Onyxia heb ik volgens mij op level 58 voor t eerst gedaan op mijn hunter. Maar tel maar op level 60 hoor, ze nemen je echt niet mee als je geen 60 bent
Hier is mn mage weer, inmiddels lv 59 . Morgen even 60 worden en dan ff wat minder doelgericht levelen en meer relaxen ^^
wooho epic dagger: Gut Ripper Gut Ripper Binds when equipped One-Hand Dagger 42 - 80 Damage Speed 1.80 (33.9 damage per second) Durability 75 / 75 Requires Level 40 Chance on hit: Wounds the target for 95 to 121 damage. Sells for 2 Gold 70 Silver 32 Copper to vendors Item Level 45 Source: Drop anonymous Live (2.0.5)
ook efftjes een update van me priest lvl 18! en een blue ring... ben trouwens ook uiti M&C en zit nu in Desire. moet toch eff showen met me 20 priest
Die staff dropped in ramparts, nooit gehad... maar als je 65 bent kan je die Ring of Blood quest doen en krijg je een betere en met hetzelfde model, dus vandaar.
Post ik hier ook maar even mijn mage. Niets tegen gnomes he Begin lekkere TBC gear te krijgen, al bijna alle 5 mans gezien nu. Nog niet gepvpt op lvl 70 tho.... maar zal vast wel lekker gaan met deep frost build (2/5/54) Nu even doorbijten en 5000g verzamelen voor die kickass mount, nog 3500g te gaan