje 1 dus deze game komt er niet in.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik koop hem wel als hij wat goedkoper is, deel 1 was super, dus deze zal gerust ook wel weer erg goed zijn. Maarja het is meer een veredelde expansion vrees ik, dus dat is voor mij geen 60 euro waard.

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oordeel zelf betreft de multiplayer, op gametrailers.com staat een mp trailer.

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even dat iedereen het weet, ik heb GRAW 2 toevegoegd op onze XBW preorder site!

http://preorder.xbw.nl/

Hij is voor 54.50 te koop!! :)

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de demo gespeeld maar die was wel erg kort zeg!

Ziet er wel strak uit!

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Al bekend of je deze game samen in co-op de campain story kunt spelen over Live ?

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Aangezien het een Ubisoft titel is....vermoed ik dat deze ook weer regiovrij zal zijn net als GR AW: 1, Splinter Cell DA, Rain Bow Six: Vegas enz...
    Play-asia.com here i come !!*)

15. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook fan van Ghost Recon, heb alle vorige delen op de xbox gespeeld. Een groot nadeel bij GRAW op de 360 is dat je de snelheid van je cursor niet in kan stellen. In de demo van GRAW2 is dit ook niet mogelijk. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen dat dit wel mogelijk is en hoe. Het is voor mij wel een behoorlijk minpuntje en misschien wel een rede om m niet aan te schaffen.

16. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Super vet spel. Veel mooier als graw(1) en leuk dat je je teammates kan healen online. Die clan ondersteuning is ook belangrijk voor mij. NIEMAND KAN ME MEER SPAWNKILLEN:D maar ik ook niet anderen lol. Ze hebben een betere spawn protectie gemaakt ofzo

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    k vind er niks an. GRAW 1 was leuk, want het was nieuw. deze heeft (bijna) zelfde graphics, menuscherm is nagenoeg hetzelfde, muziek ik exxact hetzelfde, vijanden zijn nog steeds uber-dom, en is niet erg veel veranderd ten opzichte van 1.

Erg jammer, keek erg uit naar deze game, maar hij heeft me flink teleurgesteld... :confused:

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd de demo heeft me ook een beetje teleurgesteld, maar de mule en het nieuwe cross-com systeem vind ik erg goed werken. En als ik previews lees geeft de demo een beetje een verkeerd beeld van het echte spel. Ik wacht nog maar even de reviews af en beslis dan of ik het koop of niet..

19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nou Clan-support in? zoja moet ik dan denken aan clanmessages,clan ladders, clanleader etc..

20. Annoppie

Annoppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben fucking geflanked door een vijand!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina