Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toch maar attack en defend gaan spelen.

    als je in de defend team zit, is het lastig om dat 20 minuten vol te houden , en dan zonder granaten enzo , bij assault team he als ik dan die briefcase heb en ik loop daarmee naar de helicopter en het is voltooid is dat geen achrievement? wat zijn zo de achrievements van Attack en Defend ?
     
  2. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij aleen haal de meeste kills in a winning defend team of attack and defend :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    rescue alle hostages binnen 5 minuten in een ranked attack en defend match is er ook eentje
     
  4. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met name moeite met het hacken, ik haal het simpleweg niet. Of ik ga dood of de computer gaat stuk. Ik vermoed dat ik sneller de vijand moet uitschakelen, maar het zijn er zoveel ! :'-(
     
  5. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ga op die turret ofzo zitte die automatisch schie ding en laat je 1 van je vriende rechts achter zon obstakel zitten langs de pc :) moet te doenzijn naar een paar keer
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    verdedigen lukt wel, als je een goed team hebt dat goed overlegt...
    gister een tijdje gespeeld ik denk 6 potjes ranked attack en deffend, gingen wij steeds met hetzelfde team defenden, waren 6 andere uit zo'n clan: [def] en ik. Zij spelen altijd alleen maar defenden, en moest zeggen was erg leuk, en goed te doen, we hebben alles gewonnen....

    Nu heb ik alleen die duitsers achter me aan of ik niet die clan wil joinen...
     
  7. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    eey mensen ik heb een vraagje, ik ben bezig met die achievement elite hunter, dus splitscreen terrorist hunt missions uit spelen, maar ik heb het nu al een aantal keren gedaan, en heb die achievement nog steeds niet:confused:
    weet iemand misschien hoe het anders moet?
    Groeten
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik erger me er echt kapot aan dat je meestal echt super lang moet wachten tot je kan spelen(online).
    dit spel kan je nooit echt snel ff in je tussenuurtje spelen omdat de tijd dan gevult word met het wachten tot of het spel begint of je een goeie host hebt...
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jawel man, ik heb het toch zelf gezien man. Je kan 3 x achter elkaar met de zelfde team spelen in Ranked Match / Attack en Defend.

    Hoe ze dat doen, is voor mij een vraag en voor hun een weet. :confused:
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, heb daar zelf ook last van, wil je even een uurtje spelen, kan je maar 1 of 2 potjes doen... schiet inderdaad niet echt op...

    als je na je ranked match klaar bent:
    Druk 1 x op A
    en vervolgens op start
    duw je te vaak op A, dan ga je terug naar het xboxlive menu, maar als de host niet meewerkt dan kan het niet en ga je ook terug naar het live menu. Dus de host moet ook meewerken (zelfde manier). Je komt dan gewoon in de lobby, alleen kan je nu niet alles aanpassen (je kan hetzelfde doen, als wanneer je ready staat).
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ( SP ) bij derde ''level'' op het begin, waarbij je land op het dak, naar beneden moet en wat mensen af moet schieten, en dan een grote kamer in moet, met drie ingangen, en waar heeel veeel vijanden zijn...

    Daar zit ik nu dus vast, het zijn er een stuk of 20 ( volgens mij ) en mijn team maten gaan meestal dood, en het is dan onmogelijk om hun te ''healen'', omdat dat suicide is

    Iemand tips? bij een walkthrough las ik dat je je maten bij de deur moet positioneren, en dan ''smoke en clear'' moet doen, maar daar kan ik nooit uit kiezen:confused:

    Tips zijn welkom duz;)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  12. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand wil spelen ik ben veel on dus voge me maar toe, gamertag : KoreLe

    Ik was eventjes niet actief op rainbow wegens dat mijn NAT poort niet open stond en dan haperde toen verschrikkelijk maar nu heb ik super goeie verbinding ;)
     
  13. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik totaal geen last van !

    ik host meestal de game. en heb binnen 2 minuten de hele game vol zitte :)

    en daarna blijf ik doorspelen nooit wachttijden.

    dus heb gelukkig nergens last van_O_
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Heb ik gisteren ook bij vastgezeten:

    Als je dan naar beneden komt en daar iedereen hebt vermoord, moet je inderdaad naar die grote kamer met veel terroristen. Dus ga rechts die trap op en doe het volgende:


    Je moet je 2 maten aan de rechterkant helemaal achteraan naar die deur sturen. En je moet zorgen dat ze op assault staan. Zodat ze dus vrij schieten.
    En je moet ook zorgen dat je de 2 dichtsbijzijnde terroristen vastlegt via dat taggen.
    Jij gaat naar de linkse kant helemaal achteraan naar de deur of naar de linkse deur in het midden. En dan zorgen dat je vrienden binnenstormen, en dan moet jij ze ook helpen met schieten. Je vrienden moeten eigenlijk achter een schuilplaats gaan zitten omdat ze anders te snel down gaan. Er komen van de overkant veel terroristen aan, dus probeer vooral snel op de hoofden te schieten, en zorg dat jij en je vrienden samen werken. En als het met wapens niet lukt, heb je nog altijd gadgets zoals een frag grenade. Na een paar keer proberen, met afentoe wat afwisseling in de manier van binnenstormen moet het toch wel te doen zijn. Je kunt ook in plaats van steeds bij de deur te blijven en vanaf daar schieten, een stukje naar binnenlopen, en zo je vrienden commanderen naar betere posities. Zo heb jij ook beter overzicht.
    Een verdieping onder jou, waar dat grote gat is, kunnen zich misschien ook nog wel terroristen bevinden, dus doe alles relaxed en rustig aan zodat je niet voor verrasingen komt te staan. :thumbs:



    Ik heb vandaag het 4e level uitgespeeld, vertigo spire. Waar ik bij normal afentoe flinke problemen had, liep ik er zowat doorheen op realistic.
    Dus nog 2 lastige en gave levels. En dan heb ik dit geweldige spel op realistic uitgespeeld en heb ik er weer 100 Gamerpoints bij.
     
  15. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om lekker avondje geboost te worden?

    van nu tot morgen rond 11 uur.

    rond de 2100 experience per uur.

    je hebt nodig een wired controller of play n charge kit aangesloten.
    + een elastiekje om je 2joysticks heen zodat je niet afk lijkt


    F/R me maar en ik voeg je toe in de game.
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk even in topic deel 2 van Rainbow six, op 1 van de laatste pagina's staat dit uitgelegd.

    Hier staat trouwens dat er binnenkort nieuwe maps en multiplayer modus komen. Ik heb zelf, op de 360, nog nooit betaald voor DLC. Ben bang dat dit mijn eerste gaat worden. Wordt dat geld nog steeds van je CC afgeschreven? OF moet ik nu in 1 keer 2100 punten kopen, waar ik daarna maar 800 van gebruik. Het laatste lijkt me naaierig.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Of je koopt gewoon 1000 MS Points :+
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Met andere woorden; je kan niet meer rechtstreeks met je CC betalen? Eerst dus indirect punten kopen? 1000 is minimaal? :eek:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yes, Presidio komt eraan!!! Mijn favo map \o/ !
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb die MS points altijd bullshit gevonden en toch wel een beetje oplichterij.. alleen voor dit spel ben ik toch wel bereid van deze mening afstand te doen

    EDIT:// heeft er iemand zin om eerlijkzijn ranks te verdienen.
    voeg me maar toe, ik join op dit moment een game team sharpshoot @ street. laat het ff weten(of voeg me toe) als je zin hebt een gezellig avondje te knallen:)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina