Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    De eerste links is al verkocht.
    De rest moet ik nog allemaal even bekijken welke het beste is kwa prijs verhouding ,maar ik heb er amper verstand van dus kijk wel op kieskeurig.nl

Even een vraag nog:Als er op je receiver staat uitgangsvermogen 40Watt,kan er dan maar maximaal 40 watt speaker worden aangesloten?
    Wat zat te denken aan een nieuwe HK receiver : http://www.kieskeurig.nl/product/8160E1D4E615F716C1256FC3005B267A.htm

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Goede keuze,ben deze receiver ook van plan aan te schaffen!

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gaan jullie toch allemaal HK-versterkers kopen?:+ Ben ik nou echt de enige die een design met op z'n minst een metalen frontje mooier vindt (denon/marantz)?

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, je bent niet de enige O-)

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke, ikke*) Morgen de Marantz DVD speler aanschaffen en waarschijnlijk over een maand of 2 komt er een Marantz reciever. Ben er denk ik al een beetje uit welke het word, maar ga zoiezo even luisteren, enz..

Zat zelf te denken aan de Marantz SR5001. Had ook al Kef speakers gevonden, die wel goede specificaties hadden en goede recenties kregen. Binnenkort even langs de Marantz/Denon winkel hier in ons kleine Hellevoetsluis en even vragen wat zij hebben staan.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik zo´n mooie userbar heb O-)

Nej hoor, ik vind zelf het design van die dingen meesterlijk. Ik vind ze mooier dan die metalen blokken, al vind ik die van Arjan ook wel in de goede richting ;) Maar toch vind ik het HK design vele malen strakker. Het was echt liefde op het eerste gezicht toen ik voor het eerst een HK in een winkel zag staan. Het is maar goed dat smaken verschillen, anders hadden jullie er allemaal een :9 En die power die dat ding heeft, dat is gewoon geweldig :D

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    @gompy: mooi, we zijn al met z'n tweeën:).
    Ik vind dit trouwens de mooiste dvd-speler die er is (en dat komt echt niet omdat ik 'm zelf heb):

Toch veel mooier dan zo'n HK (heb ik gehad):

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, ik ben het zeker met je eens. Dat oude bolvormige HK design is echt te lelijk om naar te kijken =( Echt totaal foute verlichting, in combinatie met dat zwart, damn. Dat onderste gedeelte ook heel fout in combinatie met die bovenzijde, damn...gekke ontwerpers toen... Gelukkig kan de huidige HK crew het een stuk beter:

Die Denon player van jou is gewoon meesterlijk, dat je die toen hebt gevonden voor die prijs is ook echt ongelofelijk :D Maar of het de mooiste speler is die er is...O-)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen:). Welke vind je mooier dan?

10. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    In de winkel ook ja!
    Het lijkt net een gepimpte bak(geen nederlandse''zucht'') met neon.

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Qua ontwerp vind ik die HK player die ik later in mijn post edit´te nog mooier dan jouw Denon. Je moet me alleen niet vragen welke ik zou willen hebben :9

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Meh ik vind dvd spelers zelden mooi, altijd dezelfde soort vierkante bak met zon display erop. Daarop is de denon zeker geen uitzondering. Design van HK van tegenwoordig vind ik een beetje goedkoop ogen met dat glanzend plastic in Samsung style, zeker niet mijn ding.

Als je het over het meer 'gewone' hifi-spul hebt vind ik Arcam altijd wel erg geschikt uitzien, daar kan ik wel jaloers op worden :9
    Als je het dan over het echte design hebt heeft B&O ook nog wel iets staan wat een stuk plezieriger oogt ;)

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Arcam is zeker sweet. Heeel strak! Alleen hebben die receivers wel echt heel veel knopjes. B&O vind ik een beetje over the top qua design. Lexicon is ook high end merk wat me wel aanstaat qua ontwerpen.

Als geld geen limiet zou zijn dan zou een Parasound Halo stapeltje wel heel erg welkom zijn :)

LINKJE (krijg geen werkende link van het plaatje)

edit: nog een kleinere gevonden...

edit: en voor speakers vind ik Audio Pro ultimate :D

14. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Neem ipv die HK speakerset een JBL setje (zitten stoffrontjes bij ;). Deze combinatie zie je vaak bij de BCC en de MM staan met een leuke prijs.

Sjoerd

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Die Arcam vind ik er wel leuk uit zien, maar niet erg speciaal ofzo. Speakers idem.

Ik vind de B&W 800-serie errug mooi (alle andere series niet, vooral de 700-serie is/klinkt oerlelijk):
    Net zoals deze (de rest van Tannoy vind ik lelijk):

Een classé-stapeltje zie ik trouwens ook wel zitten:):

Edit:
    Perfect*) :

17. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    H&K en JBL gaat ook goed samen, je kan eventueel ook kijken naar een satteliet setje van Canton. :)

Er is zoveel keus. Beste is om zelf te luisteren vind ik altijd nog. Smaken verschillen en zeker op het gebied van geluid en de individuele waarneming daarvan.

Edit:
    De IQ's van Kef zijn anders ook wel aardig :p

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga dan voor HARMAN KARDON CINEMOTION.::)

19. Sjoerd89

Sjoerd89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 4 Kef qCompacts (maple + grijze voorkant) voor in mn redelijk kleine slaapkamer met een Onkyo TXSR403E, aan te raden! Moet alleen nog een nieuwe CD/HD/blu-ray/DVD speler maar daar wacht ik nog even mee.

Ik had ze trouwens voor 100 per stuk incl audiodraad en alles, was volgens mij erg goedkoop.

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  20. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    *meldt zich als Marantz eigenaar/liefhebber\o/
    Qua design zijn de spelers/versterkers stuk voor stuk juweeltjesO-):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina