zomer van 07 pas ! WTFOK! ik wil die game NU! =P Tering zooi zomer 07, dat duurt me veel te lang, ik koop wel weer ff een nieuwe videokaart, ga ik hem nog maar eens uitspelen op de pc.
2007?? Episode 2 komt binnenkort uit op de pc en halfe-life 2 moet nog op de xbox360 komen Damn ik wou die game graag!
de gehele package: HL2 + Epi. 1 + Epi. 2 + Portal + TF2 is uitgesteld van zomer naar winter 2007 de zomer datum was ook al een uitstel VALVe kan m'n ballen likken en door de stront zakken
ze staan nu voor Herfst later dit jaar het pakket voor de 360 gaat 'Orange' heten het pakket bestaat uit de normale Half-Life 2, de expansions Episode 1 en 2 (er komt later nog een deel 3 ), de nieuwe game Portal, en het het multiplayer spel Team Fortress 2 (ooit als mod begonnen op PC en heeft super succes) Portal is een puzzel game, met nieuwe gameplay trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=11882&type=wmv&pl=game Team Fortress 2 trailer: http://www.gametrailers.com/player.php?id=12826&type=wmv&pl=game
Ik vind het maar een vage puzzelgame, wat heeft dit nu precies met Half Life te maken en wat voegt het toe? Ik dacht dat er echt een nieuw deel zou komen, krijg je zo'n vaag puzzelgeval
Hehehehe ... er komt een "echt" nieuw deel, namelijk Episode 2. Maar de versie voor de 360/ps3/orange pack pc bestaat dus uit: Half-Life 2 Half-Life 2: Episode 1 Half-Life 2: Episode 2 (nieuwe episode) Portals (nieuwe puzzelgame die zich afspeelt in het HL universum) Team Fortress 2 (nieuwe multiplayer game/mod)
ben echt benieuwd hoe deze titel op de 360 word op de pc was ie wel heel goed maar heb hem bijna niet gespeeld... dus denk dat ik deze wel ga halen
voor wie alvast een soort van Portal wil spelen, moet even Narbacular Drop op google zoeken heel klein simpel spel die er niet uit ziet, maar wel van het team dat ook Portal maakt (dit team is later pas bij VALVe gaan werken vanwege het succes van Narbacular Drop) hij is gratis en maar iets van 40 mb, maar wel proberen waard
wanneer komt deze verzameling van spellen uit?? want wil graag team fortress spelen dat lijkt me echt een cool spel?
Nog geen releasedate bekend helaas ... men liets iets doorschemeren van de back to school period. Maare het mooie aan de pc versie vind ik persoonlijk de vele gratis mods (singleplayer en multiplayer). Maja moet je natuurlijk wel een beetje degelijke pc hebben.