[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm nee natuurlijk niet :9 net act 4 uitgespeeld ;)
     
  2. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, alleen maar rennen. Even volhouden en 't filmpje verschijnt vanzelf. :)
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    RAAM is echt een pussy @ Casual.. ;)
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op Hardcore ook, met Insane ben ik pas bij act 2
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb een vraagje :) : mijn broertje heeft een gamertag aangemaakt een maand geleden en gratis gold is afgelopen nu signt hij dus in als guest en wordt hij madd monkey (1) en hij heeft ook een headset gekocht (in totaal hebben we er dan 2 ) en dan spelen we en kan hij niet praten :confused:maar toen ik host was kon het wel ? misschien toeval of kan het alleen als je host bent.
     
  6. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Das toevallig ik ook! :)
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    ls guest kan je normaal niet praten ;) Met host enzo weet ik niet :)
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik kan ook niet praten.. je ziet wel het praatsymbooltje (luidspreker met geluidsgolfen eruit). Maar er gebeurt verder niks. Ik hoor andere ook niet praten..
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft soms ook te maken emt de server instellingen en je router instellingen en die van de andere spelers in de host. Of het is gewoon een bug8)

    Trouwens eergister de SP afgerond, het laatste stukje van act 4 en act5 coop gedaan, maar dan is het allemaal wel een stuk makkelijker dan in je eentje.. Maar wel een heeeeeeeeeel erg toffe SP!!!!! Maar ik vroeg me af wat vinden/vonden jullie nou de leukste act?? Ik zelf vond act 4 het leukst, spannende stadsgevechten. Act 3 vond ikhet mooist, maar daar vond ik de vijanden niet egt leuk was een beetje ontactisch en act 5 vond ik helemaal vet qua actie maar was wel heel erg kort.

    Benieuwd om te horen wat jullie ervan vonden.
     
  10. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het hele verhaal eigenlijk super, behalve het deel waar het donker is, speel ik nog steeds niet graag :9 In de stad is wel het leukst ja :)
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, ik ook!!! Maar dan kan je wel over de acts apart bekijken welke je het vetste vond en waarom.
     
  12. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel co-oppen maar weet nog niet wanneer ik weer gold heb :+
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Donker -> Act 3: Vond ik de minste van de vijf mede door de Wretches en de Kryll
    Stad -> Act 4 & 5: Leukste van de SP met veel sterke tegenstanders. Wat ik ook leuk vond was dat de tegenstanders hier echt flankten en oprukten naar je positie. Iets wat ik in de andere acts maar minder vond, hier leken ze meer op campers :+
    Gevangenis en rest -> Act 1 & 2: Leuk maar iets te slappe tegenstanders.

    Zo beter? :)
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond act 5 echt wel vet op een trein, ik weet niet maar een missie op een trein vind ik altijd tering vet, ook bij Timesplitters Future perfect was er zo'n trein missie die ik tering vet vond. En de eerste 2 acts vond ik ook wel vet, ik weet niet meer welke act het was maar daar moest je al die seeders weer terug de grond in rammen met de Hammer Of Dawn, dat vond ik cker vet.
     
  15. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Act 2 vind ik persoonlijk 't beste. Meest variatie en de humor... schitterend gewoon.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar, maar die wretches die iedere keer exploderen... vond ik best kut, hij was iig 1 vd moeilijkste.

    Ik vond act 4 het beste, ook genoeg humor aanwezig maar vooral bij het huis da t je moet verdedigen, is ook best vet.
    En dat level waar je moet snipen, weet niet meer welke act, maar dat je met nog meer mannen van jouw clubje die lui aanvalt.
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik zit nu bij dat stukje dat je van bovenop de trein met zown machinegeweer op diepokkebeesten moet schieten, ik kom daar nu ff lekker niet verder... Iemand tips?
    EDIT: Nevermind, toch gelukt
    EDIT2: Tzal wel aan mij liggen maar in mn 1tje krijg ik die RAAM niet down (hardcore), wat ik ook probeer....
    Zou iemand me morgen misschien kunnen helpen? Alvast bedankt...
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    RAAM is niet zo moeilijk gewoon headshots met sniper maken. En Active reloads maken helpt ook wel.
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk al iemand die 1000 gamerscore heeft?

    ik blijf dnek ik hangen op 950 want ik heb pas bijna 2000 kills. schiet nie echt op:mad:
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt mij ook niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina