Raven Down doet niet mee omdat het een te kleine map is om tactieken in toe te passen, hij is niet geschikt voor dit toernooi. Bij deze is besloten dat de eerste ronde 11 februari is. De nummer 1 van elk team is de host en dus de team-leider. Op 11 februari worden de 3 poule-wedstrijden gespeeld.
Ik heb niet helemaal meegekregen waarom we het nou 1 week moeten uitstellen. Poules door elkaar husselen is toch zo gedaan?
Beetje jammer dat mensen gaan zeuren dat ze in een verkeerde pool zitten. Het is nou eenmaal zo...*springt een gat in de lucht dat het WEER verplaatst is*
Het lijkt mij handiger netals een paar andere al zeggen om het s'avonds te doen... Ikzelf kan zondag iniedergeval alleen s'avonds...
wow, je bent maarliefst de 5e die dit vraagt .. zoals Surfdude al zegt je mag de tijden ook met je tegenstander overleggen.. Surfdude vind alles oke als jij maar zorgt dat hij de scores krijgt ..
mensen is het niet misshien wat beter als je het toernooi houd dat je zondag 4 tot zaterdag 10 feb kunt spelen zodat mensen die niet kunnen op zondag ok maandag en woensdag ez kunnen spelen want ik denk dat ik waarschijnlijk niet kan op zondag want dan is mijn broer jarig en de week daarnaar ik zelf
waarom zeg je niet gewoon, je moet je 3 wedstrijden in 1 week spelen? Dat moet toch makkelijk lukken? Kunnen clans onderling de precieze tijd en data regelen! en er kan niet met iedereen rekening gehouden worden gamebrothers, er wordt gewoon een weekend (of week) gezegd van dan moeten de wars gespeeld worden, en basta!
Jah dat pakte zooooooog goed uit bij het pdz toernooi... niet dus We spelen gewoon 11 februari let the games begin
met wie doe jij dan eigenlijk?? want ik heb tegen robin gezegd dat ik niet meedoe omdat ik hem heb verkocht, en hij deed zelf ook niet mee en alex ook niet, dus waarschijnlijk ben je de enigste..
Ik heb het met me team leden over gehad 3 van de 4 kunne zondag 11 februarie niet ik weet niet of het is toegestaan het een dag eerder tespelen als de tegen partij het goed vind
Deze zondag dus geen toernooi als ik het goed begrijp? Zou voor mij mooi zijn, want ik kan dus niet...