Young Jeezy.....Lil jon....Sticky....The game!!! wtf me kop ontploft!!!!! alleen Paul wall kan me poeperd likke
ziek Wejow check Meth op die onderste pic Deze gaan we cker weer hale graphics zien er best geil uit Beter is de online functie goed
Wat een poep soundtrack Het enige wat me nog een beetje vet lijkt zijn de crunk nummers, aangezien we op de "beat" gaan vechten
Fat Joe Make It Rain Ghostface The Champ (Remix) Jim Jones Crunk Muzik Jim Jones We Fly High Lil Jon Get Crunk Lil Jon (and the Eastside Boys) Get Low Ludacris Get Back M.O.P. Ante Up Mike Jones Back Then Mike Jones Got it Sewed Up - Remix Nas Hate Me Now Paul Wall Sittin' Sidewayz Paul Wall Trill T.I. What You Know T.I. Top Back The Game One Blood The Game Scream on ‘Em Young Jeezy I Do This Young Jeezy Soul Survivor Young Joc It’s Going Down Tracks waar ik wel mee kan leven hoor, zit wel al wat oudere shit tussen. Maar zijn over het algemeen wel dope tracks.
Klik HIERZO (episode 35) voor een filmpje met de meeste bevestigde vechters. Waaronder de volgende nieuwe: # Mike Jones # Tego Calderon # Kano
Leuk die IGN preview, krijg nu toch wel wat meer zin in deze game. En nu snap ik die bewegende achtergronden. Alleen het enige waar ik nog nix over heb gehoord zijn de BLAZIN moves. Als die eruit zijn gehaald, dan komt dit spel er bij mij niet in.
6 maart in Amerika,16 maart in Europa... net trouwens een lijst van de soundtrack gezien wat een shit soundtrack met al die faggotass rappers als Paul Wall,TI en Young homo... daar maak ik meteen een eigen soundtrack met echte hip hop
et zou vet zijn als de game zouw draaie op je muziek van je eigen mp3 want paul wall en Jim Jones vind ik niks...
deze game komt misschien toch hier ook wel na het zien van welke gasten erin zitten enzo wordt wel leip gek !! lijkt me echt geinig om 50 cent op z'n bek te rammen met eminem ofzo
Zou wel grappig zijn, Eminem als enige whiteboy, maar die vindt dat toch niet erg. Want van diep binnen in zijn hart is hij ook zwart