Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kerel vorige keer deed die het gewoon, zal wel verlopen ofzow. Dus geen onzin. Typ Edition in bij zoeken in deze thread en dan zie je het resultaat wat ik linkte. Dat je het niet kan vinden is onzin \o/:+
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is geen onzin en als je het zo goed weet geef dan het tegendeel of gewoon antwoord als je al weet wat de uitkomst is , doe niet zo focking moeilijk......we zijn niet allemaal van die zoek wonders als jij
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was nog onduidelijk wat betreft die speciale editie en je zei dat je te lui was om de thread door te lezen dus gaf ik de resultaten van het zoeken n.a.v. reacties m.b.t. de speciale editie. Hou trouwens ff op met al die vage reacties "zoekwonders" gaat nergens over. Maar ben knetter moe dus geen zin in een discussie :thumbs:

    Is er trouwens al bekend of hier ook nog speciale content van komt? :) Mirik zegt dat ze komen maar wat houd die content precies in?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    NEE DAT KAN NIET!....oh....

    Na je level 4, kun je doorlevelen, TOT 100 (punten) en dat is het hoogst, dan krijg je die archievement...

    level 4 is het hoogst haalbare
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en je kan niet meer hoger springen ofzo? beetje een teleurstelling dan.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, alleen maar doorverzamelen van punten.
    Teleurstelling? vind gij 30 meter niet hoog genoeg dan? 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wow, wil je dan in 1 x op die agency building kunnen springen ofzow...
    Wees gewoon blij dat je uberhaupt skills kan opbouwen waardoor je hoger kan springen, beter kan rijden, zwaardere dingen kan optillen etc.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ben ook wel blij maar iets hoger mocht nog wel hoor. btw volgens wikpedia kan het wel tot level 5

    Much like other sandbox styled games, you mainly use guns and explosives to fight the opposing forces, as well as a vehicle to get around the city's landscape. Unique to Crackdown is a series of character based skills that can be upgraded to increase specific traits that can be used in combat, driving, or on foot agility. Unlike games like Grand Theft Auto: San Andreas, where increased skill is more realistic, Crackdown's skills are more exaggerated similar to something seen in comics or cartoons. These skills are trained by utilizing them frequently. For example, killing a gang member using a car, gun, explosive or melee skill gains experience orbs, which go towards increasing the skill's level, the highest being level five. Each skill increases said trait or gains a new ability/weapon in that trait.

    en verder in her artikel

    Agility: Of the five skills this is the only one that isn't obtained by killing enemies. It is increased mainly by finding some of the agility orbs placed around the map in the game. This skill is also notable for being one of the few skills to change the character's physical appearance, in this case changing the avatar's facial appearance. Agility also changes the armor coverage of the player's armor. These changes range from hair length and color, to the appearance of tattoos or piercings. Increasing this skill's level greatly increases the running speed and jumping height for the player. The highest running speed is slightly faster than A.I. controlled cars and the maximum jumping height is around 40 feet.

    30 feet was toch het level 4?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    die 30 meter die ik zei, was een overdreven schatting.
    Denk na: ik kan ook een bericht op wikipedia zetten dat mijn oma 3 meter hoog kan springen..
     
  10. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, inderdaad ja, mensen willen het geloof ik graag geloven dat je tot level 5 kan, en wikipedo helpt je daar graag bij. Eigenlijk heb je in de demo alles al kunnen doen, wat ik eigenlijk best jammer vind, mensen verwachten dan nog veeel meer van het hele spel, zal het ook wel zijn, maar vergeleken met de demo zal dat niet zo overtreffend zijn
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee idd. de demo was iets té. Ze hadden beter een limited level 2 kunnen doen, en dan tijdslimiet op 1 uur ofzo.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen 80 achievements. Chill!!!
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    bron?

    Volgens mij komen er maar 43 achievements.
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Maker Crackdown bang voor tegenvallende verkoop
    Nieuws | 6 februari 2007 - David Jones, oprichter van Real Time Worlds en de ontwikkelaar van Crackdown denkt dat het moeilijk gaat worden om zijn aankomende game te verkopen aan het publiek.

    In gesprek met MTV verklaart Jones dat "het spel er niet goed uitziet op screenshots". Volgens hem komt Crackdown pas tot zijn recht, wanneer gamers het spel in actie zien. Dat Crackdown daarom hulp gaat krijgen via een ongebruikelijke marketingtruc (de Halo 3 beta), vindt Jones beslist niet erg:

    "We kind of knew 'Crackdown' would need as much help as it could get to get into players' hands. Like we've always said: It's a game player's game. It's not something that's going to sell in screenshot. So that was good." "We wisten al een beetje dat 'Crackdown' alle hulp zou kunnen gebruiken die het zou krijgen, om het in de handen van spelers te krijgen. Zoals we altijd hebben gezegd: Het is een spel dat spelers gewoon moeten spelen. Het is niet iets dat zichzelf verkoopt door middel van een screenshot. Dus dat (de bijsluiting van Halo 3 beta's, red.) was prima."(Nederlandse vertaling)

    Jones onthulde tevens dat hij en zijn team oorspronkelijk 200 Achievements wilde in Crackdown. Ondanks al zijn inspanningen, kreeg Crackdown uiteindelijk goedkeuring voor 30 extra Achievements; in totaal 80 Achievements dus.

    Geplaatst op dinsdag 6 februari 2007 om 19:53 door Jeffrey van Maurik

    Hier staat er iets van..

    Bron: Insidegamer;)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    de regel is toch maar 50 achievements per spel?
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    De regels zijn nu aangepast, gameontwikkelaars mogen nu achievements tot 1250 punten gaan maken per spel, arcade games iets van 400 punten.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Klopt deels.
    Spel mag maximaal 1000 punten ondersteunen. Echter door extra gratis content mag dit oplopen tot 1250 (250p in content). (LET OP: alleen GRATIS content, daar zal er dan wel meer van komen (crackdown?)
    Arcade bleef 200 punten max. als ik het goed heb verstaan.
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch als nou bijv. crackdown 900 punten heeft, ze er dan met gratis content 100 bij doen en voor die andere 250 geld vragen..?

    Nieuws: Meer dan 1000 gamerpoints per game
    Door Rene Groen op 02-02-2007 om 14:19 Bron: CVG
    Daar waar we een titel vroeger snel weg zouden leggen, daar spelen we deze op de Xbox 360 nog even door om alle achievements te bewaren. De duizend punten die we hier maximaal voor kunnen krijgen lijken in de toekomst uitgebreid te worden.
    Microsoft laat namelijk weten haar regelgeving aan te passen en ontwikkelaars de mogelijkheid te geven meer dan duizend punten per game aan te bieden. Ontwikkelaars mogen in het vervolg 250 punten extra geven, deze punten moeten echter wel via achievements beschikbaar worden gesteld die voort komen uit extra downloadable content. De ontwikkelaar mag zelf bepalen of er voor deze content betaald moet worden, of dat deze gratis beschikbaar zal worden gesteld.

    Ook arcadegames zien een verhoging van het aantal punten, de 200 punten die we tot nu toe kenden zullen verhoogd worden naar 250 punten.

    Nog even voor de zekerheid gekeken:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina