Even nieuw leven in deze thread blazen! Gamesite online! http://sm3thegame.com/ Trouwens, ik had vernomen dat we in februari meer info en screenshots krijgen. Kan niet wachten
Ik ook niet! Wordt nu echt tijd voor wat screens! Ik wordt er gewoon zenuwachtig van... Ben écht super benieuwd.
Ultimate spiderman vond ik wel een leuke game, maar ik was er na een tijdje wel klaar mee. Ik vraag me af, of ze nou weer een Free Roaming game maken, of gewoon terug gaan naar de oudere Spiderman games, die ik persoonlijk toch sterker vond.
Naah, ik vond het free roming toch beter, ze moeten het alleen mooier groter en beter uitgewerkt maken. :b:
Ik heb gelezen dat de Nintendo Wii-versie van het spel 2 bonus vijanden krijgt Dat is écht zuur, man...
Kijk, jullie zitten hier allemaal te vertellen over hoe leuk Spider-man wel niet is, en hoe leuk die film gaat worden, maar ik zou veel liever een game zien die gebasseerd is op de comics. Mét comic graphics, een grote open stad én alle Spider-man personages waarmee mee en tegen vecht. Zoals: The Black Cat The Vulture Scorpion The Kingpin Allistair Smythe Venom The Green Goblin The Hobgoblin Doc. Ock. The Spot The Cat Rhinodon Captain America (die zit weer ver verbonden met The Cat, 't zit dus écht in Spider-man! ) etc. etc. etc. etc. En dat je door de stad heen deze personages tegenkomt, dat zou gewoon prachtig zijn!
Er is al een game uit gebasseerd op de comic, namelijk Ultimate Spider-Man. Persoonlijk vond ik die game niet veel aan. Het webslingeren was slomer dan die in Spider-Man 2. Maargoed! Morgen krijgen we waarschijnlijk nieuwe screens! En misschien wel een beetje ingame footage. Gelezen op Gamespot. Kan niet wachten!
Ik vond Ultimate Spidey ook niet zo denderend veel aan. Spider-Man 2 was echt geweldig, het enige minpunt waren de graphics en de soms wat saaie zijmissies.
Ik hoop dat dit spel wel een beetje kwaliteit heeft, ipv de meeste filmgames. Een adventure zou wel tof zijn .
Ziet er opzich vet uit, maar de screens zijn wel minder mooi dan we tegenwoordig gewend zijn, zeker op de 360.
het is allemaal een beetje korrelig als ze dat nou rechttrekken dat heeft het een beetje dezelfde sfeer als de tekenfilm-serie, dat zou wel vet zijn
Die screens zien er echt niet goed uit zeg... rare kleuren, en ze komen nou niet echt next gen over... hopelijk zijn dat xbox of PS2 screens, want anders ben ik niet onder de indruk...
Als het hetzelfde werkt als nummer 2 (free roam etc.) haal ik hem wel. Vond 2 erg leuk en dit ziet er best geinig uit moek zeggen, vind het niet bepaald lelijk ofzow. Next gen is het niet nee maar het oogt meer als een eigen stijl.