[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Code 0110

    Nou, dankzij de informatie die ik op jullie forum vind kom ik wel wat verder, ik heb dus een 0110 code, waarvan nog niet bekend is wat het precies is.

    Ik bel morgen even met Microsoft, en dan zullen we zien hoe het bij mij verloopt. Ik heb overigens 2 versies over wat ik denk dat het kan zijn.

    Ik woon tijdelijk bij mijn broertje, en heb daar een nogal koude kamer tot m'n beschikking. Nou dacht ik dat het wellicht mogelijk is dat door de verwarming van de console zelf er ergens condens ontstaat. Optie 1.

    Optie 2 ligt wat gecompliceerder, maar het is een oud huis, dus ik heb besloten om het voltage dat de stopcontacten afgeven eens te testen met een echte meter van een elektricien. Wij meetten in het stop contact een fluctuatie tussen de 230 en 249 volt, op de doos van de 360 staat dat de Box gemaakt is om te werken tussen 200 en 240 volt.

    Zou de 360 zo gevoelig kunnen zijn dat hij van deze extra voltages de geest geeft? Het is me hier nu 2 keer overkomen, de eerste 360 had ik 2ehands, dus ik dacht dat het daar aan lag. Ik kwam er later achter dat er wel erg veel 360's de geest geven. Ik heb al een nieuwe gehaald, en laat deze dus nu repareren, ik heb een oliekachel gekocht en deze verwarmt nu de kamer, het is er lekker warm, dus ik ga die nieuwe 360 toch maar aansluiten ben ik bang.

    Ik kan wel zeggen dat het je speelplezier bederft als je constant bang moet zijn dat het fragiele boxje ieder moment de geest kan geven.

    Ik had overigens geen problemen in mijn vorige huis, op mijn nieuwe adres merkte ik dat de 360 vaker vast bleef zitten in een spel, waarna je niks anders kon doen dan rebooten. Nu dacht ik dat dat aan de cd lag, maar ik weet nu dat het niet zo is, de cd is immers brandschoon. Na 4/5 maand gaf de 360 de geest nadat hij weer vast bleef zitten, nu met een hard geluid, tja, een harde tik. Na het rebooten kreeg ik meteen de rode ring of death, met de 3 rode LED-lampjes.

    Nouja, er zit niks anders op. Ik houd jullie op de hoogte, zo komen we er misschien achter wat 0110 is.

    Spijtig dat ik me om deze reden registreer bij jullie forum!
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik dus ook. Echt niet te geloven. Vooral dat het nu weer gebeurd. Je krijgt het idee dat ze totaal niet weten wat het probleem is (of wat ze er aan kunnen doen).

    Tsja, je had je ook eerder kunnen registreren om gewoon lekker over games te posten.;)

    Maar ja, de mijne wordt maandag opgehaald. Ik weet nu al dat ik zo gerepareerd exemplaar krijg. Maakt niet uit. Het word sowieso mijn derde 360..
    Ben al lang blij dat ik weer een andere krijg. Kan ik weer een half jaar spelen...:D
     
  3. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn derde xbox360 is vandaag stukgegaan altijd 3led's hier wordt je echt gek van !!
    Deze laatste heb ik pas 2 dagen nieuw (garantie) nu kan ik dus weer gaan bellen. kan ik niet beter wachten tot er een betere versie uitkomt??
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, denk dat je nu pech hebt. Hij zou het in ieder geval een half jaar moeten doen. :)
    Zou 'm om laten ruilen. Maar ja, ik begrijp dat je er moedeloos van wordt...
     
  5. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet dat er zou veel fouten zijn mijn ps1 en ps2 doen het nog steeds nooit 1 keer vastgelopen. Ik verwacht van zo'n duur ding dat ie het doet!!
     
  6. diemario

    diemario Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    er zit een scheur in mijn GOW dvd sinds vandaag, en nu speelt hij niet meer af.
    Ik heb het zelf niet gedaan, maar ik hoorde krak toen ik de xbox aan deed.
    Heb ik hier ook garantie op?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  7. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem:
    mijn xbox360 geeft de laatste tijd af en toe 3 rode lampjes. Als ik de xbox dan uit zet en weer aan doet hij het gewoon, maar naar verloop van tijd gebeurt weer het zelfde:'-(
    in het begin van dit deel4 staat ''press en hold the sync up button en press the eject button''
    wat is de sync up button en eject button? misschien een domme vraag maar ik weet het echt niet
    alvast bedankt
     
  8. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn games en films spelen niet af. Hij pakt ze gewoon niet :confused: Het enige wat hij in één keer afspeelt zijn GRAW en m'n muziekcd's. De games en films zijn gewoon normaal (krasloos en schoon dus). Ikzelf denk dat het aan de laser komt maar dan hoort toch geen enkele game te werken..?

    Best hard trouwens dat er gewoon 5 mensen op dit forum zijn met 6 of meer kapotte xboxen :p
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snappen jullie misschien waarom ik eind vorige maand mijn 360 heb weggedaan :). Geen zin meer in al die ellende!
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zelf heb inmiddels 2 kapotte 360's gehad (ook nog een andere kapotte 360 in het huis, totaal dus 3 eigenlijk). Ik heb nu zoiets van, als deze nu weer kapot gaat, dan gooi ik echt alles te koop, echt alles gaat dan weg. Ik heb er dan echt genoeg van. Elke keer als er iets gebeurt, dan schrik je je rot omdat je denkt dat hij kapot is. Met als gevolg dat als je op de 360 speelt, je eigenlijk constant zit te denken of hij het wel blijft doen.
     
  11. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    tja maar er zijn ook mensen die hem blijven houden :) ik ben er wel één van. alleen jammer dat i kgeen garantie meer heb maar anders had ik hem allang opgesturud. moet ff 120 sparen :) over een lange tijd (jaartje ofzo, misschien zelfs anderhalf ligt aa nde prijzen) zal ikook wel een extra console bij kopen. Waarshcijnlijk PS3 omdat ik nintendo best wel childish vind gezine met de gamecube. NIet dat ik daar geen lol mee heb gehad :) maar het trekt me niet zo meer. These are the days that a man changes into the man he's going to be for the rest of his life.. Just be careful what yo uchane into.. (Ben Parker, Spider-Man the movie + comics [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    De sync button is dat witte knopje voorop je xbox, die je gebruikt om een controller te laten verbinden met je xbox. En je eject button is de knop waarmee je de dvd lade open doet.
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0

    Yo,

    Zaterdag heb ik MS gebeld. Ze zeiden wel dat dit een groot probleem is van de 360, een hardware defect. Ik stuur de 360 morgen naar UPS op.:x Ik stuur het helemaal kaal op, zonder voeding, frontje en HD. Ik hoop dat ik em weer snel terug krijg.
     
  14. gamerfreak

    gamerfreak Sander GJ

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt twee jaar Garantie :cool:

    De Xbox 360 gaat de boeken in als de onbetrouwbaarste console ooit :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2007
  16. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    yes net de 360 binnen*) en het is een gloednieuwe alleen 1 minpunt is dat ik al me data kwijt ben en mijn savegames:'-(
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kon je verwachten, want 99,99% van de HDD worden gewist :):
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Tip, koop er een memorycard bij! Ideaal voor belangrijke savegames.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat mijn 1,5GB ''belangrijke'' savegames op een MC passen :D
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer heb jij hem opgestuurd dan (de mijne is donderdag opgehaald)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina