[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb hem nu uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet en ga vanavond ff testen of hij het doet (hij maakt in elk geval geen veer geluid meer). Maar nu heb ik nog een klein probleempje:

Wtf. waarom kan ik nou geen plaatje zien??? dit heb ik tussen staan:

http://img145.imageshack.us/my.php?image=dsc002661at.jpg

Anders moet je ff op de link drukken maar je kan zien dat hij bij LB niet goed zit kan dit door het schroefje komen of is het wat anders??

Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zit er gewoon wat tussen aan de binnenkant of iets net niet goed dicht. Dat moet je gewoon goed en voorzichtig checken als je hem dichtdoet. Of het je het schroefje dolgedraaid? Ik hoop het niet voor je :x

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jo dat is het, hij was doorgedraaid en me vader had nog ff verder geboort enz. Kan ik daar wat aan doen?? En trouwens de Rechter trigger doet het!! Ik heb hem ff losgehaald en weer in elkaar gezet en die doet het:D

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit die controller bij jullie ook niet helemaal goed?? Op de plek helemaal links onderin en rechts onderin waar alles op elkaar aansluit??\

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    In de alleronderste hoekjes is het gewoon een kwestie van even doordrukken. Ik had daar ook in het begin even last van, maar op een gegeven moment klikte ie dicht. Als dit niet lukt dat zit er gewoon wat tussen, check dat echt gewon zo goed voordat je hem dichtdoet en tijdens het dichtdoen, dat is gewoon het punt waar de meeste mensen de mist mee ingaan, geduld hebben bij het dichtdoen. Druk ook voordat (en tijdens) het dichtschroeven de behuizing dicht, om het doordraaien van je schroefjes te voorkomen.

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dichtdoen gaat vrij kut. Zo ziet het er bij mij uit:
    http://img259.imageshack.us/my.php?image=dsc00272tv4.jpg

Ik weet niet hoe ik het plaatje hier op het forum kan laten zien maarja.
    Ga hem dan binnenkort maar weeres uit elkaar halen:+

7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij sluit er een ook niet helemaal maar die moet toch weer open :)

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoekje, dat was bij mij een kwesite van ff keihard dichtknijpen. In dat hoekje zitten toch geen draadjes (behalve de rumble moter) en aan de zijkant ziet hij er wel goed dicht uit. Het lijkt idd alsof hij daar gewoon niet goed dicht kan, maar ik kon hem toch nog dichtdrukken. Probeer het eerst is zonder schroefje erin. En anders...tsja...zo erg is het ook weer niet toch :9

9. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ de 2 mensen met kapotte controllers. Jullie zijn beide niet emer online 1tje zou bellen heb je dat inmiddels al gedaan? Anders stuur ik me eigen pakktje wel op want dit schiet niet op zo :confused:

10. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff doe maar apart want die nemen niet op heb al 2keer gebeld ma 2keer antwordapparaat ik ga het mijne ook gewoon opsturen

11. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten het inderdaad ff snel regelen, als je het naar mij stuurt dan stuur ik het wel door naar Divineo. Ik stuur je wel ff een pm met mn gegevens. Als die andere gast ook ff reageert dan komt het wel goed.

Groeten Frank

12. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
  13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen andere gast meer :)
    Die jongen had een verkeerde kleurencombinatie gekregen, maar heeft het nu al een soort van geaccepteerd.
    It is just the two of you :D Zenden die shit.

14. Red Dagger

Red Dagger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde 2005simoens ;) die had namelijk ook iets verkeerds ontvangen. Helden daar bij Divineo _O_

15. 2005simoens

Leuk Bevonden:
    0
    zegt dat wel :d

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, sorry...

Ik vind het wel een beetje jammer. In het begin leek alles zoo vlekkeloos te lopen, de correspondentie, en de verzending. Tjsa, als ze die kleine winstmarge die ze hadden, nu ook nog verliezen eigen door stomme fouten, dan wordt je niet blij...

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb een probleem,

Ik ben nu bezig met die smd ledjes er op en die zitten erop, de linker ledjes doen het niet maar de rechter wel, Rechts bedoel ik A B Y X en links bedoel ik de back knop en de LT of RB weet ik het. Iemand enig idee?

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, lees je zin (of zinnen?) is na :9 Snap er weer niet zo veel van...

Ik weet dat je de SMD's van de Ring of Light op je controller hebt (geprobeerd te) vervangen. Maar heb je het nu opeens over de SMD's op de LED-Kit van de zwarte controller? Dat die het niet doen? Als je back knop lichtje het niet goed doet, dan is het waarschijnlijk gewoon het extra draadje dat je moest solderen (voor de originele guide button mod) die niet goed zit.

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat me zinnen slecht zijn:9 Ik moest ff snel typen want ik zat bij me oom:+
    Dat extra draadje heb ik opnieuw vervangen maar doet het nog steeds niet. Maar als je er nou maar 2 smd leds op hebt, en die andere twee er helemaal niet op hebt, kan dat kwaad?

20. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal is dat geen probleem dacht ik :)

Deel Deze Pagina