[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zaterdag naar Smoking Aces. Nu al zin in! \o/
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een geweldige film :D
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    vannacht The.Prestige zitten kijken, best een goeie film :). Aanraadertje!!!
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgt erg slechte recensies dus ik zou maar een beetje sceptisch zijn ;)
     
  5. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    die film ga ik vanavond waarschijnlijk kijken lijkt me een zeer goede film.

    gister avond Lonely Hearts gezien ook een aardige film met een behoorlijk harde rol van Salma Hayek..

    7,5/10
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gister American Pie 5 gekeken, en ik vond hem totaal niet tegenvallen. Hij was zeker beter dan 4, die gewoon niet goed was. Zaten wel leuke dingen in, en zo nu en dan leuke humor. Een 6.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ga er waarschijnlijk deze of volgende week vrijdag ook heen :) Lijkt mij wel een leuke film al zijn de recencies idd niet zo goed maar dat zijn ze meestal toch niet bij "popcorn-films"
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Flyboys

    Mooie WW I film over een paar amerikanen die piloten worden in het franse leger!

    Zeer vette lucht battles met klassieke vliegtuigen. Je kan niet zien wanneer het cgi is en wanneer echt!

    8/10

    http://www.imdb.com/title/tt0454824/

    Vanavond Flags of our Fathers kijken (van Clint Eastwood _O_)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb gister ook Blood Diamond gezien. Vond vooral de eerste helft erg sterk, goed geacteerd en allemaa heel echt. Ik weet niet of ik de enige ben die dit ervaren heb, maar zelfs de geweren leken veel echter dan in andere films? Alleen ik vond 'm wel wat lang, waardoor er op het laatst wat meer van hetzelfde was. Overigens kan de Revu zoveel zeggen, maar de film heeft wel iets van 4 oscar nominatie's :9
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Morgen waarschijnlijk naartoe, lijkt me tof. \o/
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen naar de film denk ik. Smokin' Aces, Deja Vu, The Pursuit of Happyness, Blood Diamond of Saw III. Iemand tips? :)
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Blood Diamond, zeker weten. Gewoon een topfilm ;) Of dan Smokin'Aces, heb em nog niet gezien maar die lijkt me ook wel dope. Saw III en Deja Vu vind ik niet zo..
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Blood Diamond, gewoonweg een topfilm! en ik vond smoking aces behoorlijk belabberd eigenlijk
     
  14. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Deja Vu en Blood Diamond kan ik je in ieder geval aanraden. De rest heb ik nog niet gezien.
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Smokin' Aces heb ik nog niet gezien. Deja Vu of Blood Diamant (beide goed) als je naar een actiefilm wil, The Pursuit of Happyness als je met je vriendin gaat en Saw III als je 't op een creatieve manier uit wil maken met je vriendin :)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb de afgelopen tijd deze films gezien.

    American Pie - The Naked Mile
    Na de eerste delen (met de oude acteurs) is het wel zo berg afwaards gegaan met deze serie films. 15min gekeken daarna maar uitgezet, zou liever zien dat ze met de films uitmelken stoppen want het word er niet beter op.

    American Beauty
    Aja ik moest hem weer eens zien, het blijft 1 van me favorieten geweldig hoe de de midlife crisis in deze film naar voren komt. Blijft een toppertje!

    Haven
    Ik weet niet meer waarom ik deze film heb gekeken, en kan me er weinig van herrineren maar wel dat hij slecht was...uhm bedoel saai.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Flags of Our Fathers

    Met namen als:

    Clint Eastwood .... producer
    Robert Lorenz .... producer
    Tim Moore .... co-producer
    Steven Spielberg .... producer

    Had ik er toch veel meer van verwacht :mad: Gaat echt nergens over (goed het is waar gebeurd, maar dan nog)

    3 soldaten hebben ten tijde van W02 de vlag gehezen op een berg @ Iwo Jima, en daarom zijn ze nu helden. Ze worden dus naar amerika terug gehaald om geld in te zamelen voor de oorlog.

    Maar wat een kut film, ok de vecht scene's (soort van dday daarzo) zijn erg mooi enzo, maar er zit gewoon erg weinig verhaal ofzo in de film, niet echt een geheel. Er mist gewoon iets

    5,5/10
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren Blood Diamond gezien, wat een topfilm! alleen het einde vond ik wat minder, of in ieder geval een beetje overdreven...

    Er komt een afrikaan een spreekzaal in, en iedereen begint spontaan te staan klappen.. Zonder dat ie een woord gezegd heeft... :confused:
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lmfao....:+
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag ook Blood Diamond gezien!

    Beide hoofdrolspelers speelden erg goed. Vond 't ook allemaal mooi in scene gebracht. Alleen 't einde vond ik minder ja, maar dan meer 't algemene einde. Dus niet alleen wat GG zei:

    Nou, wat er gebeurd was, was al bekend. Dus misschien wel logisch dat ze voor 'm klapte. Maar aan de andere kant, hij had z'n verhaal idd nog niet verteld. Ook vond ik het stuk dat Danny dood ging wat minder, liggen ze met z'n tweeën erg nep te lachen. Het gesprek daarna was wel erg goed, met Maddy. Zo heette ze toch? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina