Test Drive Unlimited [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je moet die challenge doen een auto die makkelijk 350 haalt zoals maxed tuned enzo ofzo .. En als je politie hebt laat je gewoon arresteren.. Die 20.000 Dollar ofzo moet je tegen plassen
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    ai, Das jammer. Ik weet niet hoeveel punten je hebt maar probeer anders zo snel mogelijk die 450 punten te krijgen waardoor je champion wordt. Kleding van een bepaald merk evert ook punten op. Auto zou ik trouwens sowieso tunen voordat je met een race begint. Probeer het anders eens met een motor, daarmee moet het helemaal wel lukken. :)

    Ik weet het niet precies, ik heb een thread gevolgd op tweakers.net en daar verschilde men toch wel van mening. Op zelfde systemen wilde het spel toch heel anders reageren. Misschien ook wel omdat het een beta was.
    Ik zou zelf als je het echt vloeiend wilt spelen denken aan een 4000+ processor, minimaal 1gb geheugen en een zware videokaart. Voor mij was het in ieder geval goedkoper om een xbox + lcd scherm te kopen :eek: Ook omdat ik nog even wil wachten op de direct x 10 technieken.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk. Over een paar dagen heb ik Live, dan ben ik van de partij met mijn Alfa GT.:b: Dan zeg ik mijn gamertag ook wel, elkaar toevoegen enzo. We kunnen ook met iedereen die op deze thread actief is een club maken. De XBW Club ofzo.:cool: Ik zag een hele mooie club in het midden-oosten van het eiland. Iemand anders zin om te gaan cruisen?:)

    P.S.: Heb echt zo'n zin in de Downloadable content! Ik zag in de Car List op Gamefaqs wat er allemaal downloadbaar is. Heb het meest zin in de RUF's, maar ook de Audi RS4, de Lexus IS350, de Ferrari Scaglietti en de Alfa Brera lijken mij enorm gaaf! Vraag: Rijden die auto's goed?*)
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  4. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    S1nn3rz heeft ook al een club opgericht, Fearless. Ik ben daar ook lid van geworden.. ik weet niet of er nu al meer leden zijn.. maar misschien kan jij daar dan ook lid van worden??

    Groeten,
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel graag. Martijnn en Demon en de rest, jullie ook?:)
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mijn gamernaam op Xboxlive is: flugelisoke
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Gozer wat rij jij trouwens goed met die Enzo. Ook op dat circuit kon ik je gewoon soms echt niet bijhouden. Moet echt meer oefenen heb ik wel in de gaten.

    Mocht iemand nog een andere clubnaam oid willen geef het maar aan, dan veranderen we het. :)
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is Porsche4Life, maar ik heb nog geen Live en ik weet niet of die naam al bezet is. Dus het kan best wel eens veranderen.:9
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In wat voor auto's rijden jullie meestal? Ik ben fan van de midclass, rijd vaak in de audi RS4.
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Rijdt die goed? Ik rij het meest in mijn Alfa GT, maar als het wat sneller moet gebruik ik het meest mijn Ascari KZ1 (beide ongetuned). Zou het overigens wel laf vinden als we allemaal gaan racen met dezelfde auto, en een is er getuned en hij zegt dat niet...=(

    @ AntraxXx: Heb je hem al?:b:
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De Audi RS4 heeft een uitstekende wegligging, bochten bieden geen partij aan hem. Accelereert lekker door en zit rond een top van 250, vol getuned op 275. Wat is jullie rijstijl dan btw? Ik rijd meestal rustig, en haal voorzichtig in. Ik ga eigenlijk nooit flat-out.
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Heeft ie ook een mooi geluid?

    Ik heb ongeveer dezelfde rijstijl als jou, maar af en toe vloer ik het gaspedaal en trap ik hem effe op zijn staart. Meestal rijd ik ook heel netjes, stoppen voor rode verkeerslichten, aan de maximumsnelheid houden, mensen van rechts voorrang geven enz. Niet in races natuurlijk!;)
     
  13. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man!.. ik heb er ook niet voor niks al bijna 1500km op staan:p..
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Reed heel veel in de Enzo, nu meestal de Koenigsegg. Hogere topsnelheid, en trekt ook nog een klein beetje sneller op.
     
  15. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    S1nn3rz,
    Ga je vanavond nog TDU spelen of niet?? kunnen we misschien weer een paar rondjes om het circuit gaan ofzo..

    Groeten,
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op, dat het meest linkse cijfer op de kilometerstand een hectometerteller is. Dus het kan, dat je pas 150 hebt...:b:
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Joa, ff lekker knallen. Ga zo eerst nog ff eten. ben daarna nog wel ffkes online. \o/
     
  18. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    oh yeah island tour uitgereden in 44 minuten 34 seconden\o/
    met een enzo.
     
  19. vandalo

    vandalo Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat nu 15412.. dus dan heb ik toch 1541km gereden?:p
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep... Dat is een behoorlijke stand voor een Enzo.:thumbs: Mijn Alfa GT heeft nu 1187,6 KM op de klok, maar ik ga morgen of overmorgen een héél lange rit met de Alfa GT maken:emo:. Afscheidsrit? Nee, maar ik heb wel super veel zin in de Audi RS4. Dat zou, na een heel hoge kilometerstand, misschien wel de vervanger voor de Alfa GT kunnen zijn.:confused:

    /edit: Ik bedoelde in mijn vorige reactie het meest rechtse cijfer...|:-
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina