Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe eraan is dat je Free Roam kan doen, dat lijkt me wel vet met een spel als burnout.
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9



    Dit lijkt mij echt een MEESTERLIJK spel! Vooral de Free-Roam en de prachtige spelwereld spreken mij ontzettend aan. Ik heb ooit eens Burnout Revenge voor de gewone Xbox gehad, maar die was ik al heel snel zat. Dat kwam omdat er geen Free-Roam in zat. Wel heel vette wagens (Er was er eentje die heete Criterion nogwat ofzo... En die klonk echt prachtig!:thumbs:)enzo, maar Free-Roam is heel belangrijk voor mij. Er zijn 5 onvastgestelde punten waarvan ik wil dat ze in Burnout 5 zitten:

    1:Mogelijkheden om je auto te pimpen, zowel uiterlijk als motorisch.
    2: Géén politie!8)
    3: Nitro-optie. Lijkt mij wel vet, nog grotere snelheidssensatie.
    4: Alle wagens van Revenge (vooral de bovenbeschreven), plus nieuwe.:)
    5: Dat dit ook een MOOR-game wordt, net zoals TDU. Lijkt mij fantastisch om online een kettingbotsing te creeëren.:)
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  3. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    in deze game heb ik nou echt zin in!!:D

    lekker no nonsense racen!
     
  4. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Me 2

    Ik hoop dat alle auto's van burnout 2 en revenge erin zitten, dat vond ik echt chille auto's en natuurlijk een hoop nieuwe wagens. En ook een vet nieuw dingvan is dat je de binnenkant van je wagen als camera kan kiezen net als bij TDu en dan een enorme crash maken, zal er vast cker vanuit dat oogpunt er vet bruut uitzien.
    En dit vind ik echt een mooie artwork, als dat nou ook zo in het spel is, voor een trein jumpen of de trein laten ontsporen lijkt het me echt vet.

    [​IMG]

    ik kan niet wachten tot die er is, maar dat duurt nog dik een maand.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dik een maand? Is die er dan al? Wauw, ik ben ook erg benieuwd naar deze game.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... hij komt zeker niet uit in maart al... verwacht hem maar eerder eind 2007 of net wat eerder...
    uit een developer interview van december is het wel duidelijk dat de game nog lang niet klaar... ze waren net klaar met het traffic in sync krijgen, en dat alles een beetje soepel begint te lopen... ik zou de game zeker NIET binnenkort verwachten.
    Er is ook amper info over de game, mist de hype ook nog, omdat die nog moet beginnen, en de publisher gaat daar zeker voor zorgen, maar het feit dat dat er nu nog niet is is een teken dat de game niet binnenkort uitkomt.

    ik hoop trouwens dat er in dit deel er wat minder de nadruk wordt gelegd op de crashes, en meer op het racen zelf.
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Kloteklotekloteklote.:mad:|:-:mad:|:-

    Als dat echt waar is wat je zegt, dan zou ik dat ontzettend kut vinden. Ik kan echt niet wachten, en ik hoop dat het echt waar is dat hij in Maart uitkomt, daar kan ik nog wel op wachten.:{

    /edit: Heb effe op Gamefaqs (en da's een zeer betrouwbare bron) gekeken, en bij de Europese releasedatum staat 'May 2007', dus alle reden voor een feestje!8)

    //edit: Bij de Europese releasedatum van Burnout Revenge staat 16 Maart 2006, dus het zou best kunnen dat Burnout 5 op 16 Maart 2007 uitkomt! Enne, ik dacht dat May Maart was, maar May is Mei en March is Maart!:b:
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat hoop ik ook!:thumbs: Zoveel mogelijk auto's rammen vind ik maar onnodig.. Ok, het is voor de echte liefhebbers, maar van mij mogen ze het achterwege laten..
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het het leukst vinden als de game 70% op racen en 30% op crashen gericht zou zijn. Dat crashen is heel lekker om af te reageren, maar het is natuurlijk niet leuk meer als je lekker wilt gaan cruisen en bij elke kruising een kettingbotsing zou veroorzaken. Dan zou het spel onspeelbaar worden, en zou de Free Roam toch geen zin meer hebben...:'-(
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamefaqs is wel betrouwbaar... maar die zijn nou niet echt op de hoogte van de europese release dates en updaten maar 1 keer in de zoveel tijd...

    Zover ik weet, is er geen officiele release datum nog... ik zou niet op maart rekenen... er is veel te weinig hype, te weinig info, en duidelijk dat de game nog lang niet klaar is... anders hadden we nu zeker wel wat filmpjes of echte ingame screenshots gezien.
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet, sommige publishers/gamedevs bouwen helemaal geen hype op en hopen dat de titel van de game verkoopt. En dat er weinig plaatjes zijn zegt niets over de status van deze game en dat doet de hoeveelheid info ook niet; nogmaals, een publisher/gamedev kan ervoor kiezen eerst helemaal niets vrij te laten en net 1 maand voordat de game uitkomt alle remmen los te gooien. Maarjah.... meestal is er idd wel veel info en plaatjes en alles voordat een game uitkomt, daar heb je gelijk in. Maar als er bijna niets over te vinden is kan je niet gelijk concluderen dat de game nog lang niet af is.

    Ik zeg hier niet dat je geen gelijk hebt, maar ik vind niet dat je zosnel een conclussie moet trekken die je basseert op de hoeveelheid info die er van een game is...

    De tijd zal het leren O-)


    edit:

    [​IMG]

    www.criteriongames.com
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  12. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen in idee wanneer B5 uit, want op www.xboxworld.nl staat dat het spel 3de kwartaal komt, het is aan de eene kant wel logisch want er is nog maar heel weinig van bekend, maar aan de andere erg jmmr ik had wel weer zin in een nieuwe burnout lkkr hard karren door straatjes en vet hard crashen. Ik hoop dat er wel snel wat van de gameplay op internet komt, van de Free Roam en de crash, want daar verwacht ik heel veel van omdat je auto dit keer helemaal kapot kan.
    En ik hoop dat criterion de klasse ''zwaargewichten'' weer terug in het spel doet, dat zou ik echt weer vet vinden, ik vond het wel bruut met een truck een hele grote kettingbotsing maken.

    Maar komt burnout dominator nou alleen op de psp en de ps2??
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies... we weten vrijwel nog niks eigenlijk... voorjaar 2007 is het enige wat concreet is.

    Hetzelfde gebeurd eigenlijk ook met GTA he... die weten dat de titel goed verkoopt ook al zouden ze 0,0 info en screenshots uitbrengen, de dag dat de titel in de winkels ligt zal het echt wel storm lopen met de verkoop.
    Rockstar komt dan ook meestal pas in mei met wat info en shots, terwijl de titel meestal in october uitkomt... zij kunnen zich dit wel permiteren...

    Kijk... ik kan alleen maar gissen, maar even kijkend naar andere titels en hoe het meestal er aan toe gaat in deze industrie, durf ik mijn xbox360 erom te verwedden dat het in ieder geval niet maart wordt. \o/

    Reden is deze: de laatste burnout titel deed het vrij matig...
    EA zit erachter, en die brengen nooit zomaar een game uit zonder hype te creeren... ze hebben het budget en de marketings kunstjes om dat te doen, en het belangrijkste is nog dat de game multiplatform wordt, dan is het aantal info wat eruit is gekomen tot dusver belachlijk weinig...

    Nog een reden is dat bepaalde genre games elkaar niet willen dwarsbomen.. in dit geval race games.. in maart zien we waarschijnlijk GTR verschijnen, en in mei forza 2. burnout zou er niet goed aan doen met de hoeveelheid hype die er nu is, en de tijd die ze hebben om nog hype te creeren, daar tussen in te gaan zitten.

    Nogmaals.. allemaal giswerk van mijn kant... we zullen wel zien, ik heb in ieder geval goede hoop dat deze burnout weleens de beste kon gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat ie zo snel mogelijk uitkomt_O_. Dus ik hoop ook dat ie in maart uitkomt_O__O_. Gewoon een heel lekkere game lijkt mij het, lekker crashen in Free-Roam. Da's goed om je af te reageren. Ik was Revenge zat omdat ie geen Free-Roam had. Verder vond ik het een vette game. Ik hoorde dat Revenge op de 360 een paar extraatjes heeft (geen Free-Roam natuurlijk:'-() , dus als B5 écht in het najaar uitkomt, kan ik misschien nog Revenge overwegen.:)
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Laat ze maar eens met officiele auto's komen!
     
  16. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Vaak is het probleem dat officiele auto's niet (heel erg) stuk mogen van de fabrikant, en bij Burnout gaan ze aardig kapot. Ik weet niet of dat bij deze game ook de reden is, maar ik kan het me wel voorstellen.
    Maarja, Burnout gaat sowieso niet om realisme, ik vind echte auto's zelf niet echt nodig.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik rij in een arcaderacer net zo lekker in een neppe wagens als in een echte merkwagen, zolang het maar snel gaat.
     
  18. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat de zwaargewichten terug zijn, had net ff burnout 3 weer gespeeld met die zo'n Trash Truck echt vet is dat met de crash mode. En ik hoop dat je als je een vet gooie crash met veel schade en veel auto's en punten dat je dat dan kan opslaan en via xbox live aan vrienden kan laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    alles is mij goed, als ze die neppe NL - vertaling er uit laten

    ik zit echt niet te wachten op
    zijspiegeltje-krak!
    busje-komt-zo! of
    lig niet zo te woelen!
     
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was wel erg droog en grappig, maar jah het maakt mij niet uit, ik ga hem toch wel kopen, en je zal vast wel weer nederlands als taal kunnen kiezen, en misschien of misschien niet zit het er in, ik maak me er niet zo druk over. Maar ik hoop niet dat de PS3 versie erg veel verschilt van de X360 versie.

    Op www.play.com staat dat B5 01/04/2007 uitkomt, zal wel een GRAPJE zijn :9 :9
    En op bol staat dat dominator 22/03/2007 komt dus ik denk dat B5 ook rond die tijd gereleased wordt.

    Ik hoop gewoon dat die er zo snel mogelijk is en dat ik lkkr kan schuren als een gek.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina