Nou ik heb van de week dus zelf eindelijk de Demo getest. Even mijn mening betreft de Demo en wat ik tot nu toe gezien heb.
12.15: na lang te hebben ge-GoWd bij een vriend liet hij mij even de Demo onder de loep nemen.
Dus ik klik het icoontje aan en al snel begint het leuke scala aan logo's/voorzorgsmaatregelen. Het menu: Gewoon precies hetzelfde. Ach als ze daar nog geen eens de moeite voor nemen! Tot ik dacht maar het is een demo dus alles kan nog. De demo start en ik sta midden in een woestijn. Flashbacks en deja vu's schieten door mijn hoofd en mijn ogen vallen op het vrij standaard plukje gras naast mij. natuurlijk test ik dit plukje uit en ik waggel erdoorheen om te zien of de blaadjes bewegen. Wat denk je. Niet één millimeter. Dus ik draai een rondje en kijk even naar het landschap. mmm tot dusver vrij weinig nieuws. En ik weet wel zeker dat ze de oude textures opnieuw gebruikt hebben. Ik maak een grapje tegen de gozert naast me. En begin mijn tocht door deze Demo. Nou het duurt niet lang voordat de actie begint. de oldskool gevechten van GRAW komen snel terug, maar toch daagt er iets... o'ja het is gewoon f*kking hetzelfde als GRAW. Ik ren als een dier op de vijanden af. O correctie het is gewoon een arcade variant van GRAW, want ik kon mij herinneren dat ik vrij snel de pijp uit kon gaan met ongeveer 3 schoten. Dus zoals ik al zei: schietend baan ik mij een weg naar de positie van de vijand, waar ik gewoon langs zo'n kel loop en staat te kijken waarop deze nu staat te wachten. Dus ik schiet hem van achter door zijn hoofd. Hmm zeer intelligente AI merk ik. Ze reageren niet eens op mij al loop ik langs ze. Nou, ja maakt niet uit ik dus verder lopen waar dat karretje staat te wachten "The Mule" meen ik mij te herinneren. Dus ik pak een wapen eruit. En begin dat apparaat een grondige inspectie te geven. waarbij ik een paar kogels vuur op het arme ding. Tja ik hou nu eenmaal van dingen slopen en ach ja anders staat het daar maar stof te vergaren. Die vriend naast me; PiSang kijkt boeiend mee hoe ik elk vierkanten centimeter afzoek naar vernieuwende of boeiende dingen. na ~15 minuten, nog niets gevonden wat het waard maakt deze game aan te schaffen. Ik kom alleen dingen tegen die rechtstreeks uit GRAW1 gehaald zijn. Nou ik had het wel weer gezien dus hop afsluiten en nooit meer aanraken. Conclusie, zeer teleurgesteld, ik dacht echt dat deze vet zou worden. En ik denk niet dat de volle game veel anders zal zijn dan de Demo.
Laatst bewerkt: 7 feb 2007