Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Sparco NL

Sparco NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn messenger werkt ook niet zelfde probleem als X-Junk.

Dit heb ik geprobeerd maar ik kan MSN niet toevoegen alleen openen.
    Als ik msn open dan kan ik de volgende wel toevoegen maar messenger werkt dan nog niet

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Juist een vreemd probleem gehad. Mijn fysiek geheugen gebruik was ineens op 99%, maar bij de processen was er niets dat uizonderlijk veel geheugen gebruikte. Nadien zakte het ff terug naar 20% ofzo, maar dan nog ging het allemaal vooruit als een manke slak.

Ook zegt hij dat mijn CPU gebruikt bv. 60% is 'zoals ie nu al een paar minuten ligt aan te geven), maar in taakbeheer is er dus geen enkel proces dat de CPU echt ligt te belasten :confused:.

Nu ik een tijdje heb gewerkt ben ik toch de vaststelling gekomen dat 2GB geheugen eigenlijk wel echt een must is om in Vista vlot te werken. Alhoewel 2GB precies toch al een beetje aan de nipte kant lijkt ><.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Dat probleem heb ik dus ook , weet iemand hier een oplossing voor :confused:

4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Vista ultimate geinstalleerd.

Zie dat mn oude bestanden enzo in windows.old staan. Kan ik deze ook in mijn start balk krijgen en mijn docu in mijn nieuwe mijn documenten of moet alles weer opnieuw? Firefox is ook niet echt toegankelijk meer en ben alle bladwijzers kwijt enzo?

Help mij plz om het weer goed te krijgen, want op deze manier vind ik het maar sucken. Ik zie namelijk wel dat alles nog op mn pc staat...

(BTW wat zijn de pictogrammen lomp groot, zijn deze ook niet kleiner te maken?:eek:)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ctrl+scrollen = pictogramma groter/kleiner maken

Van firefox enzo moet er ergens een optie "instellingen importeren" staan als het goed is.

Documenten gewoon naar de nieuwe map kopiƫren?
    C:\Users\N.Aam\Documents\

Wat bedoel je met oude bestanden in startbalk krijgen? Als je gewoon naar vista geupdate hebt zouden alle programma's er nog gewoon moeten staan..

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Keek zojuist even op MSDNAA en Windows Vista staat er nu ook tussen! :)

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het geheugen gebruikt lijkt me wel onstabiel... . De ene keer verbruikt 1GB ik en de andere keer verbruikt ik maar 400MB terwijl alles hetzelfde is en elk programma en service doet "juist" hetzelfde.

Moest het elke kaar maar een paar MB zijn zou het met niet interesseren, maar dit gaat dus echt over een paar 100 MB :confused:.

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    mijne gebruikt 600mb meestal, bij normaal gebruik (surfen/msn etc)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij meestal rond de 700MB, maar soms ook 1GB of soms ook maar 400MB ofzo :confused:.

Dit is wel cool, ik weet niet of jullie dit al wisten maar ik nog niet:
    Natuurlijk wel spijtig dat je dit pas kan zien na het installeren van de game. Hoe accuraat dit is moet ik ook nog testen aangezien de game hier niet wil opstarten (morgen in XP doen).

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op GameSpot staat een handig artikel met wat leesvoer over Windows Vista, de verschillende versies, de nieuwe dingen, performance etc. Ben zelf ook een behoorlijk stuk wijzer geworden moet ik zeggen :eek:

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal gebruikte werkgeheugen is afhankelijk van de hoeveelheid die je hebt... Ik zelf heb bijvoorbeeld 4 GB in me systeem zitten waardoor Vista standaard al 800 MB verbruikt zonder ook maar een extra programma aan te hebben.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Wow, dat is echt ziekveel. Ik heb een MacBook met 2GB RAM en Mac OS X verbruikt met 6 programma's aan (Dashboard, Safari, iChat, iTunes, Mail en Adium.) maar 400 mb RAM terwijl dit OS al dezelfde features heeft als Vista.

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteravond Vista geinstalleerd...en zojuist weer verwijderd en back to XP.
    Wat een rommel!

Wacht op de update van de iMac en dan meteen bestellen :). Zin in Mac OS X!!!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom vond je het een rommel?

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jemig, in 1dag kan je nog niet eens de tijd hebben gehad om het os te optimaliseren/ aan te passen aan je eigen wensen.

onkundigheid|:-

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Als het dan al verschillende malen vastloopt + je krijgt vanalles niet meer aan de praat...ligt het echt niet aan mij hoor. Grote prestatie!

Heb op internet al genoeg klachten over Vista gelezen. Ik blijf dus bij XP totdat ik de Mac heb.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Weet ik ook wel en het gaat mij niet echt om de hoeveelheid, maar om hoeveel dat gebruik telkens verschilt.

19. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nee dat heet onkundigheid

20. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet geheel waar LangeJan:

http://tweakers.net/nieuws/46181/

Een stukje tekst uit bovenstaande bron: