Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Deze truc is onmogelijk, want als er 16 players in je room zitten, kun je dat niet starten als je afwezig bent. Of zie ik het verkeerd?

    Enneuh, ik ga me pc niet 8 uurtjes of meer aanlaten staan om 15 gamerscore. Is teveel, en straks raakt mn 360 overhit. ;)
     
  2. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff over dat maniertje:
    Moet je als je de game start zelf op ready drukken of hoe werkt het?
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Zou niet mogen, en is zeeeer onwaarscheinlijk... maar makkelijker dan dit zijn achievements meestal niet

    nee de mensen in de game moeten allemaal ready zijn

    en daarom :

    ik blijf erbij, het is handiger als je de time between rounds op 45 seconde zet, want ik zweer het 9 van de 10 keer heb je zo'n harry die niet op ready drukt waardoor iedereen moet wachten en er weer mensen weggaan... zelf heb je namelijk niet de mogelijkheid om gewoon te lounche of te booten, ja kan wel maar dan moet je erbij blijven
     
  4. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    komt hij weer aan :emo:

    hehe

    360 overvehit? poehh heb hem vandaag ook al 19 uur aan met boosting etc :emo: ding rake echt niet overvehit. en het lijkt me dat zon technisch apperaat modern. voordat hij te heet word heus wel afslaat:)
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    kep wel gelijk _0/
     
  6. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    al geprobeerd en de achievement?

    en zie de smiley ":emo:" sarcastisch je weet

    'zitte 2 mense in in no time start de game ja daag :) gaan erweer uit omdat het 1vs1 is, hoppa opnieuw 2/3 mense erin binne no time die ene eruit wie aleen is :emo: probeer het eerst als je hem nog niet hebt met je 30/45 sec dan prate we verder.
     
  7. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een timer ingesteld en de achievement gehaald. Ben ervan overtuigd dat dat beter is dan no timer. En mensen gaan er denk ik niet gelijk uit als ze een tegen een spelen, want anders hadden ze waarschijnlijk nooit de server gejoined. Je weet als je met zijn tweeen zit er vanzelf wel mensen bijkomen. De eerste paar mensen in je server krijgen is het lastigste denk ik
     
  8. Breezz

    Breezz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    hulp gevraagd ivm het importeren van je gezicht in RS:LV \o/
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    dit ?

     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  10. Breezz

    Breezz Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar hoe geraak je in die functie ? bij outfitting kan ik het nergens vinden....
     
  11. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerst paar mensen ben ik het met je eens ! als je er 6/8 heb is de server zo vol ! maar blijkt dus dat beide kan iig probeer het beide uit wat het beste lijkt, zolang je maar de achievement krijgt:thumbs:
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    moet je bij service record kijken en dan een nieuw poppetje maken, dan kan je een gezicht kiezen aan het begin of dat je zelf een foto maakt

    niet bij outfitting, je moet dus ff een nieuw poppetje maken, je stats blijven gewoon hetzelfde

    bij service record kan je dan kiezen uit twee dingen
    - modify prefix (letters voor je naam)
    - change appearance <-- die moet je hebben
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  13. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met het volgende stuk:

    Ik kom door een door en dan krijg ik eerst met 3-4 man te maken die aan de overkant van de ruimte uit een ruimte komen(achter een bali). Zodra die dood zijn moet ik een trap op en komen er vijanden van boven met die touwen naar beneden... Daarna moet je de grote dubbele trap op en zie je allemaal trapjes/roltrap steeds een verdieping hoger gaan. Op elke verdieping komen steeds vijanden en hier loop ik de hele tijd vast, ik wordt echt van alle kanten beschoten voordat ik ook maar dekking kan zoeken...:{ . Wat is de beste manier om dit stuk te halen? _O_
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Blijft leuk he dat boosten, heb hem vandaag gelukkig geruild. Veel plezier nog jullie
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry jongens.. maar maak liever ff een apart RBS:V boost thread aan.. en ga niet mensen hier op het idee brengen want er zijn wel mensen die dit spel eerlijk willen spelen.
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ... op het idee brenge? net alsof niemand weet wat het is, en degene die het wille doen, laat ze lekker... en ga me niet vertellen dat jij nog nooit countdown of lvu hebt gedaan, want dan lul je toch

    mense moeten gewoon lekker zelf weten wat ze doen, en aangezien dit het rbsv topic is mogen ze er hier over praten

    het is geen glitchen of cheaten dusja
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je hebt geluk ik dit stuk ken, anders had ik waarschijnlijk niet geweten waar je bent omdat je dat niet vermeld. Ook wel fijn om te weten of je op normal of realistic speelt. (gok normal omdat je anders dit stuk wel kon :p)


    Als je dan die deur voorbij gaat, schietje aan de overkant die 3-4 gasten neer. En als je dan verder loopt komen daar inderdaad van die vijanden naar beneden met die touwen, vermoord deze rustig en zeg tegen je vrienden dat ze naar de dubbele trap in het midden moeten gaan, en zorg wel dat ze op assaultstaan zodat ze zo een paar vijanden kunnen vermoorden. Zorg dat jij ze hier ook mee helpt, door vanaf dekking wat headshots te geven. Als ze hier dood zijn, ga je aan de rechterkant van de dubbele trap omhoog en dan moet je gewoon dekking zoeken achter een pilaar, en dan stuur je je vrienden naar een andere kant zodat ze hier ook hun werk kunnen doen. Jij moet gewoon rustig stap voor stap je vijanden vermoorden door goed op te letten en geen domme dingen uithalen. Stuur je vrienden vaak voorop als je een verdieping hoger gaat, en zorg dat je altijd snel een schuilplek kan vinden, vanwaar je weer rustig je vijanden kan neerleggen. Als je helemaal bovenaan bent, word het spel ergens meteen gesaved.

    Je moet vooral rustig aan spelen en het niet te overhaasten, zodat je rustig je vijanden kan vermoorden en je vrienden kan commanderen.
    Na een paar keer zal het wel lukken, misschien is het gebruik van smoke/frag grenaten wel handig!

    !!!Dit is ook een fijne walkthrough die zeker het kijken waard is!!!:

    http://walkthrough.freeola.com/xbox-360_l/tom-clancys-rainbow-six-vegas_3815.html


    :thumbs:
     
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    @AntraXxX,

    Ik zal het straks even proberen bedankt voor je tips! :b:

    edit: Het is gelijk goed gegaan :)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  19. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bijna First Leuitenant
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Draxxx, haha nice dan! :)

    Ik heb nu TDU gekregen,dus ben daar druk mee bezig. Maar in het weekend ga ik de laatste 2 missies van singleplayer op realistic uitspelen, heb ik dat ook weer gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina