Forza Motorsport Halo 2 Brothers in Arms Earned in Blood Ik kreeg ze gisteren binnen. Vooral Forza en BIA zijn echt vet.
-PGR2, weer helemaal grijs gespeeld, nieuwe account, alles goud, meesta platina, frustrerend soms . -Forza, zoals altijd nog. -GTA, SA; Top spel voor zo eventjes tussendoor, chaos bouwen, laatste missie moet ik nog steeds doen though. -DTM3 niet echt? Heb hem onlangs gekocht, maar vanwegen geluidhaperingen vind ik het minder leuk dan verwacht.
Project Gotham Racing 2 heb ik helaas niet meer, maar die is zeker beter dan PGR3. Halo 2 speel ik zo nu en dan nog eens. Maar er zijn meer toppers die ik nog wel zou willen spelen. Die zal ik misschien nog wel eens in de budgetbakken halen.
De games van de xbox gaan steeds meer weg . Maare had gisteren nog ff snel XIII eruit gevist voor een tientje en ik had nog gta double pack voor 4,90 gehaald . Heb gta vice city aan heijting gegeven en kreeg er 2,50 van heijting terug (we hadden een afspraak gemaakt) en ik had gta 3 zelf gehouden(vice city al uitgespeeld op de pc, gta 3 had ik nog niet)
Ik vind de game ook in single player wel leuk om te spelen Van de week UC2 weer eens in mn Xbox gedaan, wel weer mee vermaakt. Je moet geen super goed verhaal verwachten ofsow, gewoon in arena's knallen tegen bots. Alleen Ascension Rites zit een soort verhaal in, dat wordt aan elkaar gebreid door tussenfilmpjes, maar meer ook alleen meer knallen in arena's. Er zijn veel tournament ladders die je allemaal uit moet spelen om alle characters en mutators te kunnen ontgrendelen. Veel verschillende maps en leuke speltypes. Ik had de game vorig jaar voor 6 euro ofsow gekocht bij de XL Media Store. Voor die prijs is het helemaal een leuke game. Ik moet wel zeggen, het is geen game waar ik 30 of 60 euro voor neergelegd zou hebben, maar zoveel kost ie nu niet meer Maar goed... Ik speel eigenlijk bijna alleen maar oude Xbox spellen, zoveel nieuwe heb ik de laatste tijd niet meer gekocht eigenlijk (niet alleen omdat er bijna geen spellen meer uitkomen maar goed) Degene die ik nog veel speel: - PGR2 - Rallisport Challenge 2 - Forza Motorsports - Amped 2 - Halo 2 - Unreal Championship 2 (de laatse week dan weer ) Vooral RSC2 blijft een heerlijke game om te spelen vind ik. Omgevingen zien er mooi uit, hoge FPS, speelt lekker soepel en rally rijden vind ik gewoon wel heftig.
Zeker weten, daarom vind ik het zo jammer dat DICE en Microsoft de serie van de baan hebben gegooit. Als RSC3 met de launch van de 360 uit was gekomen had ik een 360 gekocht. Nu ga ik maar afwachten of er een goeie rally game komt, ja Colin komt eraan maar das nooit mijn favoriet geweest. En Sega Rally al helemaal niet, die game heeft niks met rally te maken en is niks meer als Out Run in een rally jasje, ik speel daarom ook nog steeds RSC2 in me zwarte doos
Heb van de week Manhunt besteld...Ter voorbereiding ook op Manhunt 2 natuurlijk. lekker moorden wat wil je nog meer toch? met veel bloed erbij dan
Ik speel weer op de oude Xbox, aangezien mijn 360 zich nu in Duitsland bevindt Zo heb ik eergisteren Riddick en Max Payne 2 weer uitgespeeld (beide veels tekort) en gisteren gezellig urenlang monkey ball dx en monkey target gespeeld (twee gewéldige minigames bij Monkey Ball, IMO beste offline multiplayer )