Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Weetje wanneer ik je een die-hard gamer vind.
    Als je alle achievements bij SmashTV hebt gehaald, das echt onmogelijk!
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net een kwartiertje de trial gedaan, maar vond het echt niks. Vast leuk in 1983, maar dat is voor mijn tijd. Werd pas een jaar later geboren ;)
     
  3. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste achievement is geglitched. Dus zelfs al zou je zo stoer zijn dat je het haalt, dan krijg je nog de achievement niet.
    De makers zijn wel bezig met een update voor deze glitch.

    Dan heb je het nog lang uitgehouden als je het niets vond }:].

    Maar toch is het een enorm verslavend spelletje als je het even de kans gunt.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wie weet, maar de trial heeft maar 2 velden. De eerste is belachelijk makkelijk, de tweede eigenlijk ook maar daar was ik wel een paar minuten mee bezig. Toen was de trial al voorbij. Met de Heavy Weapon trial was ik een half uur bezig, zo zouden alle trials moeten zijn ;) Root Beer Tapper is denk ook gemaakt voor mensen die er jeugdherinneringen van krijgen ofzow, nieuwkomers vinden het denk snel kapot saai. Misschien dat de online gameplay wel verslavend is, maar die kan ik natuurlijk niet testen in een trial ;)
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand of je met de co-op van Root Beer Tapper ook de achievements kan halen die eigenlijk voor de singleplayer zijn bedoeld? Zoals Saloon Server en Carefull.
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    is er voor live arcade eik een soort bomberman spelletje ?? of komt die misschien nog ??*)
     
  7. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mogelijk, ik heb in de co-op mode ook een stel van die 'single player' achievements gehaald.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier een hele tijd trug wel eens wat over gelezen in een artikel over bomberman act zero.... maar sindsdien niks meer over gezien/ gehoord:mad:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het nog niemand gelukt op de wereld.
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat 1 achievement glitched is. Welke game zal er woensdag op het programma staan?
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze maken wel een hele lijst bekend, maar ik ben juist benieuwd naar de data. Altijd maar tot dinsdag of woensdag wachten tot het bekend is. Ben ondertussen wel eens toe aan goeie arcade titel. Ik hoop iig op een 800 punten spel, want die 400 punten spellen zuigen
     
  12. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een naaistreek! Symphony of the Night get! Schrale donders dat ze daar zijn.

    Ik had wel verwacht dat ze het netjes zouden afwisselen. (oude game, nieuwe game, oude game enz)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha Paperboy.......het wordt steeds gekker, die game was vroeger al ruk en zal er niet echt op vooruit gegaan zijn.

    Wordt een beetje een afgang dat XBLA....
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Yay, weer een kut spel..
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, een verassing is het natuurlijk niet dat ze eerst met die rommel komen.
     
  17. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou eens nieuwe en leuke arcade games gingen maken.. Damn, er is een verschil tussen arcade games en gewoon alle meuk uit de jaren 80 uitbrengen.

    Wie speelt dit in hemelsnaam?
     
  18. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn er kennelijk mensen die hier voor betalen. Tja, zolang mensen het kopen blijven ze dit soort shit op XBLA plaatsen. En wij maar wachten op de goede games...
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Paperboy altijd geweldig op de SEGA zal nu ook wel het geval zijn omdat er een multiplayer mode in zit*)
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ach het is niet dat paperboy slecht is, het is gewoon duur voor 1 spel. Je kunt beter een collectie kopen op 1 dvd'tje, bijv midway arcade treasures of sega classics collection, dan heb je veel meer retro games voor je geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina