Ik wilde dus zeggen -before I got rudely interrupted - dat het moeilijk is om mij te betichten om iets als feit te willen doen gelden als ik mijn post begin met:"ik vind" (zonder t).
Het is een feit dat ik persoonlijk in het spel niets heb gezien dat ik nooit eerder heb gezien, maar ik heb dan ook veel games gespeeld. Als men roept dat dit de beste game op de 360 tot op heden is, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken wanneer ik GoW in de lade gooi. Ook die game doet eigenlijk niets nieuws, maar doet alles wel (veel) beter. Wat mij weer terugbrengt tot de definitie van een feit. In theorie is bovenstaande geen feit, het is mijn mening. In de context waarin ik het zeg, beweer ik ook niet dat het een feit is, ik spreek duidelijk in de ik vorm. Als ik mijn zin begin met: "Het is een feit dat in Crackdown niets zit op gameplay gebied dat nooit eerder is vertoond in een video-game." dan is het weer een ander verhaal.
Natuurlijk hoor ik het graag als Crackdown elementen bevat die wel nieuw zijn, of dingen beduidend beter doet dan in andere games om een uitspraak als "De beste game op de 360" te rechtvaardigen.
Ik wil echt niet zeggen dat het geen goede game is, dat zou ik niet durven zeggen. Ik heb me in die paar uur met de demo best vermaakt, maar ik had geen moeite om het na die paar uurtjes niet meer op te starten en te verwijderen van mijn harde schijf.
/Mod Woops, ik heb je post vernaggeld, grote spijt! - Mirik
Laatst bewerkt: 3 feb 2007