Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel je moet onder de wedstrijd op start drukken player settings kan de nummer 2 zich toevoegen. Veel plezier
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Evolution Soccer 6, staat zeg maar gelijk aan FIFA 2007.
    Rond oktober komt FIFA 2008, en Pro Evolution Soccer 7:)
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    En vooral naar die laaste kijk ik uit :) hopen dat er weer licenties/competities en vooral ai verbeteringen komen. Alhoewel er wel heel veel dingen kunnen worden verbeterd
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprint zelf niet, het is mijn mannetje eerst helemaal niet. Dan zie ik dat het fout gaat, selecteer ik hem en houd ik RB niet in. Dat van alleen de rechter trigger even inhouden wist ik niet, misschien lukt dat dan.

    En oefening baart kunst, zal wel maar ik vind het toch leuker als het er ook een keer uitkomt. Ik heb in 200 potjes best wel wat kunnen oefenen, maar het moet wel leuk blijven.. Het staat niet in verhouding tot de moeilijkheidsgraad van de rest van het spel..

    Maar goed, bedankt voor de tips in ieder geval.
     
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een vette wedstrijd online gespeeld. Inter - Chelsea (ik chelsea)
    1-0, 1-2, 2-2, 3-2, 3-3(laatste minuut) extratijd: 3-4, 4-4(weer laatste minuut) Gelijkspel was wel terecht, maar echt zo slecht dat ik 'm twee keer in de laatste minuut laat terug komen...
    Hij was wel beter geranked, dus kreeg wel punten. Heb nu maandje live, en nieuw gamertag: CheStikaboo
    Iemand die keer potje wil voetballen, moet me maar toevoegen:)
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb je message gestuurd.

    Eric
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja zo heel veel hoeft er niet verbeterd te worden... Gewoon weer voortbouwen op deeltje 6 en dan komt het wel weer goed _O_
    Zoals met elk deel van PES\o/ }:]
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik erger me soms wel kapot aan de opstelling van de keepers! Tis soms wel heel erg makkelijk scoren zo, omdat de keepers praktisch naast hun doel staan, als ze uitkomen. De positionerig moet absoluut beter van de keepers!
     
  9. basovich

    basovich Guest

    altijd als een speler vanaf de hoeken komt over de achterlijn laat ik mijn keeper uitkomen, want als hij in z'n goal staat wordt er toch wel gescoord. Ook als ie doorbreekt laat ik mijn keeper uitkomen ookal is dat op de helft van het veld, maar het heeft wel vaak suc6:)
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja klopt, dat doe ik ook, maar ik heb het over de keeper van de tegenpartij (offline dus), dan is 't soms wel erg makkelijk scoren als je vanaf de hoek komt ;).
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje pesspeler speelt gewoon de keeper uit en scoort...
    Keepers moeten idd beter... Er is zelfs 1 ding dat minder goed moet ik pes7, en dat is Adriano, gaat helemaal nergens over...:x
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je denk ik geen talent :x
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik zag op konami.com dat in feb 07 " Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 " verschijnt.

    Is dit een verbeterde versie van PES6 of een versie die in de US uit gaat komen. Het lijkt mij sterk dat er zo snel na PES6 alweer een nieuw deel uitkomt...

    Op een later tijdstip zag ik dat dit inderdaad de US versie betreft.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vrije trappen zijn FFFF #### C K ED UP ~!!!
    ..en Adriaaanoo maaide ik telkens neer totdattie het veld afgedragen moest worden, maar nu speel ik dan ook gewoon met inter als hun dat doen, net zo makkelijk
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 2007 is de amerikaanse versie van PES 6
    200 potjes is idd al best veel, zo veel heb ik er nog lang niet. Ik merk daarentegen al wel dat mijn vrije trappen steeds beter gaan. Misschien moet je eens training vrije trappen doen, als je dan een fout maakt kan je het meteen daarna verbeteren, dat werkt beter dan dat je iedere wedstrijd 2 of 3 keer een vrije trap mag nemen.
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets dan hé :cool: Nee maar inderdaad wel veel. Trainen is misschien wel een goede.

    Talent om vrije trappen te nemen bedoel je? Het vervelende is gewoon dat het bij 5 zoveel beter ging.
     
  17. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad! Heel schattig dat die man op de cover staat, maar dat betekent niet dat hij meteen over goddelijke skills mag beschikken. Echt vervelend dat zijn schoten 70% effectiever zijn dan die van welke speler dan ook, wordt ook vervelend genoeg te veel uitgebuit op live. Van die mensen die Brazilië of Inter kiezen en dan met Adriano vanaf 25 meter alles diagonaal het hoekje inschieten. |:-Beetje een Fifa-mentaliteit, geen normale pot voetbal kunnen spelen, maar wel alle sweetspots uit je hoofd kennen...
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet gauw een verplichte update voor komen...
     
  19. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja!!! Een permanent ban voor Adriano ;)
     
  20. rensju

    rensju Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    jha mahn hij scoort egt uit alle hoeken egt nie meer leuk online mahn als jij op doel afkomt is het al bijna skkr een doelpunt:confused::confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina