Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in! vooral bij de M1 Grand heb je veel hulp van de auto-aim. aan de eene kant is dat jammer, maar aan de andere kant kan je weer meer kills maken

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik speelde Call of Duty 3 laatst bij een maat van me en ik verbaasde me over de auto-aim. Het verpest zowat heel de online multiplayer :x

3. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je die auto-aim dan??? Eigenlijk nooit niet opgevallen?? :eek:

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben pas weer openieuw begonnen met de single player omdat ik die veteran achievement wil, maar nu zit ik vast in volgens mij de 2e chapter waar je door een bijna open veld naar zo'n bunken van de duitsers moet rennen. Je rent eerst door zo'n plas water heen waar uit het niets een truck met van die ontploffende vaten aan komt zetten. Dan moet je over een heel klein heuveltje rechts af richting de ster op je kompas. Het probleem is dat ik elke keer als ik over dat heuveltje wil rennen ik meteen kapot geschoten word, ookal gooi al mijn rookgranaten daarnaartoe. Het lijkt wel alsof alle kogel op mij afgaan:confused:
    Een beetje hulp graag hoe ik hier verder moet komen.:'-(

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is inderdaad een lastig stuk op veteran. Je moet zorgen dat je meteen doorrent, dus niet eerst wachtten dat die vrachtwagen de hoek om komt gereden. Als je meteen doorrent, moet je snel achter een boomstronk aan de rechterkant gaan liggen. Je vrienden gaan dan op de plek van die plas bij de vrachtwagen staan en helpen je mee schieten, ze gaan wel vaak dood, maar zoals je weet respawnen ze toch.

Jij moet zorgen dat als je achter die boomstronk ligt, je steeds een stukje verder naar rechts gaat, en ook nog probeert wat duitsers te vermoorden. Als je ver genoeg naar rechts gaat, komen je vrienden ook weer een stapje verder, en zul jij een klein stromend beekje moeten zien, die een soort pad vormt naar boven toe. Zorg dat je tijdens dit alles zoveel mogelijk probeert te sluipen, en zorg dat je veel dekking zoekt. Als je het stromend beekje hebt gevolgd naar boven toe, zullen daar zich aan de linkerkant veel vijanden bevinden, op het slagveld maar ook in de bunkers, vanwaar ze je net nog bekogelden met de mg42's. Dus schiet zoveel mogelijk duitsers neer, en gooi misschien afentoe een grenaat naar binnen. Je vrienden zullen je nu ook gevolgd zijn, en zij kunnen je dus goed helpen met dit alles.

Dit is een superhandige superguide, die zeker het kijken waard is:

http://www.mycheats.com/view/superguide/19074/call_of_duty_3/xbox_360

:thumbs:

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Danku danku_O_
    Ik en vriend van me proberen het hier nu om de beurt. Zal wel lukken hoop ik. Wil toch echt die achievement:+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan Marvel ruilen tegen CoD3.....twijfel twijfel

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat is een erg goede ruil hoor! Ik zal het persoonlijk zeker doen.

COD3 is een erg leuke shooter met veel actie en gave missies. En je speelt hierin als Amerikaan, Brit, Pool en Canadees. Je kunt ook in de singleplayer rijden in een tank en in jeeps, wat erg goed uitgewerkt is.
    Ook zit er veel afwisseling in het spel en de gameplay is geweldig.
    Kijk anders eens rond op gamespot of ign of andere gamesites voor info en reviews van cod3. Online is deze game ook erg verslavend en als je geen xboxlive hebt is er niet zo veel aan de hand de singleplayer is aardig groot, met 14 grote missies. En als je die hebt uitgespeeld kun je het nog altijd eens op een andere moeilijkheidsgraag proberen. Ook kun je deze game samen met vrienden spelen tegen elkaar, wat ook erg leuk is.

Conclusie: Check gamesites voor info en reviews, en ga akkoord met die ruil!!!

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het is wel een leuk spel vind ik. Vooral online blijft het lang leuk. Maar de vraag is dus: Ben je al uitgekeken op marvel? Heb je het al uitgespeeld? Als je op beidde vragen ja kan antwoorden zou ik marvel ruilen voor cod3.

Btw: Waarom is hier nog geen deel 3 van? Zitten we niet allang over de 1000 posts..

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    met online score zakt en ik ben altijd met de eerste 3 beste.Iemand een idee hoe da komt.Ech een goei game

11. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft wel lachen online cod3

12. Dioxic

Dioxic Guest

Ik ben een grote Call of Duty fan, ik heb sinds kort Call of Duty 2 (beetje laat ik weet het) op de 360 en ik geniet er gewoon van. Single player is het echt bijten en bijten met Veteran mode.

Over de multiplayer heb ik absoluut niks te klagen, het spel werkt gewoon zo fijn, nooit framerate problemen noch lag! Ik vind het alleen jammer dat er best weinig mensen online zijn met CoD2.

Wat ik me nu afvroeg is of deel 3 ook zo goed is? Ik heb sinds kort Vegas maar dat spreekt mij totaal niet aan, en overweeg een ruil voor deel 3. Ik heb gehoord dat deel 3 aardig wat problemen heeft, zo loopt het spel onwijs vaak vast heb ik gelezen, is er ontzettend veel lag, werkt ranked niet. Kortom, is dit waar?

Kan iemand eerlijk zijn en mij vertellen wat nou goed werkt en wat nog gefixed moet worden, en heeft deel 3 net als deel 2 veel gameplay?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb iig de geinteresseerde user een pm gestuurd om Marvel tegen CoD te ruilen, ik hoop het je binnenkort te kunnen vertellen ;-)

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6

2 is minder mooi, wel veel leuker vind ik :)

3 is online wel oke, maar ik vind 24 mensen niet echt COD.

2 is veel meer pro-gericht.

2 kun je langer bliven spelen :)

15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Het zijn gewoon 2 totaal verschillende games,
    COD 2 is echt je allerdaagse FPS, vol met frags en loner's
    Waar 3 meer lijkt op games als battlefield e.d. ( niet echt, maar et komt redelijk in de buurt.) veel meer teamgericht.

Persoonlijk vind ik COD 2 echt veel leuker en heb hem dus ook maanden lang gespeeld. En COD 3 was alleen leuk in de eerste 2 dagen dat ik hem had. Zowel on- als offline :+.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

24 man niet echt CoD? Dan heb je zeker geen CoD op de PC gespeeld zeker. Het grote minpunt aan CoD2 op de 360, is dat je maar met 8 man kan knallen. Veel te weinig.

17. Dioxic

Dioxic Guest

Maar wil iemand mijn glitch/bug/vastlopers/connectionfouten/lag vragen nog beantwoorden in het kort, lol

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

offline weinig tot geen last van bugs of glitches gehad, heb het spel 2 keer op veteran gedaan maar niets gruwelijks raars tegen gekomen.

online, regelamtig wat bug in maps. door heen vallen, verkeerde gametype waardoor het spel de mist in gaat. En voor de patch regelmatig session no longer available maar die is gelukkig opgelost!

19. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik heb cod wel op de pc gespeeld en daar heb ik hetzelfde gevoel bij als op cod2, gewoon puur door de gameplay en niet door het aantal players. Cod3 is echt verneukt gewoon door de maps en de gameplay zelf, treyarch heeft er echt een potje van gemaakt naar mijn mening. Gelukkig wordt cod4 weer gemaakt door infinity wars alleen zal deze wel in het heden afspelen.

20. Dioxic

Dioxic Guest

Maar hoe komt dat iedereen slecht over Cod3 praat, straks spelen er weer zo weinig mensen online als in deel 2 want daarom koop ik deze. Is het multiplayer trouwens druk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina