Mijndomein is wel een goede hosting, ik heb er zelf 2 websites. Maar je kan gewoon een domein 'parkeren' zoals dat heet, dan zet je dus gewoon je domein naam vast en kan je hem als je wil later met het webhosting pakketje inrichten.
Het parkeren bij Mijndomein gaat binnen 24u in, ik heb zelfs vaker gehad dat ik binnen een uur al aan de slag kon!
Er zijn veel andere hosting bedrijven, maar ik kwam uit eindelijk ook bij Mijndomein en zit daar nu al aardig wat jaartjes en het is zeker niet duur vooral met de vele acties die hun hebben. Ik heb op mijn sites meerdere dingen staat waaronder Joomla (php/open source) en geen enkel probleem gehad.
http://www.mijndomein.nl/verhuis.php hier kan je lezen wat je moet doen als je je site wil overzetten (als je dus Mijndomein niet meer wil/of als je juist naar Mijndomein wil) Want deze voorwaarden geleden voor elke webhoster.
Maar daarnaast zijn er altijd wel weer mensen die wat te zeuren hebben op Mijndomein, maar ik spreek uit eigen ervaring.
succes!
ps: het upgraden naar een email pakket/totaalpakket kan je regelen op de site zelf, je moet dan even inloggen en dan kan je daar in je profiel gewoon upgraden.
Laatst bewerkt: 10 aug 2007