Forum Naam: Chaizen Games: Gears of War, Kameo Gamertag: Gallardo V10 Provincie: Friesland Woonplaats: Kollumerzwaag Leeftijd: 16 Code: HTML: [b]Forum Naam: [/b]Chaizen [b]Games: [/b] Gears of War, Kameo [b]Gamertag: [url=http://live.xbox.com/member/Gallardo%20V10]Gallardo V10[/url][/b] [b]Provincie: [/b]Friesland [b]Woonplaats: [/b]Kollumerzwaag [b]Leeftijd: [/b]16 [IMG]http://card.mygamercard.net/NL/Gallardo%20V10.jpg[/IMG]
Mijne slaat degelijk op iets, de eerste 3 letters zijn de eerste 3 letters van mijn voornaam, de rest is mijn achternaam, lol
Ja de helpdesk wil mee echt niet helpen, ik heb die vent bijna gesmeekt omdat ik nu dus alles kwijt ben en daar redelijk radeloos van word. Maar het is de policy van MS om daar geen gegevens over te verstrekken. En ik ben er nu wel achter wat m'n email adres is maar ik weet m'n wachtwoord dus echt niet meer.
Ze kunnen toch checken op adres gegevens en je kan ze toch vragen of ze jouw een email willen sturen (naar het adres dat je gebruikt hebt)
Poe ik kom ook weer ff zeuren . Gisteren heb ik de Super Bowl gezien, en nu wilde ik denk ik toch wel een soort football gamertag. Alleen da's zo mogelijk nóg lastiger dan een soort commando iets . Nu is mijn favoriete team de New England Patriots, maar dingen als Patriot(s) enzo zijn al bezet . Iemand hier nog een suggestie over? Ik weet dat ik zeur, maar ja wil wel een toffe gamertag .
Jatriot Ik vind zelf altijd dat je zelf je GT moet verzinnen omdat die anders niet meer van jouw is zeg maar
OMG, Jatriot is opzich nog niet eens zo'n slecht idee . En ik heb ff gekeken, hij is nog beschikbaar ook .
Ik zit egt op de simpelste manieren namen te verzinnen en steeds precies dezelfde ongeveer en je vind ze nog goed ook Wacht tog maar ff op andere reply's
Haha tja ik weet niet Jatriot klinkt gewoon best wel oke . Maar ja ik wacht sowieso nog wel ff, want ik kan pas live nemen als er een kabel getrokken is van de router naar boven, en voor die tijd wil ik me nog niet registreren, want dan ben ik een paar dagen van m'n gratis maand kwijt
Dag Mensen, Vraagje, Ik heb een offline profiel en een xbox live profiel. Nu gebruik ik eigenlijk altijd het offline profiel en daar heb ik dus ook de meeste achievements/gamerscore. Kan ik dat offline profiel nu kopieren over dat andere live profiel? Het live profiel is later aangemaakt omdat ik geen inet had. De naam van mijn offline profiel wilde live niet pakken en maakte die dus een andere aan. iemand suggesties?
Nee wilde ik ook doen, maar dat is niet mogelijk. Je had beter eerst je offline naam kunnen veranderen, en dan opnieuw proberen, dan had 't wel gekund. Helaas is het nu niet meer mogelijk ze samen te voegen...
Hallo, Vanmiddag net mn Xbox360 binnen *) Forum Naam: R-e-n-e Games: Soon Gears of War, Fifa 07 Gamertag: Dutchie GI Provincie: Friesland Woonplaats: Kollum Leeftijd: 28
@ Rene: als je graag met wat meer andere ouwe lullen wilt gamen, ik zit bij een groep gamers 25+, vast ook wel wat voor jou
Ook ff je provincie vermelden. De mijne: Forum Naam: COOKIE X Games: Dead or Alive 4, Gears of War, Halo 2, Crackdown, Viva Pinata, Dead Rising, Saints Row, Dead or Alive Xtreme 2 Gamertag: COOKIE X Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Hoeksche Waard Leeftijd: 18