Die thread van Willem (geschikte gozer die hij is) is terecht gesloten door Fardo en er is adequaat door hem gehandeld.
- Fardo is door de moderators aangenomen vanwege zijn grote expertise op het gebied van Xbox Live en de verschillende soorten connectieproblemen die zich daarop afspelen, etc.
[*] Het is niet van Fardo geëist dat hij foutloos Nederlands kon typen en zijn handelen is op dit moment op geen manier negatief ter sprake onder de moderators.
[*] Hij is een gerespecteerd lid van de gemeenschap die in zijn eigen stijl en op zijn eigen manier meer dan zijn best doet dit forum te modereren en leden te helpen met hun problemen.
Ik heb zeer veel respect voor Fardo en zijn inzet. Ik ben hem dan ook liever rijk dan arm.
Maar natuurlijk wens ik Luuk veel succes met het zoeken van een elite-team aan super-moderators die perfect Nederlands typen, communicatieve vaardigheden hebben die het gemiddelde ver overstijgen en in zijn algemeenheid de menselijkheid tarten.
Kortom, niemand is perfect en dit is maar een gaming forum. Onze selectieprocedures worden niet bepaald door een onmenselijke standaard van perfectie, maar door een combinatie van inzet, integriteit en verantwoordelijkheid. Fardo voldoet hier al een tijd lang uitstekend aan, ook al is hij, net zoals ik en iedereen, geen perfecte mens.
Ik sluit dit topic, want deze discussie is naast, volgens onze criteria, ongefundeerd en onrespectvol tegen over een eerbaar lid van de gemeenschap totaal niet relevant in deze tijdsperiode.
Kan alleen maar leiden tot kwetsende opmerkingen aan verschillende partijen en aan flame-fest 2007 heeft niemand wat.
Laatst bewerkt: 2 feb 2007