De game komt pas over een tijdje uit, en dan zal pas blijken of hij regiovrij is of niet. Tenminste zo gaat het meestal, maja lekker boeiend, die prijzen zijn over het algemeen toch nagenoeg hetzelfde bij play-asia ... pre-order of niet.
Heeft iemand Oblivion voor goedkoop zien liggen, wil er niet meer dan 25 aan uitgeven, een linkje van de x-bazaar of onderlinge deal is ook wel goed
Gisteren bij de Intertoys in Barendrecht geweest maar daar lag hij niet voor die prijs. Sterker nog, helemaal niet.
op www.budgetgaming.nl staat dat gta san andreas 15,00 is bij intertoys ik weet alleen niet of dat bij elke zo is, alleen is intertoys de enigste winkel waar ze zeuren dat je 18 moet zijn
Hey mensen, heeft er hier iemand ervaringen met Megawebshop.com? Is gevestigd in Rotterdam btw. Goedkope games....maar is het betrouwbaar? Net als GcShop en Zuiderpark-Computers?
Heb persoonlijk iets mindere ervaring met megawebshop. Had hier harde schijf en externe bracket besteld en moest er maand op wachten Maar met 360 spullen is het wellicht anders. Tweakers shopsurvey hier: http://tweakers.net/shopsurvey/6617
Enige kanttekening aan GCshop is dat ze enkel lof verdienen wat betreft pre orders. Bestel daar niet een game die al een maand of langer uit is, dat is namelijk slecht geregeld bij GCshop.
Ja daar ben ik nu ook achter, heb er al wel 15 games besteld afgelopen 1,5jaar en allemaal zijn ze op de release datum bezorgt. Maar nu heb ik oblivion al meer dan een week in besteling staan. En betaald in behandeling dus ik kan hem niet in de winkel kopen. Je kunt ze nu ook niet bereiken. Zo is wachten echt klote.