volgens mij nog niet.. http://www.xbox360achievements.org/home/showachievements.php?type=Retail&gameID=201 Op deze site staan ze vrijwel gelijk wanneer ze bekend zijn gemaakt. Ze staan er nog niet op
Kan je de demo ook tegen elkaar spelen of alleen tegen de computer?? De demo heeft mij wel positief verrast, echt vette moves en mooie graphics. Alleen maak ik vaak dezelfde moves. Er staat ook dat je voor een lay-up de B-knop maar een tikje hoeft te geven. Voor een dunk moet je de B-knop ingedrukt houden. Maar 9 van de 10 keer als ik alleen op de basket afga en de B-knop ingedrukt houd, doet die alsnog een lay-up. Beetje vaag, want zo'n bal is eenvoudig te verdedigen.
character mode: http://xbox360.ign.com/articles/757/757096p1.html The first step is to create a player using a modified game-face technology in which you select three NBA players and morph your players mug to match somewhere in between. If you want Tim Duncan's forehead, Shaq's cheek bones and Pau Gasol's weird look, you can do it. It's a strange system compared to the likes of the Tiger Woods franchise, but it gets the job done and it's actually kind of fun. You know that bit on Conan O'brien where he morphs the faces of celebrities together to predict what their children would look like? Well EA has created a way for you to mate Shaq and Kobe into one conflicted little baller.
denk t wel dat die rond die tijd komt... bij de gameshop hier in den haag, staat op de site van hun dat ze m 15 februari binnen krijgen,
20 februari US-release 23 maart Europese release, verwacht m dus niet in februari... zo gaat dat altijd met nba games... helaas...
mmh, ik zie het wel, op de site hier bij de gameshop stat 15 feb. kga dat binnekort wel even vragen daar, niet bestellen, denk dat ik daar een dagje van te voren nog even ga kijken dan, en als die er ligt dan haal ik m
Heb me al aardig vermaakt met de demo.. Al een tijd geen nieuwe games gekocht, dus ik denk dat ik deze maar weer eens aan ga schaffen.
inderdaad erg verwarrend wat betreft de datum. Heel erg duimen dat de game in Feb verschijnt i.p.v maart. Tot die tijd de demo nog maar even kapot spelen!!
In de demo staat 20 Feb, dus lijkt mij onwaarschijnlijk dat die al 15/16 feb al te koop is. Laat staat hier in de EU
Games zijn meestal al eerder te verkrijgen dan de officiele releasedatum Mocht ie toch in maart pas komen hier dan hoop ik dat ie wel regiovrij is. Want dan bestellen we hem wel ergens
als ze een basketball straatgame maken dan verwacht ik wel dat ze echte straatspelers in zulle zetten en niet nba spelers dat vind ik echt minder aan de game..... ik wil liever met hot sauce back to poppa maken dan met a.i.
Dan moet je And 1 streetball gaan spelen _0/ Heet niet voor niks NBA Street en de meeste NBA spelers doen ook aan straatbasketball.
weet iemand, of er bij die character creation, dat je ook verschillende kleding kan kiezen??? dat zou wel vet wezen..