Ik vind TDU ook helemaal het einde, hangt qua gedrag van de auto's en motoren perfect tussen een Arcade en een Simulator in (vind ik dus...
), je kan echt enorm veel dingen doen enzo. Maargoed, ik vind het ook fantastisch om eens lekker te scheuren met de Driving Aid uit, dat vind ik niet zo leuk met een snelle A-Klasser, maar ik vind het juist veel leuker met een F of G klasser. Heb nu een Alfa GT (niet getuned) , een Lambo Murcielago (niet getuned) , een Pontiac Firebird (Level 3 getuned) en een Ducati Supersport 1000 DS (niet getuned). De Lambo is een A-Klasser, maar als je de Driving Aid uitzet, is ie niet meer onder controle te houden. De Pontiac Firebird is weer fantastisch om mee te scheuren (zo'n ouwe veroestte muscle bak is altijd leuk
) , maar de Alfa GT overtreft hem daarin. Je moet niet té snel een 90 graden bocht in duiken, snel weer op het gas (dan gaat ie ondersturen, slippen en roken) en dan de handrem, zodat ie dwars staat. Heerlijk!
Natuurlijk wel met de Driving Aid uit. Bij de Ducati voel je geen verschil tussen Driving Aid aan of uit. Bij een motor heeft de handrem weinig zin.
Klik om te vergroten...