Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week alle single player archiefments gehaald \o/ , ben nu pas serieus bezig met de multiplayer.

Als ik deze multiplayer nu vergelijk met CoD 2, dan is deze toch zwaar achteruitgegaan. Bij CoD 2 kwam het nog echt op je schietskills aan, bij CoD 3 is het allemaal veel groter, je bent veel sneller dood enz. Ook hoor je de hele tijd die kreten en geschreeuw van je teamleden als ze doodgaan, zwaar irritant!
    De meeste maps van CoD 3 zijn dan wel weer vet :)

Kortom ben blij dat Infinety Wars het volgende deel gaat maken :thumbs:

2. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens. In het begin was CoD3 multiplayer wel leuk omdat het allemaal veel groter is maar ben toch terug gegaan naar deel 2. Speelt gewoon lekkerder met vrienden omdat je elkaar dan normaal kan verstaan en ook regelmatig tegenkomt. In deel 3 weet ik de helft van de tijd niet op wie ik nou loop te schieten.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt cod 3 toch beter dan cod 2 online .de single player weet ik nie die moet ik nog beginnen

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach meningen verschillen en dat zal altijd zo blijven, call of duty is natuurlijk altijd leuk maar het ene deel is soms eenmaal leuker dan de andere. Van mij mag het back 2 basics gaan en infinity wars gewoon hun ding laten doen.

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Erm... kerel...we hebben het hier over een XBOX versie op een XBOX-FORUM?
    Als je de CoD2 vergelijkt met CoD3, snap je wat ik bedoel. en nee, niet de PC-versie...:+

6. Dioxic

Dioxic Guest

Krijg hem nu opgestuurd, heb er zin in :b:. Spelen jullie vaak samen? Anders spreken we een keer wat af net als ze hier met Vegas doen

7. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met deze game eigelijk co-op of splitscreen online? Of als deze allebei niet kunnen, offline splitscreen met bots? Speel namelijk regelmatig met één maat op de 360, en zit te twijfelen tussen deze en Crackdown (of mischien zelfs een andere game).

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    coöp niet helaas :mad:

Wel splitscreen online (is vet :D) en offline, bots weet ik niet

9. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt! Ga deze toch maar eens kopen dan. :b:

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    no bots!

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand hoe je die 2 geheime archievments haalt.ben nu vooral online bezig dus misschien krijg ik die in de single player

12. Dioxic

Dioxic Guest

http://www.achieve360points.com/game/callofduty3/

Kijk onderin, daar staan de 2 geheime. Moet niet zo moelijk zijn

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt_O_

14. Dioxic

Dioxic Guest

Heb hem binnen. Hij bevalt tot nu toe zeer goed, ik ben nooit zo kritisch en ik vind het vet dat het altijd zo'n slagveld is online. Leuk spel

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Singleplayer is ook erg top. Altijd veel actie in de levels, zodat het lijkt alsof je ook echt in een gigantisch slagveld speelt met veel explosies etc. De missies zijn best wel varieerend en spelen erg fijn weg, met leuke objecten die je in een missie moet doen. Er zijn ook levels waarin je in een tank en jeeps rijd, wat ook erg goed uitgewerkt is. Je speelt hierin ook als amerikaan, brit, pool en canadees wat natuurlijk ook wat leuks toevoegt.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net met CoD3 online begonnen.. maar hoekan je online archievements scoren?

Revive 10 of your teammates in a ranked match without getting a teamkill. (Multiplayer

zoals die, Is dat gewoon 10 teammates reviven in verschillende matches?
    en wat bedoelen ze met without getting a teamkill :confused:???

Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  17. Dioxic

Dioxic Guest

Ze mogen jou niet kapotknallen nadat ze je overeind hebt geholpen, lol. Zou het echt niet weten, ik ben ook pas begonnen. Kreeg hem vanmiddag

18. JeePee

JeePee Guest

10 revives maken zonder je teammaten te doden in een Ranked Match. Easehhh!

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dit is echt een van de makkelijkste archievements.
    gewoon potje Ranked War starten, medic kiezen, en 10 teammates healen in 1 potje, zonder een teamkill te krijgen. MAKKELIJK! 8)

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dus je moet 10 vrienden healen zonder zelf dood te gaan in een ranked match?

dus stel je healed er 8 en gaat dan dood, dan begin je weer helemaal bij 0 te tellen?

Receive 200 total points in ranked matches. (Multiplayer) - en die das gewoon 200 punten totaal (dus stel ik haal deze week 100 punten, en volgende week weer 100 punten) score toch?

** kan iemand mij ook vertellen waar ik mijn totaal stats van ranked matches kan vinden in cod3??

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina