[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Dat klappen vind ik niet iets aan te merken op de film. Ze klapte juist omdat hij wat heeft gepresteerd met het verbergen van de diamand. Hij heeft het verhaal geleverd, door hem is alles tot stand gekomen als het ware. Het slechte werk van de film vond ik juist de actie. Deze was of te overdreven, of te nep. Overal vliegen kogels in lijken en ruiten, leonardo rent en ontwijkt alle kogels, knalt een heel leger naar de klote....

    Of nog leuker! Soallaman die zn gezin herkent in een vluchtelingskamp waar duizenden negers/negerinnen rondliepen. Realistischer moet het niet worden... En wat ik dus al aangaf, leonardo had teveel een "rambo" rol. Dat paste niet in deze film.

    Gister heb ik "The prestige" gekeken, en deze film klopt van A tot Z. Een film van de bovenste plank waar je voordurend dingen zit af te vragen. Een aanradertje dus.

    Zonet heb k Afblijven gekeken maar hier wil ik geen woorden aan vuil maken,

    Gegroet!_0/
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Terug van Smokin' Aces. Wel aardig, weinig verhaal, wat leuke humor, goeie actie en een aardig einde. Ik zou hem een keer huren.
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Nacho Libre (6,0)
    Matig verhaal met flauwe grappig. Ana de la Reguera maakt 't nog net een voldoende... :)

    Lucky Number Sleven (9,0)
    Op DVD aangeschaft en voor de derde keer gekeken, wat is en blijft het een geniale film met een heerlijke climax. En dat voor een onafhankelijke film...

    Steve-O - Gross Misconduct (6,0)
    "Sicker than Jackass, Wilder than Wildboyz" Geef mij maar toch liever die twee, want dit slaat echt nergens op, hoewel Steve-O een paar dingen toch wel knap kan omdat hij schijnbaar de clownschool heeft afgemaakt. Op het einde is nog een dik halfuur van twee gasten die grappige dingen doen; als security guard op het strand de meest vage regels doordrukken (zoals no holding hands), een meid een date cv geven en vragen of ze met 'm uit wil gaan...
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond Lucky number slevin wel goed, maar vond de climax juist vies voorspelbaar! maar het blijft idd een leuke film, maar geef mij maar dan liever snatch of pulp fiction of zo
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken nu 2 members van het forum die een vriendin overhielden aan die film.
    Bit weird, ain't it?:+
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja behoorlijk... :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zag toen ik naar Blood Diamond ging een reclame van 300. Zag er erg gaaf uit. Spreekt me ook aan, Sparta(nen) en andere volkeren uit die tijd. Wat ik wel jammer vind is dat ik allerlei vervormde mensen en beesten zag. En die kom je in geen enkel verhaal tegen...

    300 Is toch gebasseerd op een boek? Hoe heet dat boek, wil 't wel lezen namelijk.
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Eh... strip van Frank Miller. (Sin City)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat in elk geval over de slag bij Thermopylae van de spartanen.
    Frank Miller heeft er stripboek over gemaakt (heet ook 300) en díe is verfilmd.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Und?

    Ik wil er ook graag heen, alleen hier in Deventer draaien ze hem weer eens niet. :{
     
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Vet dat heb ik moeten leren voor school, de Spartanen tegen de binnenvallende Perzen meen ik, kga de film maar eens onderzoeken.
    Heeft iemand
    -N beetje verliefd al gezien? Kben benieuwd wat mensen van de film vinden, ook al denk ik dat niet veel mensen YesR willen zien, dan toch wel mijn huis
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem een beetje tegenvallen. Wel geinige stukjes en coole actie, maar het verhaal stelde niks voor. Zoals ik eerder al zei, ik zou hem een keer huren.

    300 lijkt me trouwens ook geweldig, ik heb al een paar keer naar de trailer zitten kijken op de site, het lijkt me wel heel tof. Cool gefilmd, gave muziek en kicke special effects :) Dat stukje 'This is madness!' 'This... is SPARTA!' vond ik heel cool, gewoon een goeie sfeer..
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oké! Die kan ik vast wel ergens op internet vinden. :9

    Ja, ik weet waar ie over gaat. ;)
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb de strip in Arnhem zien liggen, wou hem bijna halen maar vond 30 euries net iets teveel, alhoewel het natuurlijk wel erg tof is (kben sowieso een comicliefhebber).

    Net The Prestige gezien, damn! Wat een film, had niet verwacht dat ie zo goed zou zijn, heerlijk om eindelijk te zien dat er wat betere films uitkomen de laatste tijd (deze en Blood diamond). De hele film heeft een verschrikkelijk goede sfeer, en is een groot vraagteken en een rommeltje dat allemaal langzaam word opgeruimd dat tot een geweldig (maar ietwat voorspelbare) einde brengt!
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is 't één stripboek? Ow, dan down ik 'm zeker wel! 8)
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    American Pie: The Naked Mile.

    Verwachte er niet veel van, aangezien deel 4e echt onder de maat was, maar vond hem toch niet echt verkeerd. Verhaallijn niet echt vernieuwend maar toch genoeg om mij geboeid te houden. Toch wel jammer dat het niet over de personen van Deel I & II & III ging, mis echt die sence's van Jim en zijn pa :+.

    Cijfer: 7!
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Pan's Labyrinth, damn wat een film, sjeeezus

    Echt mijn genre van films, en deze film is uniek! Een hele dikke 10 die ik durf te geven
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Er staat voor binnenkort weer een Film-Oympiade op het programma, dus ik heb +/- acht goede huurfilms nodig voor binnenkort (maandje). Nu heb ik de laatste tijd heel weinig gehuurd en het niet echt bijgehouden, zijn er mensen met tips?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    goede/leuke (imo) huurfilms op dit moment:

    Lucky number Slevin
    World Trade Center
    Pirates of the Caribbean 2: Dead Man's Chest
    The Davinci Code
    Mission Impossible 3
    Superman Returns
    16 Blocks
    X-men 3
    Miami Vice
    etc
    videoland.nl

    Voor zover nog niet gezien uiteraard
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat was die slecht! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina