Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wilde dus zeggen -before I got rudely interrupted ;) - dat het moeilijk is om mij te betichten om iets als feit te willen doen gelden als ik mijn post begin met:"ik vind" (zonder t).

Het is een feit dat ik persoonlijk in het spel niets heb gezien dat ik nooit eerder heb gezien, maar ik heb dan ook veel games gespeeld. Als men roept dat dit de beste game op de 360 tot op heden is, kan ik een kleine glimlach niet onderdrukken wanneer ik GoW in de lade gooi. Ook die game doet eigenlijk niets nieuws, maar doet alles wel (veel) beter. Wat mij weer terugbrengt tot de definitie van een feit. In theorie is bovenstaande geen feit, het is mijn mening. In de context waarin ik het zeg, beweer ik ook niet dat het een feit is, ik spreek duidelijk in de ik vorm. Als ik mijn zin begin met: "Het is een feit dat in Crackdown niets zit op gameplay gebied dat nooit eerder is vertoond in een video-game." dan is het weer een ander verhaal.

Natuurlijk hoor ik het graag als Crackdown elementen bevat die wel nieuw zijn, of dingen beduidend beter doet dan in andere games om een uitspraak als "De beste game op de 360" te rechtvaardigen.

Ik wil echt niet zeggen dat het geen goede game is, dat zou ik niet durven zeggen. Ik heb me in die paar uur met de demo best vermaakt, maar ik had geen moeite om het na die paar uurtjes niet meer op te starten en te verwijderen van mijn harde schijf.

/Mod Woops, ik heb je post vernaggeld, grote spijt! - Mirik

Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik wou zeggen, voordat ik die post van Cyrax per ongeluk vernaggelde met mijn magistrale modpowers:

Een feit herken je aan de eigenschap dat iedereen het er over eens is dat het een feit is (mensen concluderen dat een 'feit' bestaat en dat er overeenstemming is over zijn vaste betekenis). Unieke feiten (zoals het vinden dat iets voor jou een feit is) hebben slechte de praktische waarde van een mening, aangezien jij de enige bent die kan concluderen of dat feit een feit is of niet in jouw hoofd, wat het per definitie niet aan de eigenschap laat voldoen dat iedereen het er mee eens is. Interessante daaraan is dat feiten niet per definitie waar zijn, zelfs niet de soort waar iedereen het er over eens is. :)

Bijvoorbeeld; hout komt van bomen en Microsoft heeft de Xbox uitgebracht.

Daar zijn we het over eens, dus concluderen we dat het feiten zijn. Als jij iets vindt van een spel, bijvoorbeeld dat het niets heeft wat je niet eerder heeft gezien, kun jij dat een feit vinden en niemand zal je daar op aan kunnen spreken. Maar de waarde van dat 'feit' is die van één enkele mening in de ogen van andere mensen, die weer voor zichzelf besluiten hoe dat in elkaar steekt en alleen volgens hun eigen ervaring en waarneming kunnen concluderen. Kortom, je feit is (in de wereld buiten jouw hoofd) geen feit, maar een mening. Ik kan namelijk niet concluderen of de gameplay in Crackdown niets bevat wat jij niet eerder hebt gezien. Aangezien ik de kennis niet heb van wat jij in de leven al wel of niet gezien hebt, of hoe jij dingen wel of niet ervaren hebt.

Tot zo ver de les van vandaag. :+

3. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is nou iets dat ik noem een kort verhaal lang maken. 8)

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  5. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nog wel ff een vraagje.

Kun je nou ook skillpoints kwijtraken door teveel burgers te vermoorden?
    En hoe zit het met dat blauwe balkje onder elke skill, wat is de functie van dat ding?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is vast ergens langs gekomen, maar kan je de hele game co-oppen a la Gow?
    Want ik was zowaar aangenaam verrast door de demo en ga hem vanavond een uitgebreide test geven.

Hoe zit het overigens met het verhaal, zit dat er een beetje in of is het gewoon maffe keiharde actie all the way?

En (Mirik) het blijft natuurlijk persoonlijk, maar hoe goed vind je CD tov de tot nu toe gereleasde 360 games?

edit: achievementfilmpje is erg goed! Overigens zien de graphics er in hd wel heel erg veel beter uit. Vanavond dus zeker even de demo op mijn beamer bekijken. Ik wist nog wel zo zeker dat ik deze game niet wilde, maar het ziet er toch erg leuk uit :9

7. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de release date? Op gcshop staat verwacht op 10-2-2007. Maar op dimensionplus bijvoorbeeld staat er 23-2-2007...

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik ga altijd eerst voor de 2 sterren in agility en dan maak ik mezelf van kant en respawn ik bij het Agency en dan probeer ik het allerhoogste gebouw te beklimmen.
    Een idee voor het forum: Show je Crackdown klim, waar mensen absurde gebouwen beklimmen en daar een foto van posten.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is de 23ste, GCshop loopt een beetje achter :)

10. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info, hoopte stiekem op 10 :)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wie nie :emo: , het kan wel zijn dat je hem de 22ste al binnen hebt bijvoorbeeld, ze sturen hem namelijk op wanneer zij hem binnenkrijgen als het goed is :thumbs:

12. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo echt cool. Wel erg kort. Hoe zou het zitten met het upgraden van je personage. In de demo ga je vrij snel naar een hoger level, zal dat in de full-version ook zo zijn? Zou er een limiet aan zitten?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    In het echte spel gaat het veeeeeeeeeel langzamer. In de demo willen ze je gewoon laten zien welke skills te kan kweken. Ja er zit een limiet aan, je kan je mannetje max tot lvl 4 upgraden.

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat profressief langzamer. De eerste skills zullen redelijk snel komen (vooral agility gaat vlot in het hele spel) maar als je eenmaal level 2 bent dan gaat het allemaal lang duren!

Zie gamercard BTW. :+

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Niet te duur hoor kobie :+

Wel beter dat het zo langzaam gaat, heb je gelijk weer een hoop te doen. Ik ga denk ik in het begin zo veel mogelijk agility orbs halen. Zal wel van pas komen bij de missies als je hoog kan springen :thumbs:

Nog ff een vraag: Zijn die orbs hetzelfde verdeeld in de demo als in het echte spel?

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe lang het spel ongeveer duurt want in de demo heb ik al mijn vechte al op 4 sterren gehad en mijn schiet skill op 3 sterren in een demo sessie.

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit klopt, maar ik las laatst ergens dat in de demo de skills ook gedowngrade waren. dat in het uiteindelijke spel je met agility bijvoorbeeld op het hoogste level twee keer zo hoog springt als met level 4 in de demo.
    kan iemand dit bevestigen, of verwerpen? zou fijn zijn.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zou je mijn vragen boven jouw reply kunnen beantwoorden? :b:

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Net weer twee vette acties opgenomen samen met Avengtar. De filmpjes post ik later wel :cool:

20. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Volgens mij is dit ook zo hoor, je ziet hem soms in de trailers ook een stuk hoger springen, en level 4 is nog niet eens zo verschrikkelijk hoog, hoewel al wel erg vermakend, en het zou slim van ze zijn om dit te doen, want dan zijn er mensen die denken van, ohh, kan het allemaal nog beter, ik ga het spel kopen. En wrm zouden er anders 500 van die punten door de stad liggen, tuurlijk, deels om niet altijd te hoefen zoeken, maar aangezien je er maar verrekte weinig nodig hebt voor level 4. En je die dus in iets meer dan een half uur al hebt, het lijkt me niet dat je in het hele spel je skills al in een half uur vol hebt. :b: :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina