Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lost Planet kostte in totaal zo'n 40 miljoen euro, 20 aan ontwikkelingskosten en 20 aan marketingkosten. :)

Dus vanaf nu is het lekker verdienen voor Capcom.

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    sorry mijn fout
    ik dacht dat ze nu al 40 miljoen er aan verdiend hadden
    het spel heeft zo veel gekost, niet opgebracht :x

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Fout. Je haalt euro's en dollars door elkaar. In totaal 30 miljoen euro en 40 miljoen dollar. 20 miljoen dollar aan ontwikkelingskosten en 20 miljoen dollar aan marketingskosten. :)

Reken maar na, de koers is nu 1,3020 dollar per euro. Dus in grote lijnen klopt dat (als je netjes afrond).

5. Shizzel

Shizzel Guest

Nog even een vraagje over de graphics:

In de Singeplayer demo, zijn de graphics daar gewoon hetzelfde gebleven, of is dat nog verbeterd? Die SP demo is namelijk nog van de X06, en de game is pas uitgekomen.

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb m zojuist uitgespeeld

Was wel leuk ene keer te spelen maar niet meer dan dat.

Heb m al op eBay staan, veiling loopt morgen al af op ca. 45 euro dus heb ik mooi voor 15 euro de game kunnen spelen:p

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    ;)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    XD aan die ;) hebbe we niet zoveel.

Volgens mij zijn er gewoon kleine details veranderd zie andere mechs etc meerdere levels ook zijn die monsters wat veranderd. Volgens mij is er niet echt veel kwa grapichs veranderd al ziet die game er echt goed uit. (zie explosies)

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    het game is wel goed.Ik ben nog maar aan missie 2.Ik moet ook nog zoveel spelen

10. Shizzel

Shizzel Guest

Nightbringer, bedankt, weet ik dat ook weer.

Peter_Aragorn, gereport. Zeg dan gewoon niks.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ey, en anders probeer je de MP demo even want dat is eigenlijk al de uiteindelijke versie er vergelijkt die maar das ook net weer wat anders dan de SP.

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb alleen de eerste demo gespeeld van Lost planet, de graphics zijn wel wat beter geworden vind ik, ook schiet het machine geweer anders en zijn de animaties van de mechs beter.

Ik vind zowel GoW als Lost Planet grafish zeer indrukwekkend, GoW moet het meer hebben van kleine omgevingen met veel details en vernieuwende gameplay. Lost Planet is wat meer arcade en moet het hebben van dikke explosies met veel mechgeweld, grote vijanden en momenten dat je echt met je mond open naar je monitor staard van "jez*s wat gebeurde daar?".

Beide spellen zijn relatief kort maar wel heel "filmachtig" en zodra je de game uithebt blijf je zitten met een vette kick, beide hebben ze een goede multiplayer mode waar je ook nog wekenlang mee zoet kan zijn.

13. patrickg

patrickg Underground

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die eindbaas van missie 4, die mot toch wel heel irritant. Ga elke keer dood daar :mad:

Ook al gebruik ik die heuvel als beschutting.

14. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn vastlopers bij lost planet een bekend probleem? Ik heb er nu al 2 gehad, en mn spel zit opeens vol met kleine krasjes, toen ik hem kocht was de dvd nog brandschoon. Met andere spellen heb ik dit overigens niet. Iemand een id? Want doorspelen lijkt me ff niet zo handig. :'-(

15. Shizzel

Shizzel Guest

Spam:

Morgenmiddaaaagggg woooehooee.
    Lost Planet.

Mijn folderwijk bewust nog helemaal klaar gelopen, tot half 6 ofzo, omdat ik anders morgenmiddag minder tijd zou hebben.

Nog even iets erg k*t's:

Woensdag ben ik jarig, en guess what: uurtje nablijven op woensdag.
    Had Bio PW verknald 40 van 50 fout, en dus een 1, mocht het overdoen, een 4,3 voor gehaald. FU BIO. Nu moet ik dus een uurtje leren, omdat ik "wellicht niet of verkeerd leer".

16. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn dat je de xbox per ongeluk hebt bewogen? Ik heb ongeveer hetzelfde gehad kleine krasjes bij 1 spel. Ik heb ze toen m.b.v. tandpasta en mijn vinger :9 verwijderd en daarna werkte alles weer perfect :thumbs:

back on-toppic

17. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraagt om iets meer uitleg...

18. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Doodgewone tandpasta kun je als een soort polijstmiddel gebruiken. Kleine/niet te diepe krasjes kun je hiermee "weghalen". Je haalt in feite een stukje van de toplaag (bescherming) weg, daarom werkt deze methode niet bij diepe krassen.

Probeer maar op een oude cd ofzo die ergens blijft hangen of niet meer afspeeld door de krasjes.

Wel voorzichtig doen natuurlijk, ik had op de krasjes een bolletje toothpaste gedaan en met een vochtige vinger rondjes draaien en afspoelen. Op die plek is de kras weg maar zie je hele dunne cirkeltjes als je de cd kantelt in het licht. Ze zijn zo klein dat het geen probleem vormt bij het afspelen.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat die klote worm dood in missie 2 geloof ik.ik schiet op dat rood dan is alles weg en dan komt hij terug boven en kan ik opnieuw knallen pfffffff

20. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Die worm blijft terugkomen als je hem hebt verslagen, maar je hoeft hem maar 1 keer te doen voor de achievement. Als het is gelukt kun je gewoon weglopen en als je het level uitspeelt krijg je de achievement.

Deel Deze Pagina