Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zit aan de linkerkant van de stad. Je moet wel champion zijn om hem te kunnen spelen. ;)
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Boven die krater op de map, rechts van de stad zit een Alfa Challenge... die doe ik altijd. 1 minuut en 12 seconden bezig voor 75.000,-
     
  3. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel sinds vanmiddag maar hoe snel kan je het beste je 2de auto kopen al vrij snel of in het begin veel sparen en dan een gelikte bak kopen
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto's rijden fantastisch, op de simulatie af, maar niet zo realistisch dat ze moeilijk te besturen zijn. Heb zelf ooit in Parijs eens PGR3 gespeeld, en TDU is natuurlijk wat anders, maar ze rijden allemaal gewoon heel lekker.:)
    Deze game zal je zeker niet teleurstellen.:thumbs: De demo schijnt trouwens een stuk minder lekker te rijden.

    Links onderin de Honolulu grote stad, je moet idd Champion zijn om hem te spelen, hij mag alleen maar met een B-class auto, en een tip: Doe hem met een Corvette ZO6 of een Ferrari F430 en ontwijk het verkeer, dan je haal hem zeker. Daar hoeft de auto niet getuned voor te zijn. En wat de tip is: Rij bij de startlijn ietsje door (zodat je een aanloopje hebt) en keer dan om, dan rij je over een stuk weg waar je de 300 veel beter kan halen. De tijdlimiet is 2 minuten.:)

    Mwah, voor sommige B-classers hoef je maar heel weinig te betalen, de Corvette ZO6 kost 71,000 dollar, de Viper SRT10 kost 85,000 dollar, en de Caterham CSR R500 260 kost 54,000 dollar. Als je met iets minder genoegen neemt, kan je de C-class Corvette C6 kopen voor 52,000 dollar. Ook een TVR is aan te raden. In dit scherm effe drukken op Car List, daar kan je het in opzoeken:

    http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/928101.html

    :)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik heb zelf eerst de Audi gekocht en daarmee mijn eerste geld gewonnen.
    Toen voor de corvette van 70.000 gegaan. Hele lekkere auto, rijdt goed en is erg snel.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb ook direct doorgespaard voor de Gallardo. Gewoon omdat dit de mooiste auto is die er te koop is :) Vervolgens is er een challenge waar je geflitst moet worden. Binnen 20 sec. kan je dan €10000 ofoz verdienen. Zo kan je dus makkelijk veel geld maken.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ja, een magistrale auto. schitterend geluid. Auto ook gekocht en heb em nog steeds. Hoewel ik vaker met de ferrari Enzo rijd. net een beetje sneller.
     
  8. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx en volgens mij zijn er heel veel servers. kan je zorgen dat je bij iemand in de zelfde server komt?
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Je kunt op de map friends eruit filteren en ze dan opzoeken. :)
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM koopt iedereen die Audi TT als beginauto iedereen doet dat omdat ie de hoogste statestieken heeft dus is het maar de beste... Mooi niet!:mad: De Alfa GT is echt veel beter. Hij ligt echt lekkerder op de weg, heeft een véél mooier geluid, als je de Driving Aid uitzet kan je met een grote grijns op je gezicht al het asfalt van het eiland zwart verven8), hij heeft een eindeloos mooier uiterlijk en hij is niet veel sneller, maar hij voelt beter aan en als de klap op de vuurpijl is hij nog goedkoper ook.:thumbs: Maargoed, het is mijn mening en ik wil jullie alleen maar een advies geven... Heb zelf eerst een Alfa Romeo GT 3.2 V6 gekocht en daarna een Caterham CSR R500 260 gekocht, om vervolgens weer een Pontiac Firebird te kopen voor de vele G-Class races.:)
     
  11. timbrouwer

    timbrouwer Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst de TT gekocht, en ben steeds voor 1 klasse hoger gegaan, dan blijft er tenminste nog een doel, bijvoorbeeld een enzo, anders rij je daar zo in, vind ikniet zo leuk
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ooh, tjill ja heb al maandje niet meer gespeeld dus ik heb het niet bij gehouden ik ga hem nu ff downloaden en dan spelen later! _0/
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind dat TDU een verschrikkelijk slechte weg ligging heeft. Bij het minste of geringste zit je auto in de berm. En het geluid is bij de meeste autos nep en geluid vind ik erg belangrijk in een racegame. Degene die beweert dat de geluiden van de autos zoals in het echt klinken hebben geen verstand van auto's. PGR 3 kan iig wel de wegligging en het geluid.
     
  14. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Sorry maar ik weet niet waar jij die Carpack hebt gevonden maar er zijn geen nieuwe :+
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb er totaal geen problemen mee, is het niet een kwestie van meer oefenen?
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ik vind gewoon dat die autos als een veertje over de weg zweven, voelt totaal geen vastheid met een zware auto.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk hou toch eens op over dat klagen over de wegligging en het geluid. En Martijnn, weet jij dan hoe een Gallardo of een Enzo in het echt klinkt? Dan hoef je nog niet te zeggen dat iemand geen verstand heeft van auto's als hij denkt dat alles mooi klinkt (zoals ik)...:mad:
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ik weet hoe een Gallardo en Enzo in het echt klinkt, en ik heb het niet over denken maar over mensen die zogenaamd zeker weten dat TDU zeer realistisch geluid heeft. Waarom voel je je zo aangevallen :confused: Houd er verder maar over op want ik heb geen zin in een welles-nietes discussie.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Misschien dat een simulator dan meer iets voor je is? Dit is natuurlijk geen sim game, al blijf ik vinden dat voertuigen prima bestuurbaar zijn.

    Toen ik voor het eerst een motor bestuurde dacht ik wtf, dat krijg ik nooit voorelkaar. Nu race ik met 330+ km/h over de snelwegen en knal ik tussen auto's door. :D
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat vind ik nou zo jammer, bij een simulatie kom je al snel uit op GTR. Maar het probleem is dat je daar alleen op een circuit kunt rijden. Ik wil een simulator waarbij je de totale vrijheid op de weg hebt met realistische rij-eigenschappen en geluid. Ik denk dat er zoveel mensen op zo'n game zitten te wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina