Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet hoe een Enzo in het echt klinkt ;) Vriend van ons heeft de enige op nederlands geregisteerde kenteken Enzo... Ding KLINKT ZOOO FOKKIN HORNY. En ik kan je vertellen dat het geluid in het spel wel in de buurt komt van de Enzo maar wat ik jammer vind van de Enzo in het echt zijn er van die LEDtjes op het stuur voor de RPM weetjewel.. Maar bij Test Drive zie je ze wel zitten maar doen ze het alleen niet.. Zijn toch weer details hè ;)
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Mja, zo heel verschillend dan een andere 12 cilinder Ferrari is het nu ook weer niet. ;) Maar het blijft een geweldige auto. :b:
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ferrari's klinken idd heel natuurgetrouw.:)
     
  4. roco

    roco Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    he jongens geen ruzie maken het blijft een kwestie van smaak hihihi
    ik vind race games helemaal het einde en hoe dichter het bij de werkelijkheid
    komt hoe beter en al zou TDU dat niet doen het blijft een heerlijk spel om mee
    te rijden misschien moeten die gene die daar problemen mee hebben wat hulp
    opties uitzetten want als ik met mijn enzo dwars door een bocht tegensturend en driftend de straat stenen er uit rijd heb ik het prima naar mijn zin realisties of niet.
    maar daar wou ik het niet oven hebbenm ik heb een vraagje over clubs
    ik ben op dit moment aangekomen op 76 % en een gamer score van 775
    ik heb nu een club gekocht maar wat nu
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Je kunt nu vrienden een invite geven om je club te komen joinen. ;)
     
  6. roco

    roco Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dat is duidelijk maar mijn vrienden hebben dit spel niet
    maar wat is nu het nut van club leden
    het is misschien een stomme vraag maar wat brengt het voor race voordeel
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je kunt samen racen, of andere mensen van een club uitdagen. Je kunt dus ook geld winnen van een mede clublid. daarnaast is er een rankingsysteem binnen de club.
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind TDU ook helemaal het einde, hangt qua gedrag van de auto's en motoren perfect tussen een Arcade en een Simulator in (vind ik dus...;)), je kan echt enorm veel dingen doen enzo. Maargoed, ik vind het ook fantastisch om eens lekker te scheuren met de Driving Aid uit, dat vind ik niet zo leuk met een snelle A-Klasser, maar ik vind het juist veel leuker met een F of G klasser. Heb nu een Alfa GT (niet getuned) , een Lambo Murcielago (niet getuned) , een Pontiac Firebird (Level 3 getuned) en een Ducati Supersport 1000 DS (niet getuned). De Lambo is een A-Klasser, maar als je de Driving Aid uitzet, is ie niet meer onder controle te houden. De Pontiac Firebird is weer fantastisch om mee te scheuren (zo'n ouwe veroestte muscle bak is altijd leuk8)) , maar de Alfa GT overtreft hem daarin. Je moet niet té snel een 90 graden bocht in duiken, snel weer op het gas (dan gaat ie ondersturen, slippen en roken) en dan de handrem, zodat ie dwars staat. Heerlijk!:D Natuurlijk wel met de Driving Aid uit. Bij de Ducati voel je geen verschil tussen Driving Aid aan of uit. Bij een motor heeft de handrem weinig zin.:)
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat vind ik ook altijd geweldig om te doen. Gewoon een beetje rondrijden in een oude musclecar en van de omgeving genieten. Ik heb nog net niet mijn hand uit het raam. :9
    Driving aid heb ik altijd aan, wel eens uitgezet bij een A class auto, maar is inderdaad niet meer bestuurbaar.
    Ga jij trouwens ook live aanschaffen? :b:
     
  10. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik denk dat dit wel ergens al uitgelegt staat, alleen dit topic telt 52 pagina's. Beetje moeilijk te vinden dus :p

    Mijn vraag is: Ik heb TDU net 1 dag en ben al beetje races aan het doen en bij autozaken aan het kijken voor een nieuwe auto, maar ik heb het liefst een motor! Probleem is, dat ik de motorzaken niet inkom.

    Hoe moet ik ze unlocken? Ik zie bij de ene dat je alle autozaken moet hebben gevonden ofzo, is dat lastig? En die andere zaak (Ducati).. hoe krijg ik die unlocked?

    Greetz,
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort. Over minder dan een week ben ik jarig\o/, en dan kan ik me eindelijk dingen als een Harddisk en een Live Abbo en games veroorloven. Ook ga ik binnenkort mijn Nintendo DS verkopen, voor nog meer 360-geld!:)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de motor dealerships te unlocken, moet je eerst alle car dealerships een bezoekje brengen. Vergeet de Jaguar (boven het vliegveld, vlakbij de Aston Martin) en de Chrysler (vlakbij de Saleen en Dodge) niet, die vallen weg tegen de achtergrond!:)
     
  13. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Moet je er echt ingaan, of gewoon erlangs rijden (zodat je er zo heen kan gaan via de GPS)?.. dat ze zeg maar meer ''opvallen'' op de kaart? (niet meer doorzichtig).

    En nog een vraagje: Kan ik ook KM/u aanzetten ipv MPH? Het kan wel via de language te veranderen.. maar om nou de hele dag duits aan te horen is ook geen pretje. Is er een andere manier?
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, je moet ze echt even bezoeken, er staan genoeg mooie wagens dus je hoeft je niet te vervelen. In een paar uurtjes kun je dat gedaan hebben.

    Je kunt de snelheid inderdaad veranderen. Je drukt in de game op start>>options>>display en daar verander je het unit system in metric.

    Ik kan zelf trouwens nog steeds geen auto online verkopen, zie de optie nog steeds niet staan.
     
  15. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft die 3de carpack nou, ik kijk elke dag op marketplace, maarnee nog niks.
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik bij de laatste was (Dat was de Jaguar- Ik reed er met GPS naartoe) kreeg ik nog voor ik erin was het bericht dat ik de motorcycle dealers had geünlockt. Maar het lijkt mij het verstandigst om gewoon bij allemaal effe naar binnen te gaan, auto's bekijken, auto's een beetje leuk aankleden, proefritjes maken enz.:b:

    En de meters: De game pauseren, Options selecteren, Display selecteren, dan Units selecteren, dan kan je kiezen tussen KM/H en MP/H.:)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heel de nacht bijna dit zitte spele op den duur gaan je ogen best zeer doen van al die autos
     
  18. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, idd. Soms zie ik het echt niet meer en moet ik gewoon stoppen.
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar da's met elke game... Of het moet aan je TV liggen...*)
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Porsche Fan

    Jij wilt zo graag Gold account hè. Heb je die 3 month trial nog niet geprobeerd dan die je krijgt als je silver account maakt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina