IGN review gelezen zeker? :b: Want ik ergerde me daar dus niet aan. Jep, heb er zin in! Naast het verhaal zijn er ook 36 Challenges (12 per voertuig). En volgens mij kan je het verhaal ook Co-Op doen. Lijkt me ook logisch, want ff je troepen verdelen en je kan Co-Op spelen dus ja!
Ook dat, maar ik heb de game al gezien op de PC (http://www.battlestationsmidwaydemo.com/). Het switchen tussen de verschillende schepen/vliegtuigen had veel beter gekund. Een mooi dropdownmenu'tje of iets. Kan ook zijn dat de d-pad van mijn controller bagger is, maar dat selecteren ging niet echt handig tot op heden. Het bezwaar dat tutorials saai zijn boeit mij niet, ik vind die dingen altijd saai .
Inderdaad ja. Maar het schijnt dus dat de tutorials gewoon filmpjes zijn ofzo. Dat je dan alleen maar kijkt enzo. Dus ja... da's wel gaaaap. Maar misschien heb ik 't verkeerd begrepen dat de tutorials filmpjes zijn... want niemand kan zo iets saais bedenken lijkt mij. En bij mij gaat wisselen tussen troepen toch best lekker eigenlijk.
zo, ik heb wel eens bij hosts, dat ik gewoon mijn schepen/vliegtuigen niet meer kan bewegen of gewoonweg ontploffen. Lag denk ikzelf
Lekkere game, vind vooral de lucht erg realistisch. Gameplay is ok alleen erg uitgebreid en duurt dus ff om aan te wennen. Net de hele naval academy doorlopen en ga nu maar is aan campaigns beginnen. Zeker een aanrader wat mij betreft.
Misschien heeft ie 'm ergens besteld, of heeft hij de NTSC versie en een NTSC Xbox360. Kán, maar denk 't niet.
ik vindt het wel een minpunt dat je boot niet echt zichtbaar schade oploopt zoals bom inslagen kogelgaten enz. Dat zou het geheel net iets realistischer maken. En wat ik helemaal ergelijk vindt is de vliegtuigen die door je boot heen vliegen en gewoonweg verdwijnen inplaats van in te slaan op je boot. En al gebeurt dat dan doet dat geen schade. Maar ja ik weet dat het mierenneuken is maar het was toch kwalitatief beter geweest en al helemaal geen moeite. hierdoor krijg ik een beetje een EA gevoel. te snel afgeraffeld iets wat al veel te vaak voorkomt.
Ja, er zitten wel wat dingen in die tegenvallen. Kamikaze heeft inderdaad geen effect. Maar ja, is opzich wel een slimme keuze van de makers. Want land één vliegtuig op een schip en je hebt 'm neer. En dat kost jou zo goed als niks. Schepen lopen wel degelijk schade op, maar dat is een algemeen schademodel. Je ziet inderdaad niet op de plaats waar je schiet schade ontstaan.
Volgens mij heeft kamikaze wel degelijk effect. Pas nog een schip de laatste druppel mee gegeven en ook in het puntenoverzicht stond de kamikaze actie gemeld. Het is ook een stuk minder schade dan een bom of torpedo aanricht, maar dat is wel logisch. Door het schip heenvliegen heb ik sowieso nog niet meegemaakt. Morgen maar eens gaan kijken of 'ie al ergens ligt. Vaak liggen de games op de woensdag voor de officiele datum al te koop. Zal wel niet zo'n embargo op liggen als bij GOW neem ik aan (al gaven genoeg winkels die ook al op de woensdag mee).
Laat ff weten als je 'm gespot hebt. Ik ga 'm zeker halen. Check in de namiddag idd geval de dixons & free record shop hier in de buurt.
Bij dvdcrave staat dat ie regiovrij is. Mocht play-asia dat ook vinden, kan je de game daar kopen voor € 35,- of iets. http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=33311
Volgens dimplus.nl op de 23e, en die zijn vaak toch degenen die games als eerste in huis hebben. Kan me ook een persbericht herinneren dat ie naar de 23e gegaan is maar die kan ik nu even niet vinden.
Intertoys utrecht: 9 feb net als de MM En check de datum op XBW er was idd een bericht hier op deze site in deze thread, maar dat was een vergissing.