Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net een competitie begonnen met Ajax, zoveel mogelijk aangepaste transfers (PC-versie). En wie opent de score? Davids _O_ Mooie pegel met links, randje zestien.. Staat ie te juichen, zie ik dat ie nog nummer 13 heeft ook, had ik helemaal niet opgelet! Maar goed, seizoen goed begonnen met 3-0 tegen Utrecht, weet nog niet helemaal hoe ik ga spelen.. Ik begon 4-4-2 met Davids CMF, verdedigend ingesteld, Roger op links, Gabri op rechts, Sneijder AMF.. Rosales als SS achter Huntelaar. Tweede helft 4-3-3 met Davids CMF, Gabri CMF aan de rechterkant, Sneijder AMF aan de linkerkant, Babel, Rosales SS aan de buitenkanten en Huntelaar CF. Speelde allebei wel aardig, maar ik denk dat ik toch voor 4-3-3 ga.. Roger is ook niet echt goed namelijk, Huntelaar is ook te langzaam voor 4-4-2, die moet voorzetten krijgen.. Maar goed, het is weer leuk om ergens mee te beginnen :)
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Davids altijd in mijn ML team, speelt echt lekker die gast.

    offtopic: Ben btw ook blij dat tie terug is in Amsterdam :D meteen ff clubcard en shirt van Davids bestelt :9
     
  3. afayouth

    afayouth Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit noemen wij successupporter _0/
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Daar hebben we onze échte club supporter hoor!! :9

    @ Pindakaas

    Dat is dus zo relaxed aan de PC versie!
    Vind het nu dus wel zwaar jammer, dat ik dit soort transfers nu niet kan fixen!
     
  5. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    pff heb van vanmorge 8 uur af tot nu toe pes6 gespeeld. maar dan word je effe er helemaal gek van ( zoals online als ofline ) laatste 4 potjes speelde ik echt slecht en verloor veel
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Op welk niveau spelen jullie de ML??
     
  7. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    5 sterren natuurlijk, duh!! (ofterwijl de moeilijkste) En transfers op 3 sterren!

    Maareeeh, komt er nog een update, er zijn na de winterstop immer tientallen transfers geweest! Weet iemand dit?
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    nja ik was begonnen op 2, om ff weer in PES te komen, maar tis nu wel ietsjes te makkelijk...

    Jammer dat je tijdens een seizoen de moeilijkheid niet omhoog kan zetten :mad:
     
  9. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, achja ik zit er iig niet mee, dat jij er mee zit zal me een zorg zijn.
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zover het bekend is komt er geen update, helaas.
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel bij transfers, kan je het veranderen.
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    WOW WOW WOW ik denk dat ik nu wel echt goed aant worden ben :p net 4-1 achterstand weggepoetst met een 5-4 overwinning. ik scoor makkelijk en daardoor win ik laatste tijd heel veel
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje hoop dat jullie het vraagje kunnen beantwoorden

    - hoe doe ik de schaarbeweging

    -hoe kun je de bal laag koppen want soms lukt het en soms gaat hij hoog over (bij corners bijvoorbeeld)

    dit is op de xbox 360
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    meerdere manieren mogelijk, 2x (de linker) schouderknop waarmee je ook mannetjes verwissel geeft een dubbele schaar
    2x de (rechter) schouderknop waarmee je bijzondere bewegingen mee maakt geeft een enkele schaar.
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    En laag koppen kan volgens mij niet, correct me if im wrong
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt ook via de thumbstick deze tricks doen. 2 x naar voren geeft een dubbele schaar etc. Om het ff bij te voegen met de reactie van HaNNiesZ. :)
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kwestie van optijd de X-toets induwen, maar omlaag kan niet maar, laag koppen(snoekduik ofzo) kan wel
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het voor elkaar gekregen om rechtsonderin het zijnet te koppen. Zoals je zegt met optijd de X-toets induwen. Als je dit heel goed timed en de bal wordt niet te hoog voorgegeven dan moet het makkelijk lukken.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad, laag koppen is gewoon mogelijk hoor :)!
    Lukt mij vooral met Dirk Kuyt als kopper. Zeer sterke speler in de lucht...
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Meeste kopballen gaan bij mij laag..Heeft idd gewoon met de hoogte van de bal en timing te maken...Een corner die te hoog gegeven wordt, krijgt je speler te veel bovenop 't hoofd, wat zorgt voor een kopbal ver over 't doel:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina