Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    het moet niet gekker worden! :eek:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad...

Hee poppie, dit is een game waarin zowel jij als de vijand mag flanken en daar vol op gebruik van zal maken. ;)

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel een vette game. Ga hem wel halen. Ik vond graw 1 ook al goed.

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De demo is wel leuk om te spelen, maar de demo van 1 vond ik toch iets beter. Die had veel meer sfeer naar mn gevoel. Maargoed, ik heb deel 1 aan mij voorbij laten gaan, maar mischien dat als Graw 2 straks in de winkel ligt, dat ik Graw mischien ergens voor een paar 10tjes kan kopen, en als ik daarmee klaar ben gewoon deel 2 haal :)

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders eens op de Xbazaar , de meeste mensen verkopen hem voor rond de 25 euro.....geloof mij het is het geld waard....

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Nou ik heb van de week dus zelf eindelijk de Demo getest. Even mijn mening betreft de Demo en wat ik tot nu toe gezien heb.

12.15: na lang te hebben ge-GoWd bij een vriend liet hij mij even de Demo onder de loep nemen.

Dus ik klik het icoontje aan en al snel begint het leuke scala aan logo's/voorzorgsmaatregelen. Het menu: Gewoon precies hetzelfde. Ach als ze daar nog geen eens de moeite voor nemen! Tot ik dacht maar het is een demo dus alles kan nog. De demo start en ik sta midden in een woestijn. Flashbacks en deja vu's schieten door mijn hoofd en mijn ogen vallen op het vrij standaard plukje gras naast mij. natuurlijk test ik dit plukje uit en ik waggel erdoorheen om te zien of de blaadjes bewegen. Wat denk je. Niet één millimeter. Dus ik draai een rondje en kijk even naar het landschap. mmm tot dusver vrij weinig nieuws. En ik weet wel zeker dat ze de oude textures opnieuw gebruikt hebben. Ik maak een grapje tegen de gozert naast me. En begin mijn tocht door deze Demo. Nou het duurt niet lang voordat de actie begint. de oldskool gevechten van GRAW komen snel terug, maar toch daagt er iets... o'ja het is gewoon f*kking hetzelfde als GRAW. Ik ren als een dier op de vijanden af. O correctie het is gewoon een arcade variant van GRAW, want ik kon mij herinneren dat ik vrij snel de pijp uit kon gaan met ongeveer 3 schoten. Dus zoals ik al zei: schietend baan ik mij een weg naar de positie van de vijand, waar ik gewoon langs zo'n kel loop en staat te kijken waarop deze nu staat te wachten. Dus ik schiet hem van achter door zijn hoofd. Hmm zeer intelligente AI merk ik. Ze reageren niet eens op mij al loop ik langs ze. Nou, ja maakt niet uit ik dus verder lopen waar dat karretje staat te wachten "The Mule" meen ik mij te herinneren. Dus ik pak een wapen eruit. En begin dat apparaat een grondige inspectie te geven. waarbij ik een paar kogels vuur op het arme ding. Tja ik hou nu eenmaal van dingen slopen en ach ja anders staat het daar maar stof te vergaren. Die vriend naast me; PiSang kijkt boeiend mee hoe ik elk vierkanten centimeter afzoek naar vernieuwende of boeiende dingen. na ~15 minuten, nog niets gevonden wat het waard maakt deze game aan te schaffen. Ik kom alleen dingen tegen die rechtstreeks uit GRAW1 gehaald zijn. Nou ik had het wel weer gezien dus hop afsluiten en nooit meer aanraken. Conclusie, zeer teleurgesteld, ik dacht echt dat deze vet zou worden. En ik denk niet dat de volle game veel anders zal zijn dan de Demo.

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  7. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    de demo geeft een verkeerd beeld van de werkelijke game , dit is inmiddels op meerdere site's te lezen zoals op IGN........

als er iemand is in je omgeving die hem wel gaat aanschaffen dan is het zeker aan te raden om de game een keer te lenen , het zou wel eens kunnen zijn dat je mening door de final game nog veranderd

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    De Demo wijkt nog steeds niet veel af van het eindresultaat, ze zullen niet in die korte tijd nog even heel de game aangaan passen. De demo laat in grote lijnen zien hoe het spel eruit komt te zien, dat hier nog een paar aanpassingen bij komen (zoals het beginmenu) snap ik. Maar grafisch zal er weinig anders zijn. Het moet wel een HEEl sterk verhaal in komen om dit te negeren. Geen feit, maar een vermoeden uitgaand op eerdere demo's...

9. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch vind ik het een behoorlijk verschil met Graw 1......

10. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook het lijkt wel of het allemaal nog wat gedetailleerder is vooral de licht effecten en de Explosies zien er beter uit, terwijl die in GRAW1 ook al fantastisch waren naar mijn mening..

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    nou :{ 2 pixels meer vergeleken met de vorige, zelfs de bullitholes zijn exact hetzelfde, heck alles is hetzelfde 8)
    als ik nieuwe levels wil hebben dan download ik die wel voor 800 MP.

12. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    met alle respect maar dan ben je of blind of je tv is kapot .........

maar ja ieder zijn smaak........ik heb hem in ieder geval wel op de release date...

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    het is ook een mening van mij ik vertel geen feiten hier.
    Maargoed met een neutrale blik zonder gehype zie je ook dat er vrij weinig veranderd is en dat vindt ik zeer jammer. en neen mijn tv is niet kapot en ik speel gewoon HD, Wat mijn ogen betreft heb ik geen idee, maar meerdere zien wat ik zie dus ik denk niet dat daar wat mis mee is. ;)

14. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik deel 1 goed vind, wordt deel 2 ook weer aan mijn collectie toegevoegd.
    Ik ben meer een gamer van de SP-missies, dus daar ben ik benieud naar.
    Als ze bij elke release ook een Content Download dan ben ik zeer tevreden.

15. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou moet wel eerlijk zeggen dat ik het een klein beetje met ShortBull eens ben! Grafisch hed het wel iets beter gekund! maar vin het er iig beter uitzien dan GRAW.
    Maar ik bedoel met op hetgene wat ShortBull bedoelde me dat gras ect.

Maar eerlijk het gaat mij meer om de actie! ik heb de demo met veel plezier gespeeld en er zullen den ik wel meerdere keren volgen! Maar toe ik m aan het spelen was lette ik niet zo zeer op dat gras enzo.

deze game zal cker in maart aan men collectie worden toegevoegd, ondanks ik GRAW 1 nog niet helemaal heb uitgespeeld

16. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het in grote lijnen met Shortbull eens. Deze demo vond ik totaal niks, maar dat was ook met de demo van Lost Plane. En de final game van Lost Planed was toch echt 10 keer beter. Ik hoop dat deze demo achteraf als slecht betitelt kan worden, zodat ik fijn GRAW2 kan spelen. Is de final game niet veel beter dan de demo, tja, dan laat ik 'm liggen.

17. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    de tijd zal het leren.....

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    idd. misschien wordt het gewoon weer een topper net als zijn voorganger. we kunnen nu slechts speculeren met materiaal uit de demo.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De discusie van de vorige pagina, ik zie wel degenlijk grafisch verschil tussen Graw 1 en 2. Het menu is alleen grafisch onveranderd gebleven, dat is toch best jammer.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    was wel zeer te spreken over de demo...
    als ik ten tijd van uitkomen weer wat geld te besteden heb gaat deze zeker in de collectie komen:thumbs::)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina